Zobacz archiwum wiadomości:
od 07.2024
01-06.2024
07-12.2023
01-06.2023
07-12.2022
01-06.2022
07-12.2021
01-06.2021
07-12.2020
01-06.2020
07-12.2019
01-06.2019
07-12.2018
01-06.2018
07-12.2017
01-06.2017
07-12.2016
01-06.2016
07-12.2015
01-06.2015
07-12.2014
01-06.2014
07-12.2013
01-06.2013
07-12.2012
01-06.2012
07-12.2011
01-06.2011
07-12.2010
01-06.2010
07-12.2009
01-06.2009
07-12.2008
01-06.2008
07-12.2007
01-06.2007
07-12.2006
01-06.2006
07-12.2005
01-06.2005
2004
2003
26 czerwca 2006
Nowa wersja FORECAST
Na początku lipca 2006 r. wraz z nową wersją 7.2 systemu ISOF (www.isof.pl) zostanie wprowadzony zaktualizowany moduł CRM Prognoza Sprzedaży (ang. FORECAST). Pozwala on na prognozowanie, planowanie strategii oraz zarządzanie operacjami sprzedaży. Moduł cechują rozbudowane możliwości wielokryterialnego raportowania. [więcej...]
Wybrane zmiany w module FORECAST przedstawiono poniżej.
- Wprowadzono definiowanie Ról przypisywanych osobom pracującym w różnych działach i związanych z poszczególnymi Okazjami w Kampaniach (np. handlowiec, wdrożeniowiec, serwisant, itp.).
- Wprowadzono zakładkę Osoba w definicji Okazji, umożliwiającą ocenę produktywności poszczególnych pracowników firmy mierzoną generowanymi przez nich kosztami i przychodami. Osoba może występować w kilku Rolach w danej Okazji (np. Osoba w Okazji może mieć Rolę zarówno sprzedawcy jak i prowadzącego szkolenia).
- Przygotowano nowy raport Bilans Okazji obrazujący przychody i koszty planowane w różnych przekrojach (klientów, Osób i ich Ról, okresów czasu).
- Wprowadzono możliwość powiązania każdej z Osób w Okazjach z przynajmniej jedną pozycją harmonogramu Okazji i ustanowienia procentowego udziału Osób w poszczególnych pozycjach Okazji.
- Wprowadzono możliwość ustalenia wzajemnych relacji czasowych pomiędzy pozycjami w harmonogramie Okazji, jak w systemach typu Project Management. Zdefiniowano cztery typy relacji: koniec-początek K-P, początek-początek P-P, koniec-koniec K-K, początek-koniec P-K. Przykładowo K-P można zobrazować następującym ciągiem zdarzeń: zakończenie delegacji powoduje wystawienie faktury, natomiast P-P to jednoczesne wysłanie dwóch zamówień do różnych dostawców.
- Wprowadzono ilustrację graficzną harmonogramu Okazji w postaci wykresu Gantt'a.
- Zdefiniowano pobieranie przychodów do zestawień na podstawie faktur sprzedażowych, natomiast kosztów na podstawie delegacji, rozliczenia godzinowego zadań modułu Zarządzanie zadaniami oraz faktur zakupowych.
- Zautomatyzowano przeliczanie i rozdział kwot pomiędzy kwotą roczną, a kwartałami i miesiącami w planie strategicznym.
CRM Prognoza Sprzedaży jest ściśle zintegrowane z modułami CRM, DMS, Zarządzanie Zadaniami, Płace-Kadry oraz z systemem Finansowo-Księgowym i składa się z 3 części: planu strategicznego, planu operacyjnego, raportów. Do efektywnej pracy z nową funkcjonalnością wskazane jest posiadanie powyższych modułów.
Szkolenie dotyczące CRM Prognozy Sprzedaży znajduje się na platformie nauczania elektronicznego „Akademia ISOF” w ramach bezpłatnego kursu „CRM Operacyjny – krok po kroku”. Więcej informacji o szkoleniach elektronicznych na stronie http://www.isof.pl/eisof/.
20 czerwca 2006
GRYFCARD w Mazowieckim Banku Regionalnym S.A.
