Zdalna praca w ISOF – funkcje wspierające firmy w dobie koronawirusa

Zalna praca w ISOF

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i w trosce o bezpieczeństwo Państwa pracowników oferujemy w obniżonej cenie funkcjonalności systemu ISOF, które pomogą prowadzić Państwa biznes w dobie koronawirusa.

W pierwszej kolejności chodzi o rozwiązania z zakresu E-commerce, sprzęgi do Allegro®, Shoper®, IdoSell Shop® oraz WooCommerce®, a także sprzęgi do kurierów DPD®, DHL® oraz inPost®.

Zyskują Państwo możliwość sprzedaży w wielu kanałach oraz automatyzację procesu dystrybucji.

Inne przydatne w Państwa firmie rozwiązania to faktury elektroniczne, home-banking, CRM Operacyjny oraz Windykacja.

Faktury elektroniczne to łatwość przechowywania, bezpieczeństwo i ekologia. Home-banking eliminuje konieczność osobistego przeprowadzania czynności w banku, jednocześnie realizując je z najwyższym poziomem bezpieczeństwa. CRM Operacyjny zintegruje działania z różnych obszarów tj. sprzedaży, obsługi Klienta i marketingu. Z kolei Windykacja ułatwi i uprości całą procedurę odzyskania pieniędzy.

Warto wprowadzić także pełny obieg dokumentów i formularzy elektronicznych wraz z podpisem elektronicznym i cyfrową pieczęcią firmową.

Obiegi to łatwy i szybki dostęp do dokumentów z eliminacją ryzyka ich zagubienia oraz kontrolą dostępu do informacji. Podpis cyfrowy oraz pieczęć cyfrowa daje wygodę i szybkość podpisywania dokumentów oraz większą trudność w podrobieniu w stosunku do tradycyjnego podpisu odręcznego.

Zachęcamy również do wprowadzenia terminali danych on-line (rekomendujemy rozwiązania firm Datalogic® i Zebra®).

Kolektory danych to szybka i mobilna praca oraz automatyzacja wpływająca na zwiększenie wydajności pracy.


Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›