- Gromadzenie danych
- Analiza kosztów
- Wyniki kampanii
- Filtorwanie danych
- Zestawienia
- Raporty
- Analizy WWW
- Integracje
CRM analityczny jest rodzajem CRM zorientowanym na analizę danych zgromadzonych przez inne systemy funkcjonujące w przedsiębiorstwie (systemy sprzedaży, zakupów, logistyki).
Rozwiązania
Rozwiązanie przeznaczone do dostarczania informacji na postawie zgromadzonych wcześniej danych o klientach.
Funkcja analizowania sprzedaży dostarcza informacji w wielu przekrojach z dowolnego okresu czasu.
Rozwiązanie umożliwia szybki i sprawny dostęp do wielu raportów i analiz.
System ISOF posiada możliwości analizy i badania efektywności istniejących stron internetowych firmy.
Moduł zapewnia
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Poznaj zalety
Gromadzenie danych
CRM analityczny będący częścią ISOF, zawiera specjalizowaną funkcję przeznaczoną do dostarczania informacji na postawie zgromadzonych wcześniej danych. Po wybraniu odpowiedniego klienta oraz zakresu dat osoba korzystająca z funkcji uzyskuje pełen zestaw informacji o danym kliencie w różnych przekrojach: danych teleadresowych, finansowych, danych CRM (aktywności) oraz DMS (dokumenty i obiegi kontrahenta).
Możliwość wykorzystania funkcji w innych modułach zwłaszcza podczas sprzedaży, czy w ramach Call Center, w szybki sposób pokazuje z jakim klientem współpracuje firma i pozwala dostosować się do jego potrzeb.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Koszty i wyniki
Zaawansowana funkcja analizowania sprzedaży dostarcza informacji w wielu przekrojach z dowolnego okresu czasu, dla dowolnych kontrahentów i ich grup.
Nie poprzestaje przy tym tylko na gromadzeniu i udostępnianiu danych o klientach, ale zapewnia także analizę kosztów i wyników kampanii zarówno w ramach utrzymania stałych klientów jak i pozyskiwania nowych.
Rozwiązania modułu
Zakres przygotowanych zestawień oraz możliwość wyszukiwania danych wg różnych kryteriów pozwala na wnikliwą analizę danych. Dostępne są m.in. zestawienia sprzedaży i zakupów, zestawienia dotyczące obrotów grup i przedstawicieli handlowych, obroty towarami, obroty dla usług, asortyment zakupiony przez klientów, zestawienie zamówionych towarów, uzyskiwane marże, raport prowizji handlowców.
Zaawansowany filtr umożliwia wyszukiwanie i filtrowanie danych oraz grupowanie tych danych w zdefiniowanych przez użytkownika okresach, wg grup kontrahentów, grup towarów, czy jednostek organizacyjnych firmy. Dane można również eksportować do arkusza kalkulacyjnego.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Analizy dla kadry kierowniczej
CRM analityczny stanowi centrum informowania i analiz dla kadry kierowniczej oraz wszystkich uprawnionych do pozyskiwania takich informacji pracowników i umożliwia analizę bieżącej sytuacji firmy w różnych przekrojach oraz podejmowanie decyzji co do dalszych kierunków pracy i rozwoju.
Ponadto wszystkie najważniejsze zestawienia i raporty z całego systemu są zebrane w postaci jednej funkcji, tzw. Centrum Dowodzenia. Znaleźć tam można m.in. zestawienia sprzedaży i zakupów, raporty magazynowe, najważniejsze raporty FK oraz kadrowo-płacowe, a także analizy rotacji, należności i zobowiązania, zestawienia z prognozowania sprzedaży.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Analizy i badania
System ISOF posiada możliwości analizy i badania efektywności istniejących stron internetowych firmy.
Mechanizmy te pozwalają przede wszystkim śledzić sposób wykorzystania zawartości witryny, co pozwala na prowadzenie analiz na podstawie których można optymalizować treść przedstawianą na stronach udostępnianych w Internecie.
Rozwiązania modułu
ISOF gromadzi szczegółowe informacje o sposobie przeglądania firmowych witryn przez gości, zachowując czas pobrania strony, nazwę pobieranej strony, a także adres wizytującego gościa. Ilość obserwowanych witryn własnych jest dowolna - można dowolnie dodawać serwery czy też grupy śledzonych plików HTML.
Wbudowana funkcja ignorowania wybranych gości odwiedzających witrynę, pozwala uniknąć sytuacji, w której do statystyk wliczane są odwiedziny własne czy robotów wyszukiwarek. Dzięki temu możliwa jest identyfikacja nowych, potencjalnych klientów, a integracja z modułem CRM Aktywnościm pozwala na sprawdzanie dotychczasowych działań z klientem i zaplanowanie nowych.
Moduł posiada możliwość śledzenia zainteresowania klientów poszczególnymi witrynami czy danymi w nich zawartymi, co stanowić może wydajne źródło pozyskiwania informacji o klientach, ich preferencjach oraz zainteresowaniach.
Ponadto moduł pozwala na analizę jakości stron internetowych, dając możliwość jej późniejszego wykorzystania przy planowaniu akcji reklamowych i promocyjnych. Pozwala na odpowiednie kreowanie wizerunku firmy w internecie.
ISOF pozwala przygotować różnorodne raporty będące szczegółową charakterystyką odwiedzin. Statystyki mogą być wykonywane w przekroju dziennym lub godzinnym i przedstawiać mogą adresy gości odwiedzających witrynę lub nazwy pobieranych plików.
Specjalna funkcja obserwowania wybranego adresu odwiedzającego witrynę firmy, pozwala przygotować szczegółową charakterystykę odwiedzin dokonanych przez wybranego gościa. Dzięki temu Firma uzyskuje cenną informację o zainteresowaniu, jakie wykazuje: kontrahent, potencjalny klient lub konkurent.
Statystyki WWW są zintegrowane z modułem CRM, co pozwala na automatyczne rozpoznawanie firm już zarejestrowanych w bazie ISOF, sprawdzanie dotychczasowych działań prowadzonych z firmą oraz planowanie nowych. Obsługa klientów możliwa jest w ramach obiegów DMS.
Funkcje zarządzania zawartością witryny WWW wykazują zalety, dzięki którym osoby zarządzające witryną oraz administratorzy uzyskują cenny zestaw informacji pozwalających optymalizować zawartość tych witryn. Funkcja śledzenia odwiedzin gromadzi bardzo szczegółowe dane charakteryzujące sposób wykorzystania zawartości witryny przez gości. Gromadzone są informacje nie tylko o czasie i nazwie pobieranej strony ale również o odwiedzających.
ISOF jest w stanie przygotować obszerne i szczegółowe raporty dostarczające osobom zarządzającym witryną oraz kierownictwu cennych informacji na temat wykorzystania zawartości własnych witryn internetowych.
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
W dokumencie przedstawiono ścieżkę czynności, które możesz wykonać samodzielnie aby kupić i szybko rozpocząć pracę z ISOF-ERP.
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Integracja z e-sklepami i platformami sprzedażowymi, a także płatnościami elektronicznymi i firmami kurierskimi.
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.
Praktyczne filmy instruktażowe
Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.