Mazowiecki Bank Regionalny S.A. wybrał do obsługi kart bankowych system GRYFCARD firmy HEUTHES. Dzięki wykorzystaniu autorskiej technologii CLIENT-WEB-SERVER oferowana obecnie 12 wersja systemu umożliwia obsługę wszystkich operacji kartowych i współpracę centrali z oddziałami i Bankami Spółdzielczymi poprzez przeglądarkę internetową. [więcej...]
Najważniejsze z funkcji realizowanych przez GRYFCARD to:
- autoryzacja transakcji kartowych on-line,
- prowadzenie bazy kart, użytkowników i ich stanu kont,
- wbudowana baza wiedzy o zasadach prowadzenia kart (KOBADIBUS),
- elektroniczna wymiana wniosków kartowych pomiędzy centralą a oddziałami i Bankami Spółdzielczymi, wraz z obserwacją stanu transakcji i dokumentów,
- rozliczanie prowizji i operacji kartowych klientów,
- rozliczanie urządzeń płatniczych.
Zrzeszenie Mazowieckiego Banku Regionalnego S.A. tworzy 80 Banków Spółdzielczych prowadzących działalność w 393 placówkach bankowych oraz Mazowiecki Bank Regionalny S.A. jako Bank Zrzeszający, który prowadzi działalność w 8 placówkach. Rosnąca popularność kart płatniczych doprowadziła w Zrzeszeniu do wzrostu nakładów pracy związanych z ich obsługą. Aby sprostać tym wyzwaniom konieczne stało się zastosowanie nowoczesnego systemu informatycznego.
Jedną z zalet systemu GRYFCARD jest wbudowana technologia KOBADIBUS. Polega ona na tym, że system zawiera bazę wiedzy zawierającą m.in. typy kart, kont i operacji z nimi związanych, które podlegają zmianom w przestrzeni czasu, w przestrzeni klientów i ich grup oraz w przestrzeni produktów bankowych. Bank wykorzystując je, może samodzielnie w szybki sposób budować nowe schematy rozliczania kart, definiować nowe produkty kartowe i natychmiast oferować je klientom.
Pierwsze wdrożenie systemu GRYFCARD miało miejsce w 1994 roku, w PBKS S.A. (obecnie PEKAO S.A.). W tej chwili system pracuje w bankach BGŻ S.A., GBW S.A. i BISE S.A.
Więcej informacji o systemach bankowych na stronie www.heuthes.pl.
20 czerwca 2006
Nowy kompilator HDB
Firma HEUTHES wdrożyła 20 czerwca 2006 roku nową wersję 6.22 kompilatora rozwijanej przez siebie technologii HDB. HDB w połączeniu z innym autorskim rozwiązaniem Client-Web-Server pozwala na budowę dowolnych aplikacji pracujących w przeglądarce internetowej, współpracujących z dowolną relacyjną bazą danych i działających na wielu platformach sprzętowych przy zapewnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych i dużej wydajności. [więcej...]
Nowy kompilator zmniejsza o połowę objętość wykonywalnego kodu oraz skraca ścieżki wykonania dla najczęściej wywoływanych funkcji i procedur. Dla użytkowników systemów firmy HEUTHES oznacza to m.in. znaczne przyspieszenie mechanizmów generowania zbiorczych raportów do których dane pobierane są z wielu powiązanych modułów. Przeprowadzone testy wykazały blisko dwukrotne przyspieszenie wykonywania złożonych raportów w module finansowo-księgowym systemu ISOF.
Systemy które w chwili obecnej najszerzej wykorzystują technologię HDB to w katalogu produktów bankowych GRYFCARD do pełnej obsługi kart płatniczych, MULTICENTAUR do rozliczeń międzybankowych i międzyoddziałowych oraz ISOF w grupie rozwiązań dla firm.
31 maja 2006
E-learning w programie ISOF dla Uczelni
Firma HEUTHES uruchomiła nowoczesną platformę zdalnego nauczania przeznaczoną dla programu ISOF dla Uczelni. Przygotowano na niej dwa kursy koncentrujące się na możliwościach systemów ERP i CRM. [więcej...]
Co to jest ISOF dla Uczelni
ISOF dla Uczelni jest to ogólnopolski program dla szkół wyższych przygotowany przez firmę HEUTHES Sp. z o.o. - producenta systemu ISOF. Założeniem programu jest nauka modelowania i zarządzania procesami biznesowymi przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu informatycznego klasy ERP.
