Zastosowania dla branż

System ISOF to wszechstronne narzędzie wspierające handel, usługi, transport, finanse, ubezpieczenia, przemysł i uczelnie. Automatyzuje procesy, optymalizuje zarządzanie danymi i zwiększa efektywność dzięki innowacyjnym, branżowym funkcjom.

  • Sprzedaż
  • Firmy usługowe
  • Transport
  • Sektor finansowy
  • Ubezpieczenia
  • Przemysł
  • Uczelnie
  • Firmy innowacyjne
Innowacje

Uruchom demo

30 dni bezpłatnie · Bez żadnych zobowiązań

Wpisz imię i nazwisko.
Wpisz nazwę firmy.
Wpisz prawidłowy adres e-mail.
Wpisz nr telefonu (min. 9 cyfr).

Wyrażam zgodę na:

Zastosowania systemu ISOF dla branż

Moduły w ISOF zapewniają

  • Usprawnienie sprzedaży detalicznej i hurtowej dzięki zaawansowanemu zarządzaniu danymi kontrahentów, cennikami oraz automatyzacji dokumentów,
  • Wspieranie firm usługowych w zarządzaniu procesami operacyjnymi, dokumentacją i obiegiem pracy,
  • Efektywne zarządzanie transportem, w tym kontrola floty oraz optymalizacja tras,
  • Ułatwienia dla sektora finansowego w raportowaniu i zarządzaniu transakcjami,
  • Wspomaganie działalności ubezpieczeniowej przez automatyzację procesów i analizę ryzyka,
  • Wsparcie produkcji przemysłowej poprzez kontrolę jakości i monitorowanie procesów produkcyjnych,
  • Wspieranie uczelni poprzez procesy dydaktyczne, administracyjne oraz obsługę studentów i kadry,
  • Wspomaganie firm innowacjnych, umożliwiając zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi i wdrażanie nowych technologii.
Image dots
Image dots

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

Korzyści

Poznaj zalety

  • Automatyzacja procesów operacyjnych i zarządzania danymi,
  • Poprawa efektywności pracy dzięki integracji modułów,
  • Optymalizacja zarządzania flotą i logistyką,
  • Wsparcie w zarządzaniu finansami i analizie danych,
  • Usprawnienie obiegu dokumentów oraz przepływu informacji,
  • Lepsze zarządzanie relacjami z klientami i kontrahentami,
  • Kontrola jakości i monitorowanie procesów produkcyjnych,
  • Certyfikaty dla uczestników szkoleń w ramach programu „ISOF dla Uczelni”,
  • Efektywne wdrażanie nowych technologii w firmach innowacyjnych.
Image dots
Image dots

Zastosowania dla branż

Wsparcie dla sektorów

System ISOF to wszechstronne rozwiązanie wspierające różne branże w zarządzaniu i automatyzacji procesów. Oferuje moduły dla handlu detalicznego i hurtowego, usług, transportu, sektora finansowego, ubezpieczeń, przemysłu oraz uczelni.

Dzięki innowacyjnym funkcjom, ISOF usprawnia operacje, zwiększa efektywność i optymalizuje zarządzanie danymi, dostosowując się do specyficznych potrzeb każdej branży.

Zastosowania dla branż
desktop-right laptop-left

Rozwiązania dla branż

  • ISOF obsługuje i wspomaga procesy związane ze sprzedażą zarówno detaliczną jak i hurtową. Posiada szereg mechanizmów wspomagających szybki dostęp do potrzebnych danych dzięki czemu możliwa jest sprawna obsługa sprzedaży:

    • Definiowanie różnego rodzaju danych dla kontrahentów, które są wykorzystywane w sprzedaży: sposobów płatności, rabatów dla klientów, wszystkich danych adresowych i ewidencyjnych,
    • Możliwość zdefiniowania cen lub rabatów specjalnych na wybrane towary dla konkretnych kontrahentów, które są brane w pierwszej kolejności przy sprzedaży tych towarów,
    • Dynamiczny kalkulator cenowy, który ułatwia ewentualne negocjacje ceny z klientem. Pokazuje wszystkie rodzaje cen, umożliwia zmianę ceny, pokazuje wielkość marży, umożliwiając tym samym kontrolę cen,
    • Zarządzanie cenami przy pomocy cenników. Możliwość sprawnej zmiany ceny wielu towarów (wg grupy, wybranych z listy). Możliwość tworzenia cenników dla kontrahentów,
    • Możliwość automatycznego wystawiania dokumentów magazynowych, paragonów fiskalnych podczas sprzedaży (wystawiania faktur, paragonów) dzięki czemu nie trzeba tworzyć dodatkowych dokumentów które bardzo często uczestniczą w procesie sprzedaży,
    • Dzięki specjalnemu interfejsowi użytkownika możliwość bieżącego śledzenia płatności faktur. Faktury niezapłacone wyróżniają się kolorystycznie na liście. Możliwość kształtowania numeru faktury pozwala na ewidencję wg potrzeb każdej firmy,
    • Zaawansowane raporty umożliwiają generowanie zestawień z dokumentów uczestniczących w sprzedaży w różnych przekrojach: faktury zapłacone, niezapłacone, przeterminowane, wg kontrahenta, asortymentu, symbolu, w zadanym okresie czasowym, itd.
  • W systemie ISOF ewidencja usług i produktów jest oddzielona od prowadzenia magazynów. Dlatego też system skutecznie wspomaga również działalność usługową firmy. Na dokumentach sprzedażowych można uwzględniać zarówno towary magazynowe, produkty, usługi oraz generować pozycje ręcznie – co pozwala na zaewidencjonowanie dowolnej sprzedaży. Zarządzanie usługami i produktami pozwala ewidencjonować powtarzające się pozycje, określić wszystkie związane z nią parametry (ceny, stawki VAT, typy).

