- Finansowe-księgowość
- Książka Podatkowa
- Dekretacja dokumentów
- Przeglądanie dekretów
- Automatyzacja dekretacji
- Ograniczenie pracy
- Wiarygodność raportów
Dekretacja w ISOF wspiera moduły Finansowo-Księgowy i Książki Podatkowej. Umożliwia definiowanie schematów dekretacji dla wszystkich dokumentów księgowych. Dzięki temu dokumenty mogą być automatycznie dekretowane w systemie ISOF-FK lub zewnętrznym.
Rozwiązania
Dekretacja w ISOF wspiera moduły Finansowo-Księgowy i Książki Podatkowej, umożliwiając tworzenie schematów dekretacji i automatyzując procesy księgowe.
Schematy dekretacji w ISOF pozwalają na automatyczne dekretowanie dokumentów, ograniczając pracę księgowości do kontroli poprawności, co przyspiesza obsługę.
Moduł zapewnia
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Poznaj zalety
Zarządzanie dokumentami
Funkcjonalność modułu Dekretacja umożliwia definicję schematów dekretacji dla wszystkich dokumentów podlegających księgowaniu oraz wszystkich innych danych potrzebnych w dekretacji, dekretowanie dokumentów zarejestrowanych w systemie, przeglądanie utworzonych dekretów, eksport przygotowanych dekretów do systemu FK.
Oprócz definicji większość funkcji może być wykonywana automatycznie, a decydują o tym parametry systemowe określające przyjęty przez firmę sposób działania systemu.
Rozwiązania modułu
Wygenerowanie dekretu może się odbywać również po wywołaniu odpowiedniej funkcji przez użytkownika. Specjalne zestawienie pokazuje wszystkie dokumenty, które mogą być zadekretowane, użytkownik wybiera te z nich, dla których chce wygenerować dekrety. Możliwy jest wcześniejszy podgląd dekretu. W przypadku gdy dekretacja nie przebiega prawidłowo, system informuje o tym w formie odpowiedniego komunikatu.
Dla każdego księgowanego dokumentu możliwe jest określenie tzw. schematu dekretacji, który wskazuje dostępne sposoby księgowania w danej Firmie.
Definiując schemat dekretacji, użytkownik posługuje się kontami księgowymi i pozycjami w Książce Przychodów i Rozchodów oraz umownymi skrótami określającymi w symboliczny sposób różne składniki w dekretach: kartoteki kontrahentów, towarów, magazyny, jednostki organizacyjne, dodatkowe kategorie wykorzystywane w księgowaniach i inne. Dzięki temu możliwe jest ogólne zdefiniowanie schematu, a sama funkcja dekretująca dokumenty potrafi te symbole przetworzyć. Wszystkie potrzebne definicje składników schematów dekretacji definiowane są w Module Dekretacji. Określa się tu również, które z dokumentów mają być automatycznie dekretowane, tzn. jeśli dokument będzie zawierał konieczne dane i będzie zatwierdzony, możliwe jest automatyczne wygenerowanie dekretu w oparciu o odpowiadający mu schemat.
Wszystkie przygotowane dekrety można przeglądać na specjalnie przygotowanej liście dokumentów. Dzięki temu w każdej chwili możliwa jest analiza, które dokumenty zostały już zadekretowane, a które jeszcze nie. Dla każdego dekretu możliwy jest podgląd dokumentu źródłowego, ewentualnie dokumentów powiązanych, w tym obrazów zeskanowanych faktur. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości możliwe jest również usunięcie dekretu i ponowna dekretacja dokumentu. Po przygotowaniu i sprawdzeniu dekretów możliwy jest ich zapis do systemu FK. Dekrety zostaną zapisane w buforze w postaci gotowych księgowań. Po ewentualnej weryfikacji zaimportowanych dekretów możliwe jest wykonanie finalnego księgowania.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Dokumenty
ISOF oferuje zaawansowaną automatyzację dekretacji, umożliwiając definiowanie schematów dekretacji, dzięki czemu dokumenty powstające na bieżąco mogą być automatycznie dekretowane. W księgowości pozostaje jedynie kontrola poprawności tych dokumentów.
System pozwala na pełną automatyzację przepływu dokumentów księgowych, co ogranicza nakład pracy i przyspiesza obsługę wielu dokumentów. Dzięki usystematyzowaniu procesów, wszystkie operacje związane z obsługą księgową są wykonywane szybciej i efektywniej, co zwiększa wydajność firmy.
Rozwiązania modułu
Dzięki możliwości zdefiniowania schematów dekretacji dokumenty powstające na bieżąco w procesie obsługi zdarzeń w firmie mogą być automatycznie dekretowane, a w księgowości wystarczy jedynie kontrola poprawności tych dokumentów.
Pełna automatyzacja przepływu dokumentów księgowych oraz ich usystematyzowanie pozwalają na wykonanie w krótszym czasie wszystkich operacji związanych z obsługą księgową wielu dokumentów.
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
W dokumencie przedstawiono ścieżkę czynności, które możesz wykonać samodzielnie aby kupić i szybko rozpocząć pracę z ISOF-ERP.
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Integracja z e-sklepami i platformami sprzedażowymi, a także płatnościami elektronicznymi i firmami kurierskimi.
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.
Praktyczne filmy instruktażowe
Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.