Aktualności HEUTHES

Najnowsze informacje o systemie ISOF, innowacyjnych technologiach i rozwiązaniach IT dla biznesu.

5 marca 2025

Kolejni studenci skorzystają z programu „ISOF dla uczelni”!

Politechnika Świętokrzyska w Kielcach to kolejna uczelnia, która dołączyła do ogólnopolskiego programu „ISOF dla Uczelni”. Dzięki temu wybrani studenci będą mogli korzystać nowoczesnego i kompleksowego systemu ISOF-ERP. Głównym założeniem programu jest przygotowanie studentów do pracy z wykorzystaniem informatycznych systemów zarządzania klasy ERP, co ma na celu uczynienie ich kwalifikacji konkurencyjnymi na rynku pracy.

ISOF-ERP składa się z wielu modułów odpowiadających poszczególnym płaszczyznom działalności biznesowej, niezbędnych do funkcjonowania firmy.

Moduły ISOF-ERP:

  • CRM: Aktywności, Marketingowy, Analityczny, Zadaniowy, Serwisowy, Portfolio,
  • DMS: Zarządzanie dokumentami elektronicznymi i obiegi, formularze, podpisy i pieczęci cyfrowe,
  • Sprzedaż i E-commerce,
  • Magazyn,
  • Rachunkowość: Finanse i Księgowość, Płace i Kadry, Majątek Trwały, Dekretacja, Zakupy, OCR/DOREMO, Windykacja, Kasa-Bank, Książka Przychodów i Rozchodów, Jednolity Plik Kontrolny, Ryczałt,
  • Produkcja,
  • Logistyka: zamówienia od klientów i zamówienia do dostawców,
  • Portale B2B: Serwisowy, Dokumentowy, Zamówieniowy,
  • Centrum Dowodzenia/Business Intelligence.

Sprzęgi ISOF-ERP z zewnętrznymi systemami

Dzięki sprzęgom systemu ISOF z zewnętrznymi systemami KAS/JPK i ZUS, a także GUS, NBP, KRS czy do bankowości bezpośredniej (BNP Paribas Bank Polska S. A. - GOconnect, Pekao S. A. - PekaoReady oraz PKO BP – w przygotowaniu), ISOF łączy wszystkie systemy w jedną całość, przez co każdy obszar działalności przedsiębiorstwa jest objęty działaniem systemu. System ISOF-ERP posiada również niezbędne sprzęgi z systemami sprzedaży internetowej, jak BaseLinker, platformą aukcyjną Allegro, sklepami internetowymi: Shoper, IdoSell Shop, WooCommerce, a także z firmami kurierskimi: DPD, DHL, InPost. Dzięki temu do obsługi firmy za pomocą systemu nie są potrzebne żadne dodatkowe programy.

Nowe kwalifikacje dla studentów

Z wykorzystaniem jednej aplikacji studenci uczą się wszystkich niezbędnych w codziennej pracy mechanizmów. Zdobywają również praktyczne umiejętności modelowania i zarządzania procesami biznesowymi przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu informatycznego klasy ERP. Dla firmy HEUTHES ważne jest to, że dzięki studentom korzystającym z systemu w ramach programu system zyskuje kolejnych, przeszkolonych użytkowników, którzy zdobywają certyfikaty ze znajomości systemu. Następnie będą mogli wykorzystywać swoją wiedzę w przyszłej pracy.

Podstawowe korzyści z przystąpienia do programu:

  • dostęp do komercyjnej, w pełni funkcjonalnej wersji systemu ISOF-ERP - nowoczesnego i rozwijanego od 2000 roku,
  • możliwość praktycznego poznania systemu ERP, który jest wykorzystywany przez wiele firm,
  • dostęp do oprogramowania przez przeglądarkę internetową, bez konieczności instalacji dodatkowych programów,
  • brak potrzeby zakupu i utrzymywania serwerów, systemów operacyjnych i baz danych, firma HEUTHES udostępnia oprogramowanie w trybie outsourcingu – obniżenie kosztów obsługi serwisowej pracowni komputerowych,
  • dostęp do autorskiego, ramowego programu zajęć laboratoryjnych firmy HEUTHES - Akademia ISOF,
  • wsparcie indywidualnego opiekuna HEUTHES przypisanego do Uczelni,
  • kursy e-learningowe dla studentów.

Akademia ISOF

Przekazanie dostępów dla użytkowników systemu w ramach danej uczelni ustalane jest indywidualnie, jednak nigdy nie jest ich mniej niż 30. Zarówno wykładowcy, jak i studenci korzystają z bezpłatnych, profesjonalnych szkoleń w zakresie użytkowania systemu, przeprowadzanych przez wykwalifikowanych pracowników HEUTHES. Opracowaliśmy również system nauki w trybie e-learningu. W ramach pięciu kursów dostępne są zestawy quizów, po rozwiązaniu których można uzyskać imienny certyfikat Akademii ISOF potwierdzający bardzo dobrą znajomość zagadnień występujących w systemach ERP i CRM. W ciągu ostatnich 7 lat kilka tysięcy studentów odbyło cykl zajęć i po zdaniu egzaminów w formie elektronicznej otrzymało certyfikaty znajomości systemu ERP ISOF.

Od powstania w programie „ ISOF dla Uczelni” wzięło udział 31 szkół wyższych, m. in.:

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
  • Politechnika Bydgoska
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Morska w Szczecinie
  • Politechnika Świętokrzyska
  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
  • Akademia im. Jakuba Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
  • Fundacja Profesjonalnej Edukacji Akademickiej
  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach

Uczelnie uczestniczące w programie dokonują corocznie stałą opłatę. W ramach uczestnictwa w Programie „ISOF dla Uczelni” firma HEUTHES oferuje również opiekę wdrożeniową oraz dydaktyczną. Zainteresowanych przystąpieniem do programu „ISOF dla Uczelni” zachęcamy do zapoznania się z niezbędnymi informacjami opublikowanymi na naszej stronie internetowej: https://www.isof.pl/dla_uczelni.hdb

4 marca 2025

Integracja systemu ISOF z platformą BaseLinker

BaseLinker to platforma do zarządzania sprzedażą online, która integruje sklepy internetowe, marketplace oraz inne narzędzia e-commerce w jednym miejscu. To nowoczesne narzędzie, umożliwiające automatyzację procesów sprzedażowych takich jak procesowanie zamówień, zarządzanie stanami magazynowymi, komunikacja z klientami czy wystawianie faktur, w handlu internetowym. Platforma ta jest szczególnie przydatna dla przedsiębiorców, którzy chcą usprawnić zarządzanie swoimi sklepami internetowymi, marketplace’ami oraz magazynem.

BaseLinker wspiera sprzedaż wielokanałową, co oznacza, że można nią zarządzać na wielu platformach sprzedażowych . Do tego łączy się z różnymi sklepami internetowymi i marketplace’ami (tj. Allegro, Amazon, eBay, Amazon czy  Shopify), a także z różnymi hurtowniami i firmami kurierskimi za pomocą API (Application Programming Interface). Dzięki temu użytkownicy mogą centralnie zarządzać wszystkimi swoimi kanałami sprzedaży z jednego miejsca, co znacznie upraszcza procesy operacyjne i pozwala na szybkie reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe.

Chcąc ułatwić prace użytkownikom systemu ISOF firma HEUTHES zintegrowała system z największym na rynku narzędziem do zarządzania handlem internetowym w jednym miejscu.

Integracja ISOF-ERP z systemem BaseLinker może przynieść wiele korzyści, zarówno dla małych, jak i dużych firm, które prowadzą sprzedaż internetową. Dzięki niej zamówienia z różnych platform (Allegro, sklepy internetowe itp.) są automatycznie importowane do systemu ISOF, co eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania danych. System ISOF zrealizuje i  wygeneruje dokument sprzedażowy na podstawie danych pochodzących z BaseLinkera, a synchronizacja stanów magazynowych zapobiegnie ewentualnym błędom oraz brakom towarów. Zaawansowana automatyzacja procesów pozwoli na szybszą realizację zamówień oraz lepszą organizację pracy, co wpłynie bezpośrednio na bardziej efektywne prowadzenie sprzedaży internetowej.

Integracja ISOF-ERP z systemem BaseLinker umożliwia:

  • bezpośrednie połączenie systemu ISOF z BaseLinkerem,
  • synchronizację stanów magazynowych z ISOF do BaseLinkera,
  • synchronizację towarów między systemami,
  • synchronizację cen towarów,
  • eksport towarów z ISOF do BaseLinkera,
  • mapowanie metod wysyłki,
  • mapowanie metod płatności,
  • pobieranie zamówień,
  • automatyczną zmianę statusów zamówień zgodną z cyklem realizacji zamówienia,
  • przesyłanie numerów przesyłek pomiędzy systemami.

Sprzęgi ISOF-ERP z zewnętrznymi systemami:

Dzięki sprzęgom systemu ISOF z zewnętrznymi systemami KAS/JPK i ZUS, a także GUS, NBP, KRS czy z bankowością bezpośredniej (BNP Paribas Bank Polska S. A. - GOconnect, Pekao S. A. - PekaoReady oraz PKO BP – w przygotowaniu), ISOF łączy wszystkie systemy w jedną całość, przez co każdy obszar działalności przedsiębiorstwa jest objęty działaniem systemu. System ISOF-ERP posiada również niezbędne sprzęgi z systemami sprzedaży internetowej, jak BaseLinker, platformą aukcyjną Allegro, sklepami internetowymi: Shoper, IdoSell Shop, WooCommerce, a także z firmami kurierskimi: DPD, DHL, InPost. Dzięki temu do obsługi firmy za pomocą systemu nie są potrzebne żadne dodatkowe programy.

Więcej informacji na stronie: https://www.isof.pl/e-commerce.hdb

Zachęcamy do zapoznania się z materiałem wideo, w którym pokazujemy, jak zintegrować system ISOF z platformą BaseLinker.

14 luty 2025

Rozwój płatności BLIK w aplikacji SGB Mobile z udziałem HEUTHES!

SGB-Bank S. A., a tym samym zrzeszenie Banków Spółdzielczych SGB, z którym firma HEUTHES współpracuje od 26 lat dostarczając zaawansowane systemy zapleczowe, właśnie udostępniły użytkownikom swojej aplikacji mobilnej SGB Mobile „Płatności powtarzalne BLIK”. To dopiero drugi bank w Polsce, który oferuje ten rodzaj płatności powtarzalnych od PSP (operator BLIK).

Udostępnianie przez SGB nowych wersji płatności BLIK dla klientów korzystających z ich aplikacji SGB Mobile, jest możliwe dzięki ciągłym pracom związanym z rozwojem autorskiego systemu MULTICENTAUR HUB BS-API od HEUTHES. „Płatności powtarzalne BLIK” to kolejne po zrealizowanych wcześniej: BLIK T6 (płatność kodem), przelew na telefon BLIK i prośbie o przelew BLIK.

Platforma MULTICENTAUR HUB BS-API została stworzona na wzór standardu PolishAPI w systemie PSD2 i zapewnia onlinowe połączenie pomiędzy róznorodnymi systemami informatycznymi wszystkich banków spółdzielczych w Polsce. Dzięki wykorzystaniu BS-API nawet najmniejsze banki spóldzielcze mają dostęp do zaawansowanych produktów bankowych, które banki zrzeszające dostarczają do wspólnego wykorzystania. W ramach systemu funkcjonują takie moduły jak: AUTOPAY, Bankowość mobilna, Bankowość internetowa, BLIK, Polish API, P2P, Moje-ID KIR, API kartowe, Kartowe Programy Lojalnościowe, Systemy Finansowo-Księgowe. Dostęp do systemu mają wszystkie banki spółdzielcze w obu zrzeszeniach: SGB i BPS. Za rozwój systemu MULTICENTAUR HUB BS-API firma HEUTHES otrzymała w 2024 r. nagrodę główną „Spółdzielcza Technologia Roku” od Związku Banków Polskich podczas Forum Technologii Banków spółdzielczych.

Nowa odsłona obsługi cyklicznych płatności „Płatności powtarzalne BLIK” pozwala automatycznie regulować płatności, takie jak np. rachunki, abonamenty i subskrypcje. Po stronie HEUTHES zrealizowana została integracja z Polskim Standardem Płatności, operatorem BLIK, która polegała przede wszystkim na implementacji API, które udostępnia PSP i obsłudze komunikatów przychodzących. HEUTHES przygotował interfejsy, które pozwalają na definicje płatności cyklicznych, a także na obsługę transakcji powtarzalnych zgodnie z wymogami PSP, dzięki czemu możliwe było uzyskanie certyfikacji.

Przygotowane zostały również odpowiednie interfejsy, które były niezbędne do integracji aplikacji mobilnej SGB Mobile z nowym rozwiązaniem. Klienci Banków Spółdzielczych muszą jedynie zaktualizować aplikację do najnowszej wersji i wygenerować kod BLIK, który po potwierdzeniu kodem PIN i aktywacji ułsługi powtarzalnej płatności umożliwi płatność za produkt lub usługę. Z nowej usługi BLIK mogą już korzystać klienci SGB-Banku oraz wszystkich banków spółdzielczych SGB, którzy posiadają aplikację SGB Mobile.

Poprzez działania nad ciągłą rozbudową i aktualizacją własnych systemów, które umożliwiają realizację kolejnych zlecanych nam projektów, firma HEUTHES wspólnie ze swoim klientami, jak SGB-Bank S. A. i banki zrzeszone w grupie SGB, stale pracuje na rzecz rozwoju ich oferty produktowej.

11 luty 2025

ISOF-ERP w wersji 23 z dostępem do EWD-ZUS (Elektroniczna Wymiana Dokumentów)

System ISOF-ERP uzyskał niezbędną certyfikację ZUS i zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w wersji 23 dostępna jest bezpośrednia wymiana danych z ZUS, bez konieczności korzystania z aplikacji e-Płatnik. System Elektronicznej Wymiany Dokumentów - EWD ZUS jest nową funkcją modułu Płace. Tym samym ISOF-ERP dołączył do wąskiego grona dostępnych na rynku systemów, które umożliwiają taki sposób wymiany danych z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Informacja o naszej autoryzacji dostępna jest na stronie ZUS: https://bip.zus.pl/inne/wymagania-dla-oprogramowania-interfejsowego/dokumenty-ubezpieczeniowe

Nowa funkcjonalność pozwala na generowanie, zapis, wyświetlanie i walidację raportów ZUS. Wygenerowane dokumenty można podpisać cyfrowo bezpośrednio w przeglądarce www (Edge, Chrome, Firefox), a następnie wysłać do ZUS z poziomu systemu. Możliwe jest też sprawdzenie czy przesłany dokument został dostarczony. Można to zrobić poprzez pobranie potwierdzenia odbioru w systemie.

Po otrzymanej certyfikacji wszelkie dokumenty mogą być wysyłane bezpośrednio z poziomu systemu ISOF-ERP i przechowywane w systemie. Obieg dokumentów odbywa się drogą elektroniczną, bez potrzeby używania jakichkolwiek innych, zewnętrznych programów.

W zakresie wymiany elektronicznej z ZUS system ISOF-ERP realizuje poniższe funkcje:

  • generowanie raportów ZUS na podstawie danych dostępnych w oprogramowaniu ISOF,
  • walidacja wygenerowanego raportu,
  • podgląd wygenerowanego raportu,
  • historia dokumentu oraz informacja o jego aktualnym statusie,
  • podpis raportu za pomocą podpisu kwalifikowanego w systemie ISOF-ERP,
  • wysłanie raportu do ZUS,
  • pobranie potwierdzenia przekazania dokumentu (UPO).

Dzięki integracji moduł Płace systemu ISOF-ERP obsługuje 16 niezbędnych raportów. Można je zatwierdzić, podpisać podpisem kwalifikowanym i wysłać z przeglądarki www bezpośrednio do ZUS. Raporty będą zapisywane do celów archiwalnych w Module DMS (zarządzanie dokumentami elektronicznymi). Walidacja i wersje dokumentów zostały również zaktualizowane do najnowszej wersji KEDU 5.6 obowiązującej od 1 września 2024.

Formularz/deklaracja ZUS Opis
ZUA Zgłoszenie do ubezpieczeń lub zmiany danych osoby ubezpieczonej jeśli podlega pełnym ubezpieczeniom tj. społecznym i zdrowotnym.
ZWUA Wyrejestrowanie z  ubezpieczeń osoby prowadzącej działalność gospodarczą oraz wyrejestrowanie z ubezpieczeń osób współpracujących.
ZZA Zgłoszenie do ubezpieczenia lub zmiany danych jeśli dana osoba podlega wyłącznie ubezpieczeniu zdrowotnemu.
ZCNA Zgłoszenie danych o członkach rodziny dla celów ubezpieczenia zdrowotnego.
ZPA Zgłoszenie/zmiana danych płatnika składek - osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej.
ZIUA Zmiana danych identyfikacyjnych osoby ubezpieczonej.
ZWPA Wyrejestrowanie płatnika ze składek będącego osobą prawną, fizyczną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej.
IWA Informacja o danych do ustalenia wysokości składki na ubezpieczenie wypadkowe.
ZBA Informacja o numerach rachunków bankowych płatnika składek.
ZAA Zgłoszenie nowego adresu płatnika składek/ zgłoszenie zakończenia prowadzenia działalności przez płatnika pod wskazanym adresem.
ZFA Zgłoszenie jako płatnika składek osoby, która rozpoczyna prowadzenie działalności w formie jednoosobowej spółki z o. o., a także będącej wspólnikiem spółki jawnej, komandytowej i partnerskiej.
ZSWA Zgłoszenia okresów pracy ubezpieczonego wykonywanej w  szczególnych warunkach lub o pracy szczególnym charakterze.
DRA Miesięczna deklaracja rozliczeniowa do wykazania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz wypłaconych świadczeń.
RCA_RSA_DRA Imienne raporty miesięczne/deklaracja rozliczeniowa do rozliczenia składek oraz wypłaconych w danym miesiącu świadczeń.
RSA_DRA Imienny raport miesięczny do wykazania wypłaconych świadczeń i przerw w opłacaniu składek.
RCA_DRA Imienny raport miesięczny o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach.

Największą korzyścią nowej integracji jest znaczne skrócenie czasu realizacji obowiązków sprawozdawczych dotyczących ZUS.

Bezpośredni sprzęg systemu ISOF-ERP z ZUS to kolejne, po elektronicznym zwolnieniu lekarskim e-ZLA, udogodnienie dla naszych klientów ułatwiające komunikację z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, które mocno usprawni pracę w firmach korzystających z systemu ISOF-ERP, a szczególnie w Biurach Rachunkowych.

Dzięki temu, że ISOF-ERP posiada wszelkie niezbędne elektroniczne sprzęgi do KAS i ZUS, a także GUS, NBP, KRS czy bankowości bezpośredniej, do jego użytkowania nie są potrzebne żadne dodatkowe programy. ISOF może pracować na platformie Windows, jak i Linux, a także na tabletach i smartfonach z system Android, wystarczy przeglądarka www i dostęp do Internetu.

06 luty 2025

Przełomowe połączenie sztucznej inteligencji z systemami bankowymi HEUTHES

Zespół do spraw sztucznej inteligencji powołany w połowie 2024 roku osiągnął swój pierwszy kamień milowy w rozwoju systemów HEUTHES. Zgodnie z zapowiedzią udostępniona została pierwsza z funkcji, nad którą pracowała grupa specjalistów, czyli połączenie AI z systemami HEUTHES.

Pierwszym zrealizowanym zadaniem jest połączenie systemu MC CFT (MULTICENTAUR Combat Finansing Terrorism) z podsystemem sztucznej inteligencji. System CFT działa w oparciu o autorski moduł HEUTHES - Heuristic Pattern Finder (HPF), który dotychczas działał w oparciu o techniki drzewa heurystycznego i logiki rozmytej (fuzzy logic).

Dane, które przygotowuje HPF są przekazywane do modułu AI NLP (Natural Language Processing - przetwarzanie analityczne języków naturalnych). Dzięki temu oprócz wyszukiwania wzorców, system analizuje konteksty – geolokalizacyjny, danych osobowych, organizacji czy specyficznych danych transakcji. Działanie to sprawia, że znacznie zmniejsza się pracochłonność, a także poprawia się jakość wyników systemu CFT. Proces doskonalenia systemu na podstawie historii działań osiąga charakter ciągły, dzięki temu, że sztuczna inteligencja może być cały czas douczana.

Hybrydowe połączenie metod heurystycznych i sztucznej inteligencji stanowi milowy krok w rozwoju tego typu systemów, które z jednej strony potrafią przetworzyć miliony transakcji dziennie (HPF), z drugiej strony dzięki sztucznej inteligencji znacznie lepiej wypadają w wynikach końcowych uzyskując wysoki wskaźnik STP (bez udziału ludzkiego). Pomiędzy parametryzacją HPF, a AI pojawia się sprzężenie zwrotne.

Kluczowe znaczenie ma 35-letnie doświadczenie HEUTHES w produkcji systemów bankowych i znajomości specyfiki komunikatów płatniczych. Na tej podstawie powstał unikalny model, który dzięki AI ma cechę samodoskonalenia. Rozwiązanie to oparte jest na najnowszych technologiach HEUTHES. System CFT wykorzystuje chmurę obliczeniową i orkiestrację (Kubernetes) co zapewnia najwyższy stopień skalowalności i niezawodności rozwiązania.

Technologia Heuristic Pattern Finder (HPF) będzie teraz nazywała się HEUTHES AI Pattern Finder (HAIPF). Jest to zupełnie nowa technologia, która łączy przetwarzanie heurystyczne z przetwarzaniem przy pomocy sztucznej inteligencji.

HEUTHES intensywnie pracuje nad innymi zastosowaniami HAIPF zarówno w systemach bankowych składających się na Infostradę Bankową (GRYFBANK, GRYFCARD, MULTICENTAUR) jak też w systemach ERP (ISOF).

23 stycznia 2025

„Możemy zrobić każdy system dla każdego banku, bez względu na jego wielkość”. – wywiad z Wojciechem Grzybkiem, Prezesem Zarządu HEUTHES Sp. z o. o.

Prezentujemy wywiad z Wojciechem Grzybkiem, Prezesem HEUTHES Sp. z o. o. udzielony dla portalu BANK.pl podczas listopadowej konferencji IT@BANK 2024.  Redaktor Robert Lidke rozmawiał z Prezesem o historii firmy HEUTHES, a także wyzwaniach i planach na przyszłość tuż po historycznym sukcesie firmy i odebraniu nagrody głównej w Rankingu IT@BANK 2024 dla HEUTHES. W wywiadzie poruszane były kwestie powstania HEUTHES w 1989 roku, 35 lat działalności, nowoczesnych technologii i autorskich systemów, a także rozwoju firmy.

Zachęcamy do zapoznania się z materiałem:

https://bank.pl/heuthes-sp-z-o-o-laureatem-nagrody-glownej-w-rankingu-itbank-2024/

oraz do oglądania wywiadu:

https://www.youtube.com/watch?v=qK-0nc9pW_k

16 stycznia 2025

Podsumowanie 2024 roku: kolejny rok wysokiej sprzedaży w HEUTHES

Rok 2024 był dla firmy HEUTHES kolejnym dobrym okresem, w którym wszystkie zaplanowane projekty zostały zrealizowane i wdrożone, a lista prac na rok 2025 została skompletowana. W 35 roku działalności, po raz pierwszy w historii zwyciężyliśmy w prestiżowym Rankingu Głównym IT@BANK organizowanym przez Miesięcznik Finansowy BANK. W tegorocznej, dziewiętnastej edycji rankingu firma uzyskała tytuł „Najbardziej wszechstronnej firmy IT”. Wyróżnienia w rankingu corocznie otrzymują firmy, które nie tylko dynamicznie się rozwijają, ale również cieszą się największym zaufaniem wśród swoich klientów.

Miniony rok to również czas, w którym sprzedaż produktów HEUTHES ponownie wzrosła. Wzrost sprzedaży następuje od początku działalności firmy, jednak do roku 2015 miały miejsce wahnięcia w górę lub w dół, natomiast od roku 2015 poziom sprzedaży oprogramowania regularnie wzrasta o kilkanaście procent rocznie (z poziomu 2 mln $ w roku 2015 do 9 mln $ w roku 2024). W 2024 roku sprzedaż wzrosła o 21% w porównaniu do 2023 roku. Wszystko to sprawia, że HEUTHES stale poszerza zakres swojej działalności na rynku oprogramowania, a rosnące przychody uzyskane ze sprzedaży powodują, że rosną również nakłady na badania i rozwój. Pozwala to planować nowe inwestycje oraz zatrudnianie specjalistów o odpowiednich kwalifikacjach. Dzisiaj HEUTHES dysponuje zespołem zdolnych i doświadczonych pracowników, a także nowoczesnym sprzętem komputerowym oraz zaawansowanym oprogramowaniem przeznaczonym do rozwijania i diagnostyki systemów informatycznych. Firma HEUTHES posiada także bogatą ofertę w zakresie oprogramowania obejmującą kilkadziesiąt modułów pokrywających wszystkie obszary działalności banku i sektora MŚP, fachowo i sprawnie prowadzi wdrożenia oraz szybko realizuje specyficzne zadania zlecane przez klientów.

Nabywcami oprogramowania firmy HEUTHES są przede wszystkim duże, renomowane banki polskie, w których z powodzeniem funkcjonują autorskie systemy HEUTHES wchodzące w skład INFOSTRADY BANKOWEJ: MULTICENTAUR PAYMENT HUB, GRYFCARD oraz GRYFBANK.

Dostosowując się do dynamicznie rosnących potrzeb rynku branży IT, w roku 2024 w firmie HEUTHES, w dziale badawczo-rozwojowym został stworzony zespół do spraw sztucznej inteligencji. Tym samym przyłączyliśmy się do rynkowego trendu wykorzystywania AI w naszych systemach. Jesteśmy w trakcie finalizacji rozwiązań wzbogaconych o elementy sztucznej inteligencji, a są nimi: moduł MCJ-CFT i MCJ-FRAUD CFT służące do antyfraudowego skanowania list sankcyjnych i komunikatów płatniczych. Ze względu na wymagania regulatorów skupiamy się aktualnie na rozwoju systemu MULTICENTAUR w ramach wdrożenia standardu MX dla komunikatów rozliczeniowych (teraz SORBNET3 i SWIFT, później ELIXIR). Szczególnie ważne z perspektywy banków jest również możliwość użytkowania tego rozwiązania w chmurze.

Do tak znacznego wzrostu sprzedaży przyczynił się również autorski, internetowy program obsługi firm ISOF wykorzystywany przez wiele firm i przedsiębiorstw, którego dwie nowe wersje zostały wdrożone w 2024 roku (w styczniu i grudniu).

Inne ważne, ubiegłoroczne wdrożenia w HEUTHES to:  integracja technologii Passkeys z systemami bankowymi i ERP, wprowadzenie technologii DOREMO do obiegu faktur zakupowych w systemie ISOF-ERP, nowa wersja serwera aplikacyjnego HDB 7.0 i HDB HA 7.0, sprzęg systemu ISOF z ZUS – EWD ZUS, czyli bezpośrednia wymiana dokumentów z ZUS z poziomu systemu ISOF, oraz ich archiwizacja w systemie wraz z potwierdzeniami odbioru co doprowadziło do wyeliminowania systemu e-Płatnik.

Najnowszym, własnym produktem HEUTHES udostępnionym w minionym roku jest technologia DOREMO, która umożliwia rozpoznawanie dokumentów (faktur, paragonów, WZ, umów kredytowych, dokumentów postępowania windykacyjnego, komorniczego, sądowego itd.). DOREMO jest zintegrowane z systemem OCR, który rozpoznaje zeskanowane dokumenty i zapisuje treść w formie dodatkowej warstwy tekstowej pliku PDF.

Rok 2024 to także kolejny rok, w którym HEUTHES był nagradzany i wyróżniany, a były to również:

Nagroda główna w kategorii: Kompleksowe rozwiązania firm IT dedykowane bankowości spółdzielczej za rozwiązanie: Rozwój platformy HUB BS-API integrującej rozwiązania informatyczne w Bankach Spółdzielczych zdobyta w konkursie Spółdzielcza Technologia Roku 2023 organizowanym przez Związek Banków Polskich, Rekomendacja HIT ROKU w konkursie Gazety Bankowej dla ISOF-WORKFLOW z elementami ERP – system do obsługi zaplecza banku, a także czwarty tytuł laureata prestiżowego rankingu „Diamenty Forbesa”.

Podsumowując, rok 2024 przyniósł wiele sukcesów, które nie miałyby miejsca bez znakomitego zespołu fachowców podejmujących najtrudniejsze wyzwania. W nowy, 2025 rok wchodzimy z nadzieją, że zaplanowane projekty zostaną zrealizowane, co w efekcie doprowadzi do dalszego rozwoju firmy i wzrostu sprzedaży naszych produktów.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Wykorzystuj rozbudowane możliwości księgowe systemu
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje