- Zarządzanie kontaktami
- Korespondecja
- Obsługa dokumentów
- Analiza danych
- Planowanie działań
- Obsługa klienta
- Historia działań
- Delegacje
CRM Aktywności jest modułem rodziny rozwiązań CRM w ISOF. Umożliwia rejestrację, zarządzanie i analizę wszystkich zdarzeń z klientami oraz wiele innych:
Rozwiązania
Najważniejszym zadaniem CRM Aktywności jest gromadzenie i analiza historii interakcji z klientami.
Dla każdej aktywności możliwe jest określenie potrzebnych zasobów oraz zarezerwowanie ich na określoną datę i godzinę.
Zarządzanie danymi klientów umożliwia wprowadzanie, modyfikację, wyszukiwanie i przeglądanie informacji.
System ISOF został rozbudowany o obsługę geolokalizacji przy logowaniu i wylogowywaniu z systemu.
Moduł zapewnia
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Poznaj zalety
Kontakty z klientami
Najważniejszym zadaniem CRM Aktywności jest gromadzenie, a następnie analiza historii zawierającej różnego rodzaju zdarzenia z klientami, które w ISOF nazwane zostały Aktywnościami. Dotyczą one zarówno kontaktów z klientami, jak również działań handlowych i marketingowych. W module można zarejestrować dowolne zdarzenie z klientem: spotkanie, rozmowę telefoniczną, prezentację, itd.
Dzięki określeniu osoby kontaktowej, pracownika, wskazaniu statusu, krótkiej notatce tekstowej, powiązanych Aktywnościach tworzących konsekwentny ciąg zdarzeń, dysponujemy pełną wiedzą dotyczącą historii tych zdarzeń. Rozbudowany filtr umożliwia proste i szybkie wyświetlenie Aktywności wg żądanego kryterium: pracownika, klienta, typu aktywności, autora, statusu, kampanii, regionu. Raporty mogą być prezentowane w różnych formach: lista zdarzeń, plan działań, kalendarz dzienny, tygodniowy, miesięczny, indywidualny okres, itp.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Planowanie działań
Możliwe jest zarządzanie zasobami przy planowaniu działań. Są to np. urządzenia lub sale wykorzystywane wspólnie przez grupę pracowników podczas pracy.
Dla każdej aktywności możliwe jest określenie potrzebnych zasobów oraz zarezerwowanie ich na określoną datę i godzinę. Pozwala to na uniknięcie ewentualnych kolizji wynikających z natłoku zdarzeń zachodzących jednocześnie.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Zarządzenie klientami
Funkcja zarządzania informacjami o kontrahentach umożliwia wprowadzanie danych, ich modyfikację, zaawansowane wyszukiwanie i przeglądanie informacji. W systemie przechowywane są szczegółowe dane o kontrahentach.
Należą do nich: dane teleadresowe, dane o osobach kontaktowych, profil, branża, kategoria firmy, rodzaj klienta, limity płatności, limity kredytowe, dokumenty powiązane z klientem, rachunki bankowe, notatki, określenie poziomu zadowolenia klienta, liczba dni opóźnienia płatności, informacje związane z limitami logistycznymi czy warunkami kolejnych dostaw.
Rozwiązania modułu
Filtr modułu jest podzielony na 3 sekcje (Daty, Kontrahent, Elementy), w których użytkownik może ustawiać wartości parametrów do filtrowania danych.
Słowniki wykorzystywane w danych kontrahentów mogą być definiowane przez użytkowników systemu i dostosowane do specyfiki firmy.
Dostępne są funkcje pozwaljące na segmentację klientów wg różnych kryteriów opisujących ich specyfikę czy profil. Ponadto możliwe jest również tworzenie grup osób kontaktowych. Dostępne jest również importowanie danych o klientach. W Bazie można wyświetlić listę ofert przekazanych klientowi.
W module funkcjonują szablony off-line z możliwością zapisania układu zapytań do późniejszego, łatwego przywoływania.
Ponadto możliwy jest wielowybór elementów z różnych grup, dzięki czemu możliwe jest wygenerowanie informacji dotyczącej wszystkich aspektów działania z klientem jednym kliknięciem.
Na liście faktur związanych z kontrahentem link do faktury jest oznaczony kolorem w zależności od statusu płatności faktury: czarne – zapłacone, niebieskie – niezapadłe, czerwone - niespłacone w całości lub spłacone częściowo i przeterminowane.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Określenie pozycji
System ISOF został rozbudowany o obsługę geolokalizacji przy logowaniu i wylogowywaniu z systemu. Dotyczy to zarówno mobilnej pracy na smartfonach i tabletach, jak i na komputerach stacjonarnych. Dokładne określenie pozycji jest związane z wykorzystywaniem odbiornika GPS wbudowanego w smartfony i tablety. W przypaku utraty lub braku sygnału GPS określenie położenia następuje w oparciu o lokalizacjęstacji bazowych operatorów sieci komórkowych. W pozostałych przypadkach położenie jest określane w sposób przybliżony, na bazie adresu IP urządzenia, którym użytkownik systemu ISOF podłączony jest do Internetu.
Rozwiązania modułu
Każdy użytkownik systemu ISOF może mieć indywidualne ustawienie rejestracji lokalizacji lub rezygnacji z niej.
Istnieje możliwość stworzenia raportu położenia klientów w module Zarządzania kontrahentami.
W CRM Aktywności można wskazać adres z wywołaniem trasy dojazdu. W dalszej kolejności, w module CRM Serwisowy będzie można zarejestrować położenie na mapie serwisowanego urządzenia albo miejsce, w którym należy przeprowadzić działania serwisowe. W obydwu powyższych modułach CRM zostanie udostępniona możliwość zaplanowania trasy. Także w funkcji Dystrybucji, w module Magazyn wprowadzona będzie taka możliwość. HEUTHES rozważa w dalszej kolejności integrację aplikacji Mobilny ISOF na Androidzie z aplikacją Android Auto.
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
System ISOF-ERP zawiera w różnych modułach rozbudowane sprzęgi z zewnętrznymi rozwiązania-mi informatycznymi.
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.
Praktyczne filmy instruktażowe
Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.