Z doświadczenia wynika, że przeciętny absolwent ukończywszy studia nie posiada dostatecznej wiedzy na temat systemów do zarządzania firmą, wykorzystywanych w działalności gospodarczej. Proponowany system ISOF składa się z wielu modułów odpowiadających poszczególnym płaszczyznom działalności biznesowej, niezbędnym do funkcjonowania każdej firmy (CRM, DMS, Sprzedaż, Magazyn, Rachunkowość, Logistyka, Zamówienia, CTI, itp.).
Każda Uczelnia przystępująca do programu otrzymuje zdalny dostęp do pełnej funkcjonalności systemu ISOF dla 25 jednocześnie pracujących studentów oraz szkolenia dla kadry naukowo-dydaktycznej w ramach programu. Dzięki technologii Client-Web-Serwer na stacji roboczej niezbędna jest tylko przeglądarka internetowa. Serwery i administrację prowadzi firma HEUTHES.
Uczelnie które już korzystają z programu ISOF dla Uczelni:
- Politechnika Łódzka,
- Politechnika Śląska,
- Uniwersytet Szczeciński,
- Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wlkp.
Więcej informacji i zgłoszenia do programu na stronie:
http://www.isof.pl/uczelnia/.
31 maja 2006
HEUTHES na FUTURALLIA 2006
W dniach 31.05 – 02.06.2006 we Wrocławskiej Hali Ludowej odbywać się będzie międzynarodowe, wielobranżowe forum FUTURALLIA 2006, na którym obecni będą również przedstawiciele firmy HEUTHES. Forum od lat jest jednym z głównych wydarzeń biznesowych przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw, które poszukują zagranicznych partnerów handlowych. Firma HEUTHES ma przyjemność wziąć udział w dyskusjach. Celem Forum FUTURALLIA jest umożliwienie osobom zarządzającym firmami rozwoju strategicznych kontaktów handlowych i finansowych oraz podejmowanie współpracy technologicznej. FUTURALLIA są też doskonałym narzędziem wymiany informacji o nowych rynkach i międzynarodowych trendach w gospodarce.
27 maja 2006
Piknik firmy HEUTHES
Firma HEUTHES tradycyjnie w maju zorganizowała dla swoich klientów i partnerów handlowych plenerowe spotkanie integracyjne. Tegoroczny, ósmy piknik, odbył się na terenie położonym w kompleksie leśnym Drawskiego Parku Krajobrazowego nad malowniczym jeziorem Siecino. [więcej...]
Humory dopisywały i zabawa w opinii zaproszonych udała się znakomicie. Przygotowywane na miejscu potrawy składające się na urozmaicone menu cieszyły się popularnością wśród wszystkich uczestników niezależnie od wieku. Dzieci i dorośli próbowali swoich sił w ramach licznych zabaw i konkursów. Główną atrakcją i tematem przewodnim "Tanecznego pikniku firmy HEUTHES" była nauka tańców standardowych i latynoamerykańskich pod okiem profesjonalnych instruktorów. Do późnych godzin nocnych trwała zabawa na której szlifowano poznane wcześniej kroki i figury taneczne.
Zobacz galerię zdjęć i film z Pikniku
24 maja 2006
HEUTHES w TVP3
Zapraszamy do obejrzenia najnowszego wydania (odc. 24) cyklicznego programu TVP3 Szczecin pt. „Powiększenie”. [więcej...]
Autorzy raz w miesiącu biorą „pod lupę” ważny, tzw. „gorący temat”. Zakres tematyczny jest bardzo szeroki – polityka, gospodarka, sprawy społeczne. Zawsze szukają tematu, który budzi emocje, a nawet kontrowersje. Głównym celem programu jest przybliżenie często zagmatwanych spraw w przystępny i obrazowy sposób. Publicystyka gospodarcza, a zwłaszcza polityczna nieodmiennie kojarzy się z nudną dyskusją w telewizyjnym studiu. Celem „Powiększenia” jest przełamanie takiego stereotypu.
W bieżącym wydaniu którego tematyką były inwestycje, poziom rozwoju i możliwości zbudowania „informatycznej doliny krzemowej” w regionie zachodniopomorskim poproszony o komentarz został pan Wojciech Grzybek, Prezes Zarządu HEUTHES Sp. z o.o.
Obejrzyj program (plik ASF 25,3 MB, 22,5 min.)
24 maja 2006
ISOF poprzez UMTS
Firma HEUTHES przeprowadziła testy mobilnej pracy z systemem ISOF (www.isof.pl) poprzez łącza UMTS w sieci Plus GSM. Wykorzystano ofertę transmisji danych dla firm iPlus Biznes. Przy niskim abonamencie (od 49 PLN) zapewnia ona dostęp do Internetu w technologiach UMTS/EDGE/GPRS z prędkościami 384 Kb/s, porównywalnymi z dostępem poprzez stacjonarną Neostradę TP. [więcej...]
Dzięki technologii Client-Web-Server® w której powstał ISOF praca z systemem jest możliwa wszędzie tam gdzie dostępna jest sieć GSM. Wystarczy laptop wyposażony w modem UMTS/EDGE/GPRS i aktywowana usługa transmisji danych, aby poprzez przeglądarkę internetową mieć mobilny dostęp do CRM, DMS, Zamówień, Sprzedaży, Magazynów, Rachunkowości i innych modułów systemu ISOF. Szczególnie przydatne może być korzystanie z łącz UMTS/EDGE/GPRS dla mobilnych handlowców i kadry kierowniczej.
W najbliższym czasie HEUTHES przetestuje również usługę iPlus booster. iPlus booster to stały szerokopasmowy dostęp do Internetu wykorzystujący współpracę satelitarnej sieci transmisji ASTRA oraz technologii UMTS/EDGE/GPRS w sieci Plus GSM. Dane z sieci pobierane są przez kanał satelitarny, zapewniający transmisję do 2 Mb/s. Zapytania do sieci przesyłane są kanałem radiowym w ramach oferty iPlus.
24 maja 2006
CRM GigaCon 2006
W dniu 24 maja 2006 w Hotelu Kyriad Prestige w Warszawie odbędzie się konferencja CRM GigaCon 2006, w trakcie której firma HEUTHES zaprezentuje możliwości systemu ISOF (12:20–12:50, S7).
Celem konferencji jest przedstawienie w obszarze sprzedaży, marketingu i IT, specyficznego know-how oraz narzędzi koniecznych do zaprojektowania firmowych procesów, procedur i systemów zorientowanych na klienta. [więcej...]
Konferencja przeznaczona jest dla:
- kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
- osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i marketingową
- kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
- analityków danych o klientach oraz sprzedaży
- osób odpowiedzialnych za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
- administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM
Podczas konferencji CRM GigaCon, uczestnicy będą wybierać, spośród prezentowanych przez firmy rozwiązań – Najlepszy Produkt CRM.
Strona WWW konferencji CRM GigaCon 2006
10 maja 2006
Firma HEUTHES w nowej wersji 7.0 systemu ISOF wprowadziła nową funkcję CRM Prognoza Sprzedaży (Forecast). Wszystkie firmy mogą korzystać z nowego modułu bez ponoszenia opłat w okresie 10.5–30.6.2006. Promocja obejmuje dostęp dla 3 użytkowników. [więcej...]
Prognoza Sprzedaży pozwala na prognozowanie, planowanie strategii oraz zarządzanie operacjami sprzedaży. Nową funkcjonalność cechują rozbudowane możliwości wielokryterialnego raportowania.
Prognoza Sprzedaży jest ściśle zintegrowane z modułami CRM, DMS, Zadania oraz z systemem Finansowo-Księgowym i składa się z 3 części: planu strategicznego, planu operacyjnego, raportów. Do efektywnej pracy z nową funkcjonalnością niezbędne jest posiadanie powyższych modułów.
Krótkie szkolenie dotyczące Prognozy Sprzedaży znajdą Państwo na platformie e-learningowej „Akademia ISOF” (wejście poprzez przycisk na pulpicie systemu ISOF) w ramach bezpłatnego kursu CRM Operacyjny – krok po kroku.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nową funkcją!
4 maja 2006
Nowa wersja 7.0 ISOF
Firma HEUTHES na początku maja wprowadzi nową wersję 7.0 systemu ISOF (www.isof.pl), przeznaczonego do kompleksowej obsługi firm. Najważniejsze zmiany i nowości objęły moduły CRM, DMS, wprowadzenie nowej funkcjonalności Prognozowanie Sprzedaży (ang. Forecast) oraz zmiany w systemie raportowania. [więcej...]
Wybrane zmiany w wersji 7.0 systemu ISOF przedstawiono poniżej.
Prognozowanie Sprzedaży:
- Podstawowa funkcjonalność modułu to możliwość prognozowania, planowania strategii oraz zarządzania operacjami sprzedaży. Nową funkcjonalność cechują również rozbudowane możliwości wielokryterialnego raportowania. Prognozowanie sprzedaży jest ściśle zintegrowane z modułami CRM, DMS, Fakturowanie, Faktury Zakupowe, Magazyn, Zadania, Delegacje oraz z systemem Finansowo-Księgowym.
CRM:
- Wprowadzono liczne zmiany ergonomiczne i funkcjonalne, zwłaszcza w funkcjonalności dotyczącej raportowania sprzedaży, grup handlowych oraz formularzy.
DMS:
- Rozbudowano raport Dokumenty w Obiegach o możliwość filtrowania obiegów według dodatkowych kryteriów: stan obiegu, akcja, zmiany w różnych okresach czasu. Dodatkowo użytkownik ma możliwość zbudowania szablonu raportu i zapisania go do DMS. Dodano możliwość raportowania w postaci wykresów.
- Raport stanów w DMS podłączono do modułu CRM Operacyjny.
Fakturowanie:
- Wprowadzono wiele udogodnień związanych z automatyzacją oraz poprawą ergonomii obsługi faktur sprzedaży, zwłaszcza w zakresie fiskalizacji i wydruków faktur.
- Rozszerzono funkcjonalność o możliwość zaimportowania faktur sprzedażowych do systemu ISOF możliwość innych systemów.
- Wprowadzono możliwość raportowania off-line dla zestawień sprzedaży i zakupów. Raporty wykonywane są w nocy, a rano są dostępne w postaci plików DMS.
Magazyn:
- Wprowadzono konfigurację wydruku dokumentu WZ za pomocą opcji wydruku. Użytkownik może zdecydować czy na dokumencie WZ będą pokazywane informacje: adres magazynu, bank, legenda w stopce, numer fax, numer konta, NIP, REGON, numer telefonu, oryginał/kopia.
- Rozszerzono funkcjonalność o możliwość drukowania kodów kreskowych. Użytkownik ma możliwość wybrania z listy towarów, dla których będą drukowane kody kreskowe oraz wskazania ilości naklejek dla każdego z wybranych towarów.
- Rozszerzono raporty stanów magazynowych o możliwość zdefiniowania szablonu raportu i wykonania off-line z zapisem wyniku do DMS.
Rachunkowość:
- W Wyciągach bankowych wprowadzono Raport ciągłości pozwalający na kontrolę poprawności wyciągów. Raport sprawdza saldo początkowe oraz końcowe w dowolnym przedziale czasu.
- Wprowadzono nowe wersje deklaracji PIT4, PIT11, PIT5, CIT2, PIT5L.
- Rozszerzono funkcjonalność o możliwość zmiany stawki amortyzacyjnej oraz współczynnika amortyzacji po przyjęciu środka trwałego do użytkowania.
- Operacje bankowe rozszerzono o możliwość tworzenia szablonów dla raportów operacji bankowych z raportowaniem off-line.
- Wprowadzono dodatkowe metody amortyzacji środków trwałych: preferencyjną liniową i degresywną.
- Dla rozrachunków walutowych wprowadzono możliwość podglądu cen w PLN.
Oferty, Zamówienia od klientów, Zamówienia do dostawców:
- Rozszerzono funkcjonalność o możliwość konfigurowania wydruku Ofert, Zamówień od klientów, Zamówień do dostawców.
4 maja 2006
Tablica Wyników (Dashboard) w systemie ISOF
Firma HEUTHES opracowała i wprowadziła do systemu ISOF (www.isof.pl) nową funkcję Tablicę Wyników (ang. Dashboard), będącą częścią CRM/DMS. Dzięki nowej funkcji możliwe jest wygenerowanie w dokumencie DMS zestawu wykresów powstałych w oparciu o dane raportowane przez poszczególne moduły systemu. [więcej...]
Nowa funkcja jest zintegrowana z DMS i może korzystać z dowolnych raportów dostępnych w systemie ISOF. Raporty i wykresy są generowane przez ISOF w trybie off-line (np. w nocy) i zapisywane w DMS. Użytkownik systemu korzystając z wbudowanego w DMS intuicyjnego edytora HTML tworzy nowy dokument, wskazując odnośniki do raportów ISOF. Każdemu pracownikowi zgodnie z jego poziomem uprawnień dostępu do danych można przygotować indywidualny zestaw wyświetlanych informacji.
Nowa funkcja zostanie udostępniona użytkownikom systemu ISOF wraz z nową wersją 7.0. Aby skorzystać z nowej funkcji konieczne jest posiadanie modułu DMS oraz modułu, z którego dane będą prezentowane dzięki Tablicy wyników.
Jako pierwsze do nowej funkcji zostały podłączone raporty z modułów: CRM, DMS, Fakturowanie, Faktury Zakupowe, Magazyn, Zadania, Delegacje, Statystyki WWW oraz Finanse-Księgowość. Sukcesywnie dołączane będą raporty kolejnych modułów.
4 maja 2006
Wirtualna Sprzedaż w ISOF
HEUTHES wdrożył w systemie ISOF (www.isof.pl) nowy system certyfikacji kluczy. Dotychczasowe zewnętrzne metody generowania i udostępniania certyfikatów klientom zastąpiono nowym modułem w administracji ISOF. Nowy system pozwala na usprawnienie wdrożenia nowych klientów, a dotychczasowym użytkownikom zapewnia zautomatyzowaną procedurę odnowienia certyfikatów wykonywaną za pośrednictwem funkcji systemu. [więcej...]
Wdrożenie w ISOF nowego systemu certyfikowania jest pierwszym krokiem do wprowadzenia w II kwartale 2006 r. innowacyjnej technologii Wirtualna Sprzedaż. Polega ona na tym, iż użytkownik w dowolnej chwili może zmienić (zwiększyć lub zmniejszyć) zakres wykorzystywanej funkcjonalności systemu, a co za tym idzie elastycznie regulować wysokość opłat ponoszonych za jego użytkowanie. Odbywa się to on-line, w czasie rzeczywistym, bez konieczności podpisywania i wymiany papierowych wersji umów czy aneksów. Dzięki takiemu podejściu, w odróżnieniu od funkcjonujących obecnie na rynku rozwiązań klasy ERP, ISOF umożliwia użytkownikowi płynne dopasowanie systemu do zmieniającej się sytuacji w firmie. Przykładowo, przedsiębiorstwa, które na skutek specyfiki swojej działalności odczuwają efekt sezonowości mogą rozszerzyć zakres używanych funkcji, czy też liczbę osób korzystających z systemu, tylko na ściśle określony okres czasu (biura rachunkowe na przełomie roku, biura podróży w okresie letnim i zimowym, większość firm w letnim okresie urlopowym). Stworzenie Wirtualnej Sprzedaży było możliwe dzięki stosowaniu autorskich technologii firmy HEUTHES: Client-Web-Server® i HDB.
4 kwietnia 2006
Wzrost usług outsourcingowych w roku 2005
Firma HEUTHES, opierając się na danych za rok 2005, opracowała przekrojowy raport popularności usług SaaS w systemie ISOF. Prosimy zapoznać się z treścią raportu.
21 marca 2006
10 lat technologii CLIENT-WEB-SERVER®
W ostatnich latach powstało w Polsce wiele ciekawych technologii informatycznych. Jedną z nich jest opracowana w 1996 r. przez firmę HEUTHES technologia CLIENT-WEB-SERVER®. Umożliwia ona szybką budowę aplikacji przeznaczonych na dowolne platformy (od GSM, poprzez PC, do mainframe). Systemy powstałe w tej technologii pracują poprzez standardowe przeglądarki internetowe, zapewniając jednocześnie wysoki poziom bezpieczeństwa danych. [więcej...]
Do 1999 roku była ona wykorzystywana wyłącznie do produkcji rozwiązań bankowych i w oparciu o nią powstały:
- MULTICENTAUR. System przeznaczony do prowadzenia rozliczeń międzysystemowych i międzybankowych. Pierwsze wdrożenie nastąpiło w 2001 r. w PEKAO SA.
- GRYFCARD/WWW. Umożliwiający oddziałom banków realizację operacji związanych z obsługą kart bankowych poprzez przeglądarkę internetową. Współpracuje z wersją centralową systemu. Wdrożony w 2005 r. pracuje w GBW SA i BISE SA.
- GRYFBANK-FILIA/WWW. Moduł przeznaczony dla oddziałów banku. Działa jako aplikacja intranetowa uruchamiana w przeglądarce internetowej. Ogranicza koszty włączenia oddziałów do głównego systemu informatycznego banku. Pierwsze wdrożenie nastąpiło w 1999 r. w PEKAO SA.
- BASET. System Home Banking zapewniający elektroniczną wymianę danych między bankiem i jego klientami.
- MC INTRA. Portal wewnątrzbankowy umożliwiający dostęp do informacji z poziomu przeglądarki internetowej.
- MC ISOF. System przystosowany do masowej wymiany informacji, udostępniany klientom korporacyjnym przez banki.
W 2000 roku powstał system ISOF (www.isof.pl). Rozwiązanie klasy ERP przeznaczone dla firm, składające się z szeregu powiązanych ze sobą modułów obejmujących zarówno nowoczesne technologie: CRM, DMS, Komunikację, Zadania, jak i standardowe funkcje potrzebne w każdej firmie: Sprzedaż, Zakupy, Rachunkowość, Magazyny, Zamówienia, itp. ISOF uruchamiany w przeglądarce internetowej zapewnia integrację firm o rozproszonej strukturze, posiadających kilka oddziałów. Umożliwia im pracę w czasie rzeczywistym, na centralnej bazie danych, także w trybie outsourcingu.
Technologia CLIENT-WEB-SERVER® powstała w architekturze czterowarstwowej i została zrealizowana w postaci serwera aplikacyjnego HDB oraz języka HDB służącego do programowania aplikacji WWW. Prawo ochronne na znak towarowy CLIENT-WEB-SERVER® decyzją Urzędu Patentowego RP należy do firmy HEUTHES od dnia 5.12.1996 roku.
1 marca 2006
Nowy kurs w Akademii ISOF
Firma HEUTHES udostępniła na platformie elearningowej Akademia ISOF nowy, drugi kurs: „CRM Operacyjny – krok po kroku”. Kurs omawia następujące zagadnienia: [więcej...]
- zasady efektywnego wykorzystania CRM w codziennej pracy,
- panel pracy CRM Operacyjnego,
- obsługa Aktywności CRM,
- wykorzystanie obiegów pracy handlowca (ang. Workflow),
- planowanie sprzedaży (ang. Forecast),
- integracja CRM z Programową Centralą Telefoniczną SCT-10 (ang. Call Center),
- kartoteka kontrahentów,
- baza marketingowa,
- automatyzacja działań windykacyjnych,
- wykorzystanie definiowalnych formularzy w CRM,
- rezerwacja zasobów sprzętowych i lokalowych,
- obsługa statystyk WWW w CRM,
- eksport Aktywności CRM do urządzeń mobilnych wykorzystujących standard vCard.
Osoby które ukończą kurs i poprawnie rozwiążą quizy otrzymają imienne Certyfikaty Akademii ISOF potwierdzające bardzo dobrą znajomość zagadnień występujących w systemach CRM.
Kurs jest płatny, a możliwość dostępu do niego mają użytkownicy systemu ISOF.
UWAGA PROMOCJA!
W ramach promocji osoby, które po rozwiązaniu quizów z pierwszego, bezpłatnego kursu – „Możliwości nowoczesnych systemów ERP i CRM” uzyskały imienny Certyfikat Akademii ISOF, otrzymują bezpłatny dostęp do nowego kursu.
Wstęp do obu kursów poprzez przycisk na pulpicie systemu ISOF lub adres http://www.isof.pl/eisof/.
Obecnie trwają intensywne prace nad uruchomieniem kolejnych kursów, w tym do systemów DMS i Finansowo-Księgowego. Użytkowników systemu ISOF zapraszamy do założenia indywidualnego konta i zalogowania się.
Akademia ISOF zostanie również wkrótce udostępniona szkołom wyższym uczestniczącym w programie ISOF dla Uczelni.
7 lutego 2006
Uniwersytet Szczeciński w programie „ISOF dla Uczelni”
Uniwersytet Szczeciński jest kolejną Uczelnią po Politechnice Śląskiej, Politechnice Łódzkiej oraz Wyższej Szkole Biznesu z Gorzowa Wielkopolskiego, która przystępuje do współpracy z firmą HEUTHES w zakresie oprogramowania ISOF. Głównym założeniem programu „ISOF dla Uczelni” jest zdobywane przez studentów wiedzy w oparciu o najnowocześniejsze systemy klasy ERP, CRM i DMS, jakie zapewnia zintegrowane oprogramowanie ISOF przy minimalnych kosztach dla Uczelni. [więcej...]
Każda Uczelnia przystępująca do programu otrzymuje zdalny dostęp do pełnej funkcjonalności systemu ISOF dla 25 jednocześnie pracujących studentów oraz szkolenia dla kadry naukowo-dydaktycznej w ramach programu. Dzięki technologii Client-Web-Serwer na stacji roboczej niezbędna jest tylko przeglądarka internetowa. Serwery i administrację prowadzi firma HEUTHES.
Jeżeli są Państwo zainteresowani przystąpieniem do programu „ISOF dla Uczelni”, zapraszamy na stronę poświęconą tej tematyce: http://www.isof.pl/uczelnia/.
1 lutego 2006
Zmiana siedziby HEUTHES
Z dniem 1 lutego 2006 r. ulega zmianie siedziba firmy HEUTHES Sp. z o.o. [więcej...]
- Nowy adres siedziby:
HEUTHES Sp. z o.o.
ul. Koński Jar 8/30
02-785 Warszawa
- Korespondencję prosimy kierować na adres:
HEUTHES Sp. z o.o.
Biuro Techniczno-Handlowe
ul. Metalowa 6
70-744 Szczecin
tel.: +48 91 460 89 74
fax: +48 91 460 89 74
GSM: +48 605 453 880
SIP: sip
sip.heuthes.pl
e-mail: marketing
heuthes.pl
- Dane do wystawiania faktur:
HEUTHES Sp. z o.o.
ul. Koński Jar 8/30
02-785 Warszawa
NIP: 852-040-54-92
25 stycznia 2006
ISOF na konferencji CRM
W dniu 25 stycznia 2006 roku w Centrum Konferencyjnym FOCUS przy al. Armii Ludowej 26 w Warszawie odbędzie się organizowana przez Migut Media SA konferencja ,,Zyskowni i lojalni klienci – CRM sposobem na ich utrzymanie'', podczas której firma HEUTHES przedstawi prelekcję ,,Zalety integracji modułów CRM i DMS na przykładzie systemu ISOF w oparciu o praktyczne zastosowania'' (godz. 12:30–13:00). [więcej...]
Konferencja jest kierowana do:
- kierowników działów marketingu i sprzedaży,
- dyrektorów działów IT,
- dyrektorów działów finansowych,
- właścicieli firm.
Formularz zgłoszeniowy na konferencję:
http://www.migutmedia.pl/crm_firma/formularz.htm
Serdecznie zapraszamy.
13 stycznia 2006
ISOF przyspieszył o 20%
Wraz z nową wersją 6.0 systemu ISOF została wdrożona optymalizacja kompilatora HDB. Testy wydajności przeprowadzone na nowych serwerach systemu ISOF (seria AMD Opteron 275) wykazały, iż ISOF jest w stanie przetwarzać obecnie 900 żądań Klientów na minutę. Oznacza to globalne przyspieszenie pracy całego systemu o 20%.
Wdrożenie nowego rozwiązania pomoże sprostać dynamicznemu wzrostowi użytkowników obserwowanemu w ostatnim czasie.
Zobacz archiwum wiadomości:
od 07.2024
01-06.2024
07-12.2023
01-06.2023
07-12.2022
01-06.2022
07-12.2021
01-06.2021
07-12.2020
01-06.2020
07-12.2019
01-06.2019
07-12.2018
01-06.2018
07-12.2017
01-06.2017
07-12.2016
01-06.2016
07-12.2015
01-06.2015
07-12.2014
01-06.2014
07-12.2013
01-06.2013
07-12.2012
01-06.2012
07-12.2011
01-06.2011
07-12.2010
01-06.2010
07-12.2009
01-06.2009
07-12.2008
01-06.2008
07-12.2007
01-06.2007
07-12.2006
01-06.2006
07-12.2005
01-06.2005
2004
2003
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›