- Obsługa zgłoszeń
- Łatwa rejestracja
- Intuicyjny interfejs
- Historia zgłoszeń
- Możliwość konfiguracji
- Wyszukiwanie zgłoszeń
- Integracje
Internetowy Portal Serwisowy umożliwia zgłaszanie usług o charakterze serwisowym, podgląd stanu realizacji i akceptowanie prac. Połączony z ISOF, udostępnia dane klientom, zachowując bezpieczeństwo jako odrębny system od ISOF.
Rozwiązania
Narzędzie umożliwiające zgłaszanie usług o charakterze serwisowym, podgląd stanu ich realizacji, czy akceptowanie wykonanych prac.
Zintegrowanie modułów CRM Serwisowy i DMS umożliwia definiowanie wielu obiegów obsługi dla szerokiego spektrum zdarzeń serwisowych.
Moduł zapewnia
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Poznaj zalety
Integracja z ISOF
Internetowy Portal serwisowy to narzędzie, które umożliwia nie tylko zgłaszanie usług o charakterze serwisowym, ale również podgląd stanu ich realizacji, czy akceptowanie wykonanych prac.
Portal jest połączony logicznie z systemem ISOF, co pozwala na udostępnienie określonej puli danych klientom, ale jednocześnie stanowi odrębny system, wydzielony od systemu bazowego ISOF, który zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa danych.
Rozwiązania
Użytkownik posiadający odpowiednie uprawnienia może swobodnie przełączać się między Portalem Serwisowym a Portalem Zamówieniowym i Dokumentowym. Portale są przeznaczone dla partnerów użytkowników systemu i znacznie usprawniają procesy obsługi zgłoszeń serwisowych, wymianę dokumentów elektronicznych, w tym formularzy oraz zamówień B2B.
Zgłoszenia wprowadzane do portalu trafiają automatycznie do bazy systemu ISOF, co umożliwia ich natychmiastową obsługę: sprawne zaplanowanie realizacji (np. zlecenie naprawy), zamówienie potrzebnych części, kontrolę sposobu realizacji. W oparciu o zgromadzone dane możliwe jest tworzenie różnego rodzaju raportów obrazujących sposób obsługi klientów, segmentację pojawiających się zgłoszeń, koszty obsługi, itd.
Portal Serwisowy umożliwia zarządzanie informacjami związanymi ze zgłoszeniami serwisowymi. Do zalet tych należą łatwa rejestracja zgłoszenia, szybkie wyszukiwanie zgłoszeń oraz możliwość konfiguracji funkcji przyjmowania zgłoszeń.
Dzięki przejrzystemu formularzowi za pomocą którego użytkownik porozumiewa się z systemem, rejestracja zgłoszeń przebiega w sposób łatwy i szybki.
Mechanizm wyszukiwania znacznie przyspiesza wyszukanie konkretnego zgłoszenia spośród masy zgłoszeń zarejestrowanych, pozwalając zaoszczędzić czas pracy.
Dzięki powiązaniu informacji przechowywanych w CRM o obiekcie czy sprzęcie posiadanym przez klienta, z dokumentacją o tym sprzęcie zawartą w DMS, można prześledzić historię napraw danego urządzenia, jak również sprawdzić czy zgłoszenie będzie obsługiwane w ramach napraw gwarancyjnych. Portal serwisowy gwarantuje klientowi zawsze jednolity sposób obsługi i sprawia, że zarówno usługodawca, jak i usługobiorca pracują na jednej bazie informacyjnej. Jego uruchomienie przyczyniło się do maksymalnego uproszczenia obsługi zgłoszeń serwisowych.
Możliwość konfiguracji oferowana przez moduł obsługi serwisu pozwala na łatwe kształtowanie zakresu danych gromadzonych przy rejestracji zgłoszenia.
Jednolita, uporządkowana, dostępna on-line dla klientów platforma obsługi zgłoszeń posprzedażnych, zwiększająca komfort i jakość obsługi klienta.
Dodatkowo jako alternatywny kanał komunikacji odciąża telefoniczne centrum zgłoszeniowe firm.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Workflow
Zintegrowanie modułów CRM Serwisowy i DMS umożliwia definiowanie wielu obiegów obsługi (ang. workflow) dla szerokiego spektrum zdarzeń serwisowych (np. obsługa usterek, awarii i zgłoszeń gwarancyjnych). Pozwala to lepiej dopasować portal do potrzeb różnorodnych produktów i typów działalności biznesowej prowadzonej przez użytkowników systemu.
Dzięki możliwościom systemu ISOF możliwy jest podgląd on-line, poprzez przeglądarkę internetową, stanu w jakim zdarzenie znajduje się w danej chwili oraz związanych z nim dokumentów elektronicznych.
Rozwiązania modułu
CRM serwisowy pozwala na stałą, fachową obsługę, co prowadzi do lepszych relacji z klientami i zwiększenia ich zadowolenia z usług.
System umożliwia zachowanie pełnej historii kontaktów i zgłoszeń serwisowych, co pozwala na lepsze zarządzanie jakością oferowanych produktów i usług.
Intuicyjny interfejs umożliwia szybkie i proste rejestrowanie zgłoszeń serwisowych, co zwiększa efektywność pracy zespołu obsługi klienta.
CRM serwisowy oferuje funkcje pozwalające na szybkie wyszukiwanie zgłoszeń oraz ich konfigurację, co skraca czas reakcji na problemy klientów i poprawia jakość obsługi.
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
W dokumencie przedstawiono ścieżkę czynności, które możesz wykonać samodzielnie aby kupić i szybko rozpocząć pracę z ISOF-ERP.
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Integracja z e-sklepami i platformami sprzedażowymi, a także płatnościami elektronicznymi i firmami kurierskimi.
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.
Praktyczne filmy instruktażowe
Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.