    ISOF umożliwia również prowadzenie obsługi zgłoszeń serwisowych, zarządzanie nimi, łącznie z wystawieniem faktury za wykonane usługi serwisowe. Ponadto dla specjalnych klientów możliwe jest zgłaszanie serwisu przez Internet. Wprowadzone zgłoszenia pojawiają się w bazie zgłoszeń i mogą być obsługiwane wg ustalonych procedur, a klient ma wgląd online do informacji na jakim etapie realizacji jest jego zgłoszenie.

    Dodatkowo ISOF wspomaga definiowanie i prowadzenie różnego rodzaju kampanii marketingowych w firmie. Możliwe jest określenie zakresu kampanii, czasu trwania, klientów którym dedykowana jest kampania oraz zakresu świadczonych usług i oferowanych produktów. Jest to funkcjonalność bardzo ważna marketingowo. Pozwala na poszerzanie zakresu działalności firmy przy jednoczesnej kontroli kosztów, oraz przy świadomym kształtowaniu kierunków rozwoju.

  • ISOF posiada zaawansowane mechanizmy logistyczne, które pozwalają na sprawną obsługę, od momentu złożenia zamówienia przez klienta, poprzez pełną obsługę zamówienia w ramach firmy, wystawienie dokumentów sprzedażowych, aż do dostarczenia towaru klientowi.

    Wszystkie procesy są w ISOFie zautomatyzowane, a wykonywane operacje są kontrolowane w zakresie:

    • Zamawianego towaru, jeśli nie ma wystarczającej ilości, generowane jest zamówienie do dostawcy,
    • Poprawności realizacji zamówienia. Możliwość częściowej realizacji, niezrealizowane pozycje czekają do momentu uzupełnienia zapasów magazynowych,
    • Wystawianych dokumentów: czy wszystkie dane są poprawne, czy wystawiane są zbiorcze faktury na wiele zamówień, w zakresie sposobu płatności,
    • Dostarczenia towarów do klientów. Budowanie list dystrybucji towarów do klientów z uwzględnieniem ich lokalizacji (wstępny automatyczny podział na trasy dystrybucji). W zakresie trasy możliwość budowania kolejności dostarczania przy pomocy mapy dystrybucji. Kontrola dostarczenia towarów do klientów w ISOFie odbywa się na podstawie list lub z użyciem innych technologii np. WAP.

    Również zamawianie towarów od dostawców może być ściśle kontrolowane. Zamówienia z różnych magazynów (jednostek organizacyjnych) są grupowane w jedno zamówienie do dostawcy, co umożliwia negocjowanie z dostawcami atrakcyjnych limitów logistycznych, cen. Zamówienia powstają w oparciu o analizę danych w systemie: analizę rotacji towarów w zadanym okresie, aktualnych stanów magazynowych, aktualnych zarejestrowanych a niezrealizowanych zamówień od klientów. Takie podejście wspomaga sprawne zarządzanie dostawami oraz maksymalną optymalizację zapasów magazynowych.

  • W systemie ISOF możliwe jest łatwe organizowanie procesów biznesowych i finansowych, zarówno pod względem organizacyjnym, jak i merytorycznym, który może się różnić od ustalonej hierarchii organizacyjnej. Na różnych poziomach można definiować dostęp do informacji, dokumentów (w tym finansowych), co zapewnia uczestniczenie w procesach biznesowych osób różnego szczebla, w zakresie nadanych im uprawnień.

    Zgodnie z powyższymi zasadami możliwe jest budowanie centrów kosztowych w firmie, oraz rozliczanie wszystkich kosztów na dowolnym poziomie organizacyjnym. Wszystkie faktury kosztowe mogą być rejestrowane, koszty dzielone wg zdefiniowanych wcześniej szablonów kosztowych lub wg bieżących potrzeb. Dla każdej jednostki uczestniczącej w podziale kosztów definiowane są kategorie kosztowe z uwzględnieniem kont księgowych kosztów. Proces podlega wielostopniowej kontroli: podział, akceptacja, weryfikacja, ustalenie uprawnień użytkowników do wykonywania operacji w ramach zdefiniowanych limitów kwotowych i czasowych.

    Taka obsługa umożliwia kontrolowanie kosztów na każdym etapie procesu biznesowego oraz pełną wiedzę o ich powstawaniu i wielkości. Taka informacja natomiast umożliwia pełną optymalizację kosztów.

    Kolejnym poziomem zarządzania finansami firmy jest możliwość planowania wszystkich wydatków i inwestycji. Moduł budżetowania umożliwia budowanie i organizowanie w dowolnym przekroju raportów związanych z finansami firmy. Raporty mogą być ze sobą łączone. Są one informacyjnie powiązane z kontami księgowymi, co pozwala na budowanie rzeczywistego obrazu danych finansowych firmy na dowolnym żądanym poziomie informacyjnym. Moduł ten pozwala na uniezależnienie się od analizowania wartości kont księgowych, na rzecz czytelnych raportów.

  • System ISOF posiada zaawansowany moduł ewidencjonowania i zarządzania różnego rodzaju dokumentacją. Dlatego też może mieć szerokie zastosowanie w sektorze ubezpieczeniowym.

    Do najważniejszych funkcjonalności ISOF mających zastosowanie w Ubezpieczeniach zaliczyć należy:

    • Gromadzenie danych o klientach zarówno w zakresie podstawowym (dane osobowe, ewidencyjne, adresowe), jak i na dowolnym poziomie szczegółowości (typ, branża, kategoria, rejon),
    • Segmentację klientów wg przyjętych kryteriów, kontrahenci mogą być grupowani w dowolnych przekrojach,
    • Możliwość gromadzenia dowolnych dokumentów związanych z klientami, mogą to być dokumenty tekstowe, zdjęcia, dokumenty zeskanowane, poczta elektroniczna i wiele innych,
    • Rejestrowanie dokumentów ze względu na klientów lub też w zależności od prowadzonych spraw ubezpieczeniowych,
    • Dostęp do pełnej dokumentacji wszystkich prowadzonych spraw ubezpieczeniowych (wyszukiwanie wg klienta lub wg identyfikatora/numeru sprawy),
    • Możliwość zdefiniowania wszystkich rodzajów prowadzonych procesów/spraw na dowolnie wymaganym poziomie szczegółowości. Z uwzględnieniem terminów i uprawnień pracowników do dokumentów występujących w procesie na każdym etapie. Ewidencjonowanie wszystkich dokumentów pojawiających się w czasie prowadzenia sprawy,
    • Możliwość rejestrowania wszystkich zdarzeń związanych z klientami: rozmowy telefoniczne, spotkania, oferowane produkty ubezpieczeniowe. Umożliwia to poznanie klienta, sprecyzowanie jego potrzeb w celu trafnego oferowania produktów.
  • ISOF wspiera koncepcję Przemysł 4.0 oznaczającą nowe podejście do produkcji objętej wszechstronnym wsparciem nowoczesnych technologii.

    ISOF posiada mechanizmy wspomagające procesy produkcyjne zachodzące w firmach.

    Realizacja zlecenia w produkcji wymaga koordynacji prac pracowników, zamówień do dostawców oraz kontroli kosztów wykonania zlecenia. Dlatego proces produkcyjny umożliwia szczegółowe zaplanowanie wszystkich elementów i czynności zlecenia. Uwzględnia obsługę i wykonanie wszystkich usług, zamówienie/pobranie z magazynu potrzebnych towarów wg zdefiniowanych procedur, ustalenie zadań dla pracowników, zleceń do podwykonawców wraz z zebraniem wszystkich kosztów i wystawieniem faktury. Słowniki czynności, towarów i usług są dynamicznie kształtowane przez każdą firmę. Możliwe jest również budowanie szablonów zleceń produkcyjnych dla powtarzających się zleceń.

    Wszystkie wymienione zagadnienia biorące udział w procesie produkcyjnym są zrealizowane w formie osobnych modułów pomiędzy którymi odbywa się przepływ informacji. Dla użytkownika modułu Produkcja proces przepływu informacji pomiędzy innymi modułami odbywa się "w tle" i jest prowadzony bez konieczności przechodzenia pomiędzy modułami.

    Więcej informacji o module Produkcja znajduje się na stronie poświęconej temu rozwiązaniu.

  • „ISOF dla Uczelni” to program dla szkół wyższych, stworzony przez firmę HEUTHES. Jego celem jest nauka zarządzania procesami biznesowymi za pomocą systemu ERP. Program umożliwia studentom zdobycie praktycznych umiejętności korzystania z narzędzi wspomagających zarządzanie firmą - czytaj więcej.

  • „ISOF dla Innowacji” to projekt firmy HEUTHES, wspierający Centra Innowacji i firmy innowacyjne. Program oferuje dostęp do systemów ERP, zniżki, szkolenia oraz wsparcie e-learningowe. Umożliwia również obsługę procesów biznesowych i podatkowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii SaaS - czytaj więcej.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Wykorzystuj rozbudowane możliwości księgowe systemu
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje