Zobacz archiwum wiadomości:
od 01.2025
07-12.2024
01-06.2024
07-12.2023
01-06.2023
07-12.2022
01-06.2022
07-12.2021
01-06.2021
07-12.2020
01-06.2020
07-12.2019
01-06.2019
07-12.2018
01-06.2018
07-12.2017
01-06.2017
07-12.2016
01-06.2016
07-12.2015
01-06.2015
07-12.2014
01-06.2014
07-12.2013
01-06.2013
07-12.2012
01-06.2012
07-12.2011
01-06.2011
07-12.2010
01-06.2010
07-12.2009
01-06.2009
07-12.2008
01-06.2008
07-12.2007
01-06.2007
07-12.2006
01-06.2006
07-12.2005
01-06.2005
2004
2003
21 grudnia 2006
Skanowanie w oknie przeglądarki
Firma HEUTHES uruchomiła w systemie ISOF nową funkcję umożliwiającą skanowanie dokumentów bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej. Dzięki temu mamy możliwość wprowadzania nowych dokumentów do modułu DMS (zarządzania dokumentami) wprost ze skanera. Po kliknięciu przez użytkownika systemu ISOF przycisku Utwórz nowy dokument ze skanera wyświetlony zostaje w przeglądarce przyjazny interfejs umożliwiający wybór skanera, nadanie nowemu dokumentowi nazwy, komentarza i bezpośrednie zapisanie w DMS. Dzięki zastosowanemu w nowej funkcji wielowyborowi możliwe jest elastyczne tworzenie wielostronicowych dokumentów składających się z wybranych stron w formacie TIFF.
[więcej...]
Rozwiązanie ułatwiające pracę z dokumentami w module DMS, powstało na życzenie klientów systemu ISOF i było
możliwe dzięki opracowaniu przez firmę HEUTHES nowego komponentu ActiveX przeznaczonego dla przeglądarki Microsoft Internet Explorer.
DMS stanowi centralny magazyn wszystkich informacji w firmie. W jednym, spójnym systemie przechowywane są
zarówno skany dokumentów, umów, faktur, jak i tradycyjne notatki handlowców, faksy, poczta elektroniczna czy
zapis rozmów telefonicznych. Wszystkie wiadomości są rejestrowane i podlegają ściśle zdefiniowanym w danym
przedsiębiorstwie obiegom obsługi (ang. workflow), zgodnym ze specyfiką firmy. Mechanizmy pracy grupowej wraz z szerokimi możliwościami weryfikacji
gwarantują, że każde zdarzenie zostanie prawidłowo udokumentowane.
Przykładowo, procedury zatwierdzania i kontroli merytorycznej dokumentów
księgowych mogą być opisane obiegami DMS.
Jednym z zastosowań DMS jest możliwość powiązania zeskanowanych faktur
zakupowych i innych dokumentów finansowych z odpowiednimi zapisami
księgowymi w systemie ISOF. Dzięki temu w każdej chwili istnieje możliwość
podgląd dokumentu źródłowego bez konieczności przeszukiwania archiwów
papierowych.
14 grudnia 2006
Kolejna nominacja dla systemu ISOF
Firma HEUTHES będąc producentem rodziny systemów CRM (Operacyjnego, Analitycznego, Marketingowego, Serwisowego, Zadaniowego i Prognozowania Sprzedaży), została nominowana do tytułu Najlepszy dostawca IT dla przemysłu w 2006 roku w kategorii Najlepszy producent/dostawca w Polsce systemu CRM.
Obok firmy HEUTHES nominowanych zostało 12 innych czołowych polskich producentów oraz dystrybutorów zagranicznych systemów CRM. Przypomnijmy, że wcześniej HEUTHES w tym samym konkursie zorganizowanym przez redakcję MSI (Manufacturing Systems Information) Polska, będącego lokalnym wydaniem renomowanego MSI USA, został nominowany w kategorii Najlepszy polski producent systemu ERP/MRP II. Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników nastąpi w lutym 2007 roku.
12 grudnia 2006
Koniec wykręcania numerów
Firma HEUTHES zintegrowała popularny system VoIP Skype z systemem ISOF. Wywołując zapisany w
ISOF-CRM adres postaci "skype: numer telefonu" można automatycznie nawiązać połączenie telefoniczne poprzez
usługę Skype. Dzięki temu, że ISOF-CRM jest połączony także z Programową Centralą Telefoniczną SCT-10 możliwe
jest prowadzenie tanich rozmów z całym światem bez tradycyjnego wybierania numeru na klawiaturze aparatu
telefonicznego.
[więcej...]
SCT-10 powstała na bazie technologii Client-Web-VoIP i dzięki niej integruje telefony stacjonarne, komórkowe i
komunikatory internetowe z systemami komputerowymi. Oferuje użytkownikom zaawansowane funkcje central
telefonicznych, m.in. billingi rozmów, identyfikowanie rozmówcy i wyświetlenie na ekranie monitora wszystkich
zgromadzonych w systemie ISOF o nim danych, łączenie w najnowszych aparatach GSM funkcji telefonii komórkowej i
stacjonarnej z przypisanym firmowym numerem wewnętrznym, jak również prowadzenie rozmów telefonicznych poprzez
łącza internetowe dzięki wykorzystaniu VoIP.
Technologia Client-Web-VoIP została opracowana przez firmę HEUTHES już w 2003 roku i miała oficjalną premierę
na targach Cebit 2003. Jak zauważa Pan Wojciech Grzybek, Prezes Zarządu HEUTHES Sp. z o.o.: Cieszy nas
zauważalny obecnie rozgłos wobec zalet komunikatorów internetowych i prowadzenia rozmów telefonicznych z
wykorzystaniem VoIP. To dobrze, że inne firmy podążają naszym śladem. Jednak HEUTHES ma kilkuletnią przewagę
doświadczenia, prowadzonych badań i rozwoju oraz wiele wdrożeń tego rozwiązania u klientów.
12 grudnia 2006
ISOF nominowany przez MSI Polska
Miło jest nam poinformować, że firma HEUTHES, jako producent systemu ISOF, została nominowana do tytułu Najlepszy dostawca IT dla przemysłu w 2006 roku w kategorii Najlepszy polski producent systemu ERP/MRP II.
Konkurs został zorganizowany przez redakcję MSI (Manufacturing Systems Information) Polska, będącego lokalnym
wydaniem renomowanego MSI USA. Obok firmy HEUTHES nominowanych zostało 16 innych czołowych producentów systemów
ERP. Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników nastąpi w lutym 2007 roku.
4 grudnia 2006
ISOF na SDP 2006
W dniach 4-5 grudnia 2006 w Hotelu Marriott (Al. Jerozolimskie) w Warszawie odbędzie się konferencja Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon 2006, podczas której firma HEUTHES zaprezentuje możliwości systemu ISOF (w dniu 05.12, godz 10:20-10:50, s8).
Konferencja przeznaczona jest dla:
- szerokiego kręgu firm wykorzystujących omawiane technologie sieciowe: branży informatycznej, bankowej i finansowej, przemysłu, telekomunikacji, ubezpieczeń oraz administracji.
- osób odpowiedzialnych za selekcję oraz zakup nowych produktów i
technologii oraz projektowanie, budowę i rozwój systemów teleinformatycznych
- szefów działów informatyki, kierowników
projektów, pracowników działów integracji, projektantów, inżynierów systemowych
[więcej...]
Uczestnicy Konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw" wybiorą Produkt Roku 2006.
Udział w konferencji jest bezpłatny, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji.
http://www.gigacon.org/pl/conferences/gigacon/sdp/warszawa/rejestracja.html
Serdecznie zapraszamy.
24 listopada 2006
Nowy CRM Zadaniowy w ISOF
W ramach wersji 8.0 systemu ISOF (www.isof.pl) HEUTHES znacznie zmodyfikował moduł Zarządzania Zadaniami przenosząc go do grupy modułów CRM. Wsłuchując się w sugestie użytkowników systemu dotychczasowe rozwiązanie klasy Project Management zostało rozbudowane i przeniesione do rodziny pięciu innych systemów CRM, która w systemie ISOF obejmuje moduły Operacyjny, Analityczny, Marketingowy, Serwisowy i Prognozowania Sprzedaży, a teraz także CRM Zadaniowy.
[więcej...]
Nowy CRM Zadaniowy został obecnie ściśle zintegrowany z CRM Prognozowanie Sprzedaży (ang. Forecast) oraz z DMS (zarządzanie dokumentami). Pozostałe, największe zmiany dotyczą wprowadzenia nowego interfejsu wzorowanego na DMS, rozbudowy możliwości wyszukiwania zadań oraz definiowania i wykorzystywania szablonów do zadań, wprowadzenia raportowania sprawozdań pracowników połączonego z rejestracją czasu pracy oraz raportu graficznego o zadaniach, powiązaniach i relacjach.
Dzięki integracji skrośnej z modułami: DMS, Kadry i Płace oraz CRM Marketingowy nowy CRM Zadaniowy umożliwił stosowanie w systemie ISOF nowoczesnych metodyk zarządzania takich jak Balanced Scorecard i ABC/M (analiza kosztów działań).
21 listopada 2006
Udana migracja systemu ISOF do nowego Data Center
Firma HEUTHES, zgodnie z zapowiedziami, przeniosła w sobotnią noc 18 listopada wszystkie serwery systemu ISOF (www.isof.pl) pracującego w trybie SaaS z ośrodka głównego do nowej siedziby. Było to spore przedsięwzięcie logistyczne wymagające wielotygodniowych przygotowań. Dzięki precyzyjnej realizacji opracowanego planu cała operacja zajęła tylko 10 godzin. Konieczne było oczywiście przygotowanie odpowiednich kopii zapasowych oraz dodatkowego sprzętu na wypadek uszkodzeń serwerów w trakcie transportu. Cały czas w gotowości był ośrodek zapasowy, który mógł przejąć rolę ośrodka głównego.
[więcej...]
Nie obyło się oczywiście bez niespodzianek. W trakcie jednej z wielu serii testów, w poniedziałek rano odkryto problem z osiągnięciem pełnej szybkości przesyłu danych przy dużych poziomach obciążenia. Zawinił błąd w okablowaniu serwerów, który został szybko wyeliminowany i od godziny 13:00 w poniedziałek, centrum osiągnęło pełną moc przetwarzania danych.
Dzięki nowemu ośrodkowi znacznie wzrosła wydajność przetwarzania danych oraz o 50% wzrosła przepustowość łącza internetowego. Średni czas przetwarzania pojedynczej funkcji spadł o 25%, a wydajność całego systemu ISOF w trybie SaaS wzrosła o 17% i osiąga w godzinach największego ruchu zdolność do przetwarzania 1000 funkcji systemu ISOF na minutę.
Dzięki migracji, HEUTHES będzie mógł znacznie szybciej reagować na wzrost liczby klientów i odpowiednio rozbudowywać centrum komputerowe oraz zwiększać przepustowość łącza internetowego, co wpłynie na poprawienie komfortu korzystania z systemu ISOF.
Kolejne zaplanowane działania to zwiększenie mocy obliczeniowej w ośrodku zapasowym, niezbędne aby nadążyć za dynamicznym wzrostem liczby użytkowników systemu ISOF, który w 2006 r. osiągnie 250%. W 2007 roku przewidziano również zwiększenie przepustowości łącza internetowego o kolejne 25% oraz dostarczenie kolejnych węzłów i zwiększenie mocy obliczeniowej w ramach rozbudowy klastra OMEGA.
3 listopada 2006
Nowe Data Center ISOF
Firma HEUTHES podjęła decyzję o przeniesieniu głównego ośrodka komputerowego do nowego Data Center. Głównym powodem tej decyzji jest bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży systemu ISOF (prognoza na 2006 rok to 250%), a co za tym idzie wzrost zapotrzebowania na moc obliczeniową i przestrzeń dyskową.
Migracja do nowej siedziby, wraz z wprowadzeniem nowego rozwiązania klastrowego oznacza dla klientów systemu w trybie SaaS przyspieszenie pracy oraz podniesienie niezawodności. Obecnie moc klastra komputerów pracujących dla klientów systemu ISOF przekroczyła 100 GigaFLOPS, a w przyszłym roku zostania ona podwojona. Dodatkowo planowane jest zaimplementowanie nowej macierzy dyskowej iSCSI oraz zwiększenie o 50% przepustowości łącza internetowego.
[więcej...]
Nowy ośrodek Data Center ISOF zapewnia:
- zasilanie serwerów z dwóch niezależnych przyłączy energetycznych,
- podwójny system UPS,
- dwa niezależne zespoły prądotwórcze z silnikami diesla,
- system przeciwpożarowy z gazem obojętnym,
- filtrację powietrza z eliminacją cząstek stałych,
- precyzyjny, podwójny system klimatyzacji ze stałym monitoringiem temperatury i wilgotności,
- zdwojone łącze internetowe,
- kontrolę dostępu do pomieszczeń z użyciem kart,
- telemonitoring budynku i szaf serwerowych.
Przewidywany termin migracji to listopad 2006 r.
Wraz z rozbudową głównego ośrodka powiększona będzie moc obliczeniowa niezależnego ośrodka zapasowego, gotowego do natychmiastowego przejęcia pełnego obciążenia pracy systemu ISOF w trybie SaaS. Z ośrodka głównego do zapasowego dane są replikowane w trybie on-line.
23 października 2006
EDI w ISOF
W firmie HEUTHES trwają intensywne prace nad wprowadzeniem w systemie ISOF
standardu EDI (ang. Electronic Data Interchange) oznaczający w bezpośrednim
tłumaczeniu Elektroniczną Wymianę Danych. Elektroniczna wymiana dokumentów
zostanie wprowadzona w dominującym obecnie standardzie UN/EDIFACT (ang.
Electronic Data Interchange For Administration, Commerce, and Transport).
[więcej...]
System EDI znany na świecie od blisko trzydziestu lat jest obecnie szeroko
stosowany w Polsce w dużych sieciach handlowych. Wprowadzenie obsługi EDI do
ISOF umożliwi firmom z sektora MSP współpracę z tą grupą kontrahentów.
EDI umożliwia szybką i tanią, elektroniczną wymianę informacji pomiędzy
firmami wypierając dotychczasowy system oparty na dokumentach papierowych.
Ma na celu zlikwidowanie wielokrotnego wprowadzania danych oraz
przyspieszenie i zwiększenie dokładności przepływu informacji dzięki
połączeniu systemów komputerowych w firmach uczestniczących w wymianie.
Nowy standard zostanie wprowadzony w systemie ISOF początkowo w
elektronicznej obsłudze faktur sprzedażowych i zakupowych. Stopniowo zostaną
do niego włączone wszystkie dokumenty elektroniczne z poszczególnych modułów
systemu.
16 października 2006
Telefon w telefonie
Firma HEUTHES przetestowała możliwości współpracy systemu ISOF z telefonem
Nokia E60. E60 to pierwszy smartfon z rodziny Eseries. Dzięki nowej serii
firmy mogą zwiększyć mobilność swoich pracowników. Telefon oferuje najnowsze
rozwiązania dostępu do firmowej, mobilnej poczty elektronicznej oraz
zaawansowane funkcje połączeń głosowych. Ponadto zawiera unikalną funkcję
obsługi internetowych połączeń telefonicznych VoIP opartych na protokole
SIP. Dzięki temu firmy mogą na różne sposoby ułatwiać pracownikom szybki
kontakt zarówno w biurze jak i poza biurem wspierając tym samym telepracę.
[więcej...]
W przypadku gdy pracownik przebywa w siedzibie firmy, E60 dzięki obsłudze
WiFi może być wywoływany przez firmową centralę, np. SCT-10, z przypisanym
numerem wewnętrznym. Łączy tym samym w jednym aparacie funkcje obu rodzajów
telefonii: stacjonarnej i komórkowej. Smartfon E60 niesie ze sobą również
nowe możliwości zmniejszenia kosztów połączeń telefonicznych dzięki
prowadzeniu rozmów poprzez sieć Internet.
Wykorzystując punkty hot-spot i będąc dzięki nim w zasięgu Internetu,
E60 może dzięki obsłudze VoIP wykonywać tanie rozmowy
telefoniczne z całym światem. Poza zasięgiem punktów hot-spot, E60 działa
jak tradycyjny telefon komórkowy. W E60 dla pełnej współpracy z pocztą
korporacyjną wbudowano nowy rodzaj przeglądarki plików szeregu
najpopularniejszych formatów biurowych. Pliki mogą być również spakowane w
formacie ZIP.
Wykorzystując nowe rozwiązanie firmy HEUTHES, centralę SCT-10, firmy mogą
łączyć nowy smartfon bezpośrednio ze swoimi sieciami telefonicznymi oferując
użytkownikom zaawansowane funkcje central telefonicznych. SCT-10 to
działająca w systemie Linux programowa centrala telefoniczna, która poprzez
integrację z modułem CRM systemu ISOF jest rozszerzeniem możliwości centrali
Open Source Asterisk. Przy pomocy CRM można poprzez kliknięcie w numer
rozmówcy w oknie przeglądarki wywoływać rozmowy z kontrahentami oraz
identyfikować rozmówcę i wyświetlać na ekranie monitora lub telefonu wszystkie zgromadzone w
systemie ISOF o nim dane.
13 października 2006
System ERP za 2 PLN dziennie
Firma HEUTHES opublikowała raport porównawczy kosztów wynajęcia systemu ISOF w trybie SaaS oraz licencji innych rozwiązań dostępnych na rynku. W zestawieniu ujęto koszty dodatkowe związane z wykorzystaniem systemów, które należy mieć na uwadze wdrażając system czy też obliczając TCO (ang. Total Cost of Ownership), tj. koszty serwerów, systemów operacyjnych, baz danych, usług, energii elektrycznej, jak również aktualizacji wersji.
[więcej...]
Z zestawienia wynika, że opłata dzienna za użytkowanie systemu ISOF w małej firmie wynosi tylko 2,13 PLN za jednego pracownika. Oprócz tego średnie oszczędności osiągane na przestrzeni pięciu lat pracy z systemem ISOF wynoszą ponad 34 tys. PLN.
Zapraszamy do lektury raportu.
12 października 2006
Wirtualne serce serwera ISOF
HEUTHES rozpoczął badania nad zastosowaniem nowych, pojawiających się
obecnie na rynku systemów wirtualizacji dla systemu Linux w swoim klastrze
OMEGA. OMEGA to rozwiązanie sprzętowo-programowe służące do budowy
klastrowych systemów wieloprocesorowych spełniających wymogi wysokiej
wydajności i niezawodności. Dotychczas HEUTHES wykorzystywał w klastrze
system wirtualizacji Xen. Ostatnio pojawił się na rynku zapewniający większą
elastyczność system OpenVZ.
[więcej...]
OpenVZ monitoruje maszyny wirtualne uruchomione w klastrze OMEGA i zapewnia
ich wysoką wydajność. Pozwala budować systemy które mają możliwość
automatycznego przekonfigurowywania. W przypadku awarii serwera, dzięki
monitorowaniu sygnału tzw. bicia serca (ang. heartbeat), umożliwia
natychmiastowe zastąpienie go innym, dostępnym w wirtualnej przestrzeni
serwerów lub przejęcie jego zadań przez szereg serwerów do czasu usunięcia
awarii. Rozwiązanie to przypomina wykorzystywaną w obrębie pamięci masowych
macierz dyskową poziomu RAID 5.
Rozwiązanie OpenVZ dostępne obecnie w dystrybucji Mandriva i Gentoo zostanie
włączone do dystrybucji Debian GNU/Linux wchodząc dzięki temu w główny nurt
rozwiązań dla systemu Linux.
Wprowadzenie nowego rozwiązania dla klientów systemu ISOF przewidywane jest
na początku roku 2007 wraz z nową, dziewiątą wersją systemu i pomoże jeszcze
lepiej sprostać blisko trzykrotnemu wzrostowi użytkowników w roku 2006 i
podobnemu w latach kolejnych.
28 września 2006
HEUTHES w rankingu Home&Market
Według najnowszego rankingu czasopisma Home&Market HEUTHES zajął 41 pozycję na liście 50 największych firm z branży IT według przychodów netto ze sprzedaży za I kw. 2006 oraz 42 miejsce w podobnym zestawieniu obejmującym I półrocze 2006 roku.
28 września 2006
ISOF na konferencji ERP
W dniu 28-29 września 2006 w Hotelu Holiday Inn (ul. Złota 48/54) w
Warszawie odbędzie się
konferencja ERP/EAI GigaCon 2006, podczas której firma HEUTHES
zaprezentuje możliwości systemu ISOF (w dniu 28.09, godz 15:00-15:30, s1).
Konferencja kierowana jest do:
- osób decydujących o integracji systemów informatycznych,
- planujących i prowadzących projekty integracyjne,
- osób odpowiedzialnych za dobór technologii informatycznych,
- dyrektorów działu informatyki, głównych informatyków,
- inżynierów systemowych i integratorów, członków grup projektowych.
[więcej...]
W trakcie konferencji odbędzie się konkurs Złoty Bit ERP. Celem konkursu
jest promocja najnowszych produktów i rozwiązań informatycznych
wspierających pracę polskich firm i instytucji. Najlepszy produkt będzie
wybierany spośród rozwiązań prezentowanych podczas konferencji. Wyboru
dokonają uczestnicy konferencji
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa
jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie
http://www.erpeai.gigacon.org/pl/conferences/gigacon/erp_eai/formularze.html
.
Serdecznie zapraszamy.
27 września 2006
Nowy system Certyfikacji w ISOF
HEUTHES rozpoczął wdrażanie nowego systemu zarządzania certyfikatami online w systemie ISOF. Wraz z nową wersją 8.0 systemu wprowadzona zostaje stopniowo dla wszystkich klientów pełna automatyzacja zarówno generowania kluczy certyfikacyjnych, żądania certyfikacji jak i wydawania certyfikatów.
[więcej...]
Dotychczas certyfikaty były generowane przez HEUTHES na podstawie przesyłanych przez klientów zamówień i udostępniane w module DMS do pobrania i zainstalowania. Istotną zmianą jest to, iż obecnie cały proces odbywa się automatycznie wprost w przeglądarce internetowej (IE 6.0 i Firefox 1.5) poprzez specjalny serwis internetowy w pełni zintegrowany z systemem ISOF.
Procedura wystawiania nowego certyfikatu składa się z trzech etapów. W pierwszym, użytkownik wpisuje na stronie http://www.isof.pl/ca/ otrzymany od HEUTHES kod PIN oraz nazwę i generuje klucz prywatny będący częścią certyfikatu. Na tej podstawie Centrum Autoryzacji HEUTHES automatycznie wystawia odpowiedni certyfikat. Następnie, po powtórnym zalogowaniu się na stronie http://www.isof.pl/ca/ użytkownik instaluje z niej w swojej przeglądarce nowy certyfikat.
Szczegółowe instrukcje dla użytkowników różnych przeglądarek zostaną udostępnione w Pomocy systemu ISOF w części Start/Administracja/Administracja certyfikatami. Poprzedni system generowania certyfikatów będzie dostępny dla klientów jeszcze przez okres co najwyżej października 2006 roku. Trzeba się jednak liczyć, że udostępnienie certyfikatu w starym trybie zajmie nawet około 5 dni. W nowym systemie można będzie otrzymać certyfikaty w ciągu kilku godzin.
Warto zauważyć, że nowy system łączy użytkownika ze stanowiskiem na którym on pracuje. Cały proces musi odbywać się na komputerze, na którym będzie pracował użytkownik systemu ISOF. W przypadku pracy na wielu stanowiskach konieczne jest posiadanie certyfikatu na oferowanym przez HEUTHES przenośnym tokenie USB lub zainstalowanie odrębnych certyfikatów (osobno płatnych) na każdej ze stacji roboczych.
HEUTHES będąc znanym producentem systemów dla bankowości, również w segmencie oprogramowania dla MSP przykłada szczególną wagę do bezpieczeństwa. Wprowadzenie nowego systemu w krótkiej perspektywie nieznacznie podniesie koszty posiadania certyfikatów, w zamian za to spowoduje zwiększenie bezpieczeństwa klientów oraz usprawnienie i znaczne przyspieszenie dołączania do systemu nowych użytkowników i ich stacji roboczych. Pozwoli też na wdrożenie mechanizmu Wirtualnej Sprzedaży, czyli dynamicznej zmiany uprawnień bez konieczności podpisywania papierowych aneksów do umowy.
25 września 2006
Nowa wersja 8.0 ISOF
Firma HEUTHES wprowadzi w końcu września 2006 r. nową wersję 8.0 systemu ISOF (www.isof.pl), przeznaczonego do kompleksowej obsługi firm. Najważniejsze zmiany i nowości dotyczą wprowadzenia licznych modernizacji w module CRM Prognoza Sprzedaży (ang. Forecast), wprowadzenia automatycznego systemu generowania online certyfikatów oraz rozbudowę funkcjonalności Listy Płac.
Zmiany objęły również większość kluczowych modułów systemu: CRM, Sprzedaż, Zakupy, Magazyn, Rachunkowość i DMS. Poniżej przedstawiono wybrane zmiany w poszczególnych modułach. [więcej...]
System Certyfikacji w ISOF
- Wprowadzono pełną automatyzację online zarówno generowania kluczy certyfikacyjnych, żądania certyfikacji jak i wydawania certyfikatów.
CRM Prognoza Sprzedaży
- Moduł pozwala on na prognozowanie, planowanie strategii oraz zarządzanie operacjami sprzedaży.
- Jest ściśle zintegrowany z modułami CRM, DMS, Zarządzanie Zadaniami, Płace-Kadry oraz z systemem Finansowo-Księgowym i składa się z 3 części: planu strategicznego, planu operacyjnego, raportów.
- Do efektywnej pracy z nową funkcjonalnością wskazane jest posiadanie powyższych modułów.
Sprzedaż i Zakupy
- Wprowadzono przeliczanie marż, narzutów i edycję pozycji Cennika.
- Dodano nowe raporty w Zestawieniach dokumentów sprzedaży.
- Cenniki rozbudowano o możliwość przypisania cen indywidualnych.
- Wprowadzono nowe raporty w Zestawieniach dokumentów zakupu.
Magazyn
- Znacznie rozszerzono funkcję Komplety.
- Wprowadzono obsługę numerów seryjnych w realizacji zamówienia.
- Rozbudowano Raport stanów magazynowych.
CRM
- Rozbudowano funkcjonalność Analizy zakupów o nowe raporty.
- Moduł CRM Serwisowy rozszerzono o możliwość raportowania zgłoszeń serwisowych według zadanych warunków filtrowania.
- Podłączono raporty serwisowe do Centrum Dowodzenia.
- Rozbudowano moduł CRM Operacyjny o obsługę wystawiania wielu aktywności, na wielu kontrahentów.
Rachunkowość
- Rozszerzono funkcjonalność o możliwość automatycznego generowania przelewów z listy niezapłaconych faktur.
- Rozszerzono zakres funkcjonalności o możliwość dekretowania różnic kursowych.
- Wprowadzono możliwość importowania wyciągów bankowych w formacie MT940 z banku PKO BP.
Lista płac
- Moduł rozbudowano o nowe możliwości wydruku szeregu elementów płacowych.
- Wprowadzono możliwość rejestracji nieobecności z tytułu rodzajów chorób.
- Rozbudowano funkcjonalność o nową wersję raportu RSA (eksport).
- Wprowadzono możliwość utworzenia jednego przelewu do wielu list płac.
DMS
- Usprawniono podgląd zawartości folderów w DMS.
- Uruchomiono nową funkcję Seryjne dzwonienie, w powiązaniu z CTI.
- Zautomatyzowano proces nadawania uprawnień do obiegu dokumentów.
Powyższe zmiany to tylko wybrane nowości w wersji 8.0 Internetowego Systemu
Obsługi Firmy ISOF. Większość z nich wprowadzono na życzenie dotychczasowych
użytkowników systemu. Warte podkreślenia jest, iż w odróżnieniu od innych
dostępnych na rynku systemów ERP, nowe wersje ISOF są udostępniane
użytkownikom bezpłatnie.
7 września 2006
Nowa witryna ISOF
Firma HEUTHES udostępniła nową wersję strony internetowej systemu ISOF. Nowy wygląd można zobaczyć pod adresem www.isof.pl. Wprowadzenie nowoczesnego projektu witryny polepszyło czytelność serwisu, jego ergonomię i intuicyjność, zapewniając również lepsze pozycjonowanie oferty firmy.
[więcej...]
Przy tworzeniu nowego serwisu wykorzystano technologie HDB i CLIENT-WEB-SERVER®, autorskie rozwiązania firmy HEUTHES. Dzięki nim, znajdujące się w serwisie bloki tematyczne umożliwiają m.in:
- uruchomienie próbnej wersji systemu,
- obejrzenie filmów instruktażowych,
- dostęp do platformy nauczania zdalnego,
- ustalenie on-line prezentacji,
- pobranie materiałów reklamowych i dokumentacji.
4 września 2006
Klaster OMEGA w ISOF
W firmie HEUTHES trwają obecnie intensywne prace badawczo-rozwojowe nad wprowadzeniem zaawansowanego rozwiązania: Klastra OMEGA. Jest to innowacyjne rozwiązanie sprzętowo-programowe służące do budowy klastrowych systemów wieloprocesorowych spełniających wymogi wysokiego bezpieczeństwa, wydajności i niezawodności. HEUTHES już w tej chwili gwarantuje klientom ciągły dostęp do systemu na poziomie 99,2% czasu w godzinach 6–22. Szacuje się, że uruchomienie klastra podniesie tę granicę do 99,9%. [więcej...]
Wprowadzenie nowego rozwiązania dla klientów systemu ISOF przewidywane jest na początku roku 2007 wraz z nową, dziewiątą wersją systemu i pomoże sprostać blisko trzykrotnemu wzrostowi użytkowników w roku 2006 w stosunku do roku 2005.
Obecnie w firmie HEUTHES trwają szeroko zakrojone prace nad udostępnieniem firmom międzynarodowym oraz przedstawicielstwom polskich firm na całym świecie obcojęzycznych wersji ISOF. W roku ubiegłym aż 10% wszystkich sesji pracy z systemem zostało zainicjowanych poza granicami Polski. Wybór systemu przez APPLE potwierdza, że firma HEUTHES przyjęła właściwy kierunek rozwoju ISOF.
Więcej informacji o systemie ISOF na stronach www.isof.pl.
31 sierpnia 2006
APPLE wybrał ISOF
SAD Sp. z o.o., będąca wyłącznym przedstawicielem APPLE w Polsce, wybrała do obsługi firmy system ISOF. W ramach wdrożenia zostaną uruchomione moduły Sprzedaży, Zakupów, Rachunkowości, Magazynu, CRM, DMS, Zamówień, Serwisu i Sekretariatu. [więcej...]
Warte zauważenia jest, że do tej pory użytkownikami systemu były firmy z sektora MSP. Obok APPLE, innym dużym przedsiębiorstwem w którym pracuje ISOF jest notowana na warszawskiej GPW spółka IMPEL.
Obecnie w firmie HEUTHES trwają szeroko zakrojone prace nad udostępnieniem firmom międzynarodowym oraz przedstawicielstwom polskich firm na całym świecie obcojęzycznych wersji ISOF. W roku ubiegłym aż 10% wszystkich sesji pracy z systemem zostało zainicjowanych poza granicami Polski. Wybór systemu przez APPLE potwierdza, że firma HEUTHES przyjęła właściwy kierunek rozwoju ISOF.
Więcej informacji o systemie ISOF na stronach www.isof.pl.
31 sierpnia 2006
ISOF w domenie EU
Firma HEUTHES zarejestrowała domenę ISOF.EU. Jest to element szerszej kampanii mającej na celu udostępnienie klientom obcojęzycznych edycji systemu ISOF. W pierwszej kolejności zostanie uruchomiona wersja angielska, następnie niemiecka. [więcej...]
Obecnie na macierzystej witrynie internetowej www.isof.pl można uruchomić bezpłatną, 30-dniową, polskojęzyczną wersję ISOF. Już wkrótce na stronie www.isof.eu będzie możliwe uruchomienie do testów wariantu angielskiego i nieco później niemieckiego.
HEUTHES przyspieszył prace nad wprowadzeniem wersji językowych systemu ISOF. Dzięki wykorzystaniu w architekturze własnych technologii CLIENT-WEB-SERVER i HDB możliwe jest łatwe przygotowanie dowolnych odmian językowych. W dalszej kolejności powstanie wersja hiszpańska i prawdopodobnie francuska.
Nowa funkcjonalność będzie szczególnie przydatna firmom międzynarodowym oraz przedstawicielstwom polskich firm na całym świecie. Jak wynika z raportu opublikowanego na stronach www.isof.pl, aż 10% wszystkich sesji pracy z systemem ISOF zostało zainicjowanych w 2005 roku poza granicami Polski.
Wprowadzenie wersji językowych wiąże się nie tylko z przetłumaczeniem interfejsu użytkownika ale również z głęboką przebudową funkcjonalności systemu. Przykładowo w module Rachunkowość użytkownik będzie mógł samodzielnie, swobodnie definiować w wielu językach Układ Bilansu z różnym przyporządkowaniem kont bilansowych, zgodnie z zasadami rachunkowości panującymi w danym kraju.
Do końca 2006 roku cena promocyjna na nowe warianty językowe systemu ISOF będzie identyczna z ceną polskiej wersji. Zainteresowane firmy mogą się już kontaktować z Działem Handlowym (tel. +48 91 460 89 74) w celu udostępnienia do testów odpowiedniej edycji językowej.
Więcej informacji o systemie ISOF na stronach www.isof.pl.
30 sierpnia 2006
MULTICENTAUR w Mazowieckim Banku Regionalnym S.A.
Mazowiecki Bank Regionalny S.A. wybrał system MULTICENTAUR firmy HEUTHES do prowadzenia obsługi operacji międzyoddziałowych i międzybankowych. Dzięki wykorzystaniu autorskiej technologii CLIENT-WEB-SERVER oraz modułu MC-INTRA, oferowana obecnie wersja 3.5 systemu umożliwia prowadzenie rozliczeń poprzez przeglądarkę internetową między centralą, Bankami Spółdzielczymi i innymi bankami spoza Zrzeszenia Mazowieckiego Banku Regionalnego S.A. [więcej...]
Zrzeszenie Mazowieckiego Banku Regionalnego S.A. tworzy 80 Banków Spółdzielczych prowadzących działalność w 393 placówkach bankowych oraz Mazowiecki Bank Regionalny S.A. jako Bank Zrzeszający, który prowadzi działalność w 8 placówkach.
Najważniejsze z funkcji realizowanych przez MULTICENTAUR i MC-INTRA to:
- wymiana operacji międzyoddziałowych i międzybankowych,
- odbiór i wysyłanie operacji ELIXIR, EURO ELIXIR, SORBNET, SORBNET-EURO,
- wysyłanie pakietów transakcji i sprawdzanie ich statusu,
- obsługa pojedynczych transakcji poza pakietami oraz obsługa odwołań i korekt,
- możliwość zmiany kwalifikacji rodzaju pojedynczych operacji na ELIXIR lub SORBNET,
- prowadzenie wzorcowej tabeli banków krajowych, raportowanie zmian do oddziałów banku,
- prowadzenie księgi głównej kont rozrachunkowych,
- kontrola rozrachunków na poziomie sald oraz pojedynczych transakcji, tworzenie raportów,
- obsługa kryptografii ELIXIR.
Dostęp w każdej placówce Zrzeszenia do funkcji systemu MULTICENTAUR poprzez przeglądarkę internetową i brak konieczności instalowania oprogramowania na każdej stacji roboczej przyczynia się do redukcji kosztów działania banku związanych z informatyką. Pierwsze wdrożenie systemu MULTICENTAUR miało miejsce w 1996 roku, w PEKAO S.A.
W ciągu krótkiego czasu jest to już drugi system firmy HEUTHES, który wybrał Mazowiecki Bank Regionalny S.A. W czerwcu 2006 nastąpiło podpisanie umowy na system GRYFCARD do obsługi on-line poprzez przeglądarkę internetową wszelkich operacji związanych z kartami płatniczymi.
Więcej informacji o systemach bankowych na stronie www.heuthes.pl.
30 sierpnia 2006
HEUTHES w TELEINFO 500
W opublikowanym rankingu branży teleinformatycznej TELEINFO 500, obejmującym dane finansowe za 2005 rok, firma HEUTHES po raz pierwszy została ujęta aż w 6 kategoriach zajmując: [więcej...]
- 9 miejsce wśród 18 producentów oprogramowania finansowo-księgowego,
- 10 miejsce wśród 15 dostawców systemów CRM,
- 35 miejsce wśród 100 krajowych producentów oprogramowania,
- 50 miejsce wśród 100 największych dostawców rozwiązań informatycznych dla banków i instytucji finansowych,
- 80 miejsce wśród 90 największych firm informatycznych realizujących usługi outsourcingowe,
- 327 miejsce wśród 600 największych polskich firm informatycznych.
Tak dobre wyniki w zestawieniach były możliwe dzięki znacznemu wzrostowi zapotrzebowania banków na systemy pracujące w technologii CLIENT-WEB-SERVER, wzrostowi sprzedaży systemów GRYFCARD i MULTICENTAUR oraz systemu do obsługi firm ISOF oferowanego w trybie outsourcingu.
Raport TELEINFO 500 przedstawia strukturę polskiego rynku IT w 2005 r. Zawiera zestawienia i analizy rynku IT oparte na danych dostarczonych przez firmy zamieszczone w rankingach. Według raportu polski rynek informatyczny miał w 2005 r. wartość 17 mld zł, co oznacza 10% wzrost w stosunku do roku poprzedniego.
20 lipca 2006
ISOF po raz pierwszy w raportach MRP
Rozwój systemu ISOF (obecnie oferowana jest klientom wersja 7.0) został zauważony przez autorów corocznych zestawień systemów MRP II/ERP oferowanych na polskim rynku. W najnowszych raportach miesięcznika MSI (Manufacturing Systems Information) Polska, będącego lokalnym wydaniem renomowanego MSI USA oraz czasopisma Computerworld, obok systemu ISOF, zaprezentowano po 31 rozwiązań tej klasy. Obydwa raporty powstały niezależnie i są przeznaczone dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw produkcyjnych. [więcej...]
Dotychczas system ISOF był prezentowany wyłącznie w zestawieniach porównawczych systemów ERP. Po raz pierwszy został ujęty w rankingach oprogramowania MRP wspomagającego zarządzanie procesem produkcji.
Warunkiem minimalnym, który musiał spełnić ISOF aby zostać uwzględniony w raporcie Computerworld, było poddanie go audytowi przez niezależnego eksperta oraz zgodność systemu ze standardem MRP obejmującym co najmniej planowanie MRP pracujące w zamkniętej pętli. Ponadto system musiał wspierać: sprzedaż, tworzenie i obsługę portfela zamówień, planowanie ogólne, planowanie obciążeń zasobów krytycznych, planowanie potrzeb materiałowych, zlecenia produkcyjne, ewidencję obrotu towarowego oraz zakupy. Oprogramowanie obsługujące sferę samej produkcji nie kwalifikowało się do raportu.
Warte zauważenia jest, iż twórcami tylko 11 prezentowanych produktów są firmy krajowego pochodzenia. Pozostałe to systemy zagraniczne dostosowywane do specyfiki polskiego rynku.
20 lipca 2006
ISOF w Eurologistics
W najnowszym numerze cenionego w branży logistycznej dwumiesięcznika Eurologistics zamieszczono zestawienia firm produkujących systemy teleinformatyczne na potrzeby branży TSL. Firma HEUTHES z systemem ISOF znalazła się w dwóch zestawieniach, wśród:
- 65 producentów rozwiązań dla logistyki oraz
- 20 producentów systemów dla transportu.
17 lipca 2006
Nowe wersje językowe systemu ISOF
HEUTHES przyspieszył prace nad wprowadzeniem wersji językowych systemu ISOF. Dzięki wykorzystaniu w architekturze technologii Client-Web-Server i HDB, własnych rozwiązań firmy, możliwe jest łatwe przygotowanie dowolnych odmian językowych. [więcej...]
Obecnie trwają intensywne prace testowe przed udostępnieniem klientom edycji angielskiej i niemieckiej. Tłumaczone są również na te języki dokumentacja i podręczniki użytkownika, które zostaną udostępnione pod koniec bieżącego roku. W dalszej kolejności powstaną wersje hiszpańska i francuska.
Nowa funkcjonalność będzie szczególnie przydatna firmom międzynarodowym oraz przedstawicielstwom polskich firm na całym świecie. Jak wynika z raportu opublikowanego na stronach www.isof.pl, aż 10% wszystkich sesji pracy z systemem ISOF zostało zainicjowanych w 2005 roku poza granicami Polski.
Do końca 2006 roku cena promocyjna na nowe warianty językowe systemu ISOF będzie identyczna z ceną polskiej wersji. Zainteresowane firmy mogą się już kontaktować z Działem Handlowym (tel. +48 91 460 89 74) w celu udostępnienia do testów odpowiedniej edycji językowej.
11 lipca 2006
Najnowszy ranking Computerworld TOP 200
W najnowszym, prestiżowym rankingu branży teleinformatycznej TOP 200 przygotowywanym corocznie przez koncern IDG firma HEUTHES została ujęta w 2 klasyfikacjach i zajęła następujące pozycje:
- 36. na liście 145 największych producentów oprogramowania własnego,
- 246. wśród 336 firm osiągających największe przychody ze sprzedaży
produktów i usług IT.
[więcej...]
Bieżące, szczegółowe zestawienia przedsiębiorstw działających na polskim rynku IT w różnych kategoriach powstały na podstawie danych finansowych za 2005 rok.
Tak dobre wyniki w rankingu można było osiągnąć dzięki: znacznemu wzrostowi zapotrzebowania instytucji finansowych na systemy HEUTHES obsługujące operacje bezgotówkowe, zakończonemu sukcesem wdrożeniu szeregu produktów w bankach, wzrostowi sprzedaży systemu do obsługi firm ISOF oferowanego w trybie SaaS oraz rozbudowie sieci certyfikowanych Partnerów.
11 lipca 2006
ISOF w Raporcie specjalnym systemów MRP II/ERP
W najnowszym, dorocznym Raporcie specjalnym systemów MRP II/ERP czasopisma Computerworld zostały zaprezentowane 32 oferowane na polskim rynku produkty tej klasy. Miło nam poinformować, że w tym prestiżowym zestawieniu został ujęty system ISOF. Warte zauważenia jest, iż twórcami tylko 11 produktów są firmy krajowego pochodzenia. Pozostałe to systemy zagraniczne dostosowywane do specyfiki polskiego rynku. [więcej...]
W raporcie znalazły się jedynie te rozwiązania klasy MRP II/ERP, które ich dostawcy lub producenci zdecydowali się poddać audytowi przeprowadzanemu przez niezależnego konsultanta.
Prezentację systemów przedstawiono w postaci tabelarycznej w trzech częściach:
- Przeznaczenie,
- Dane ogólne,
- Dane szczegółowe.
Część Przeznaczenie pozwala na ogólną orientację w przydatności oprogramowania do poszczególnych typów produkcji, dla przedsiębiorstw o różnej wielkości i różnej strukturze organizacyjnej. Część Dane ogólne zawiera podstawowe dane techniczne o oprogramowaniu i ogólną listę obsługiwanych funkcji. Część Dane szczegółowe zawiera szczegółowe rozwinięcie funkcjonalności systemu.
Zapraszamy do lektury obszernych fragmentów tabel pod adresem:
http://erp.computerworld.pl/tabele/
Wszystkie tabele w pełnej wersji oraz słownik pojęć, znajdują się na płycie CD dołączonej do drukowanej wersji raportu.
5 lipca 2006
ISOF w zestawieniu MSI Polska
W najnowszym, czerwcowym numerze cenionego na rynku miesięcznika MSI (Manufacturing Systems Information) Polska, będącego lokalnym wydaniem renomowanego MSI USA, opublikowano zestawienie systemów ERP przeznaczonych dla firm produkcyjnych i oferowanych na polskim rynku. W gronie 32 firm zaprezentowano również system ISOF firmy HEUTHES Sp. z o.o.
3 lipca 2006
HEUTHES w rankingu Home&Market
Według najnowszego rankingu czasopisma Home&Market HEUTHES zajął 482 pozycję na liście 500 największych firm handlowo-usługowych w Polsce według przychodów netto ze sprzedaży w 2005 roku.
Zobacz archiwum wiadomości:
od 01.2025
07-12.2024
01-06.2024
07-12.2023
01-06.2023
07-12.2022
01-06.2022
07-12.2021
01-06.2021
07-12.2020
01-06.2020
07-12.2019
01-06.2019
07-12.2018
01-06.2018
07-12.2017
01-06.2017
07-12.2016
01-06.2016
07-12.2015
01-06.2015
07-12.2014
01-06.2014
07-12.2013
01-06.2013
07-12.2012
01-06.2012
07-12.2011
01-06.2011
07-12.2010
01-06.2010
07-12.2009
01-06.2009
07-12.2008
01-06.2008
07-12.2007
01-06.2007
07-12.2006
01-06.2006
07-12.2005
01-06.2005
2004
2003
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›