- Faktury elektroniczne
- Przetwarzanie faktur
- Skanowanie dokumentów
- Zarządzanie dokumentami
- Automatyzacja księgowości
- E-faktury
- Archiwizacja dokumentów
Moduł przetwarzania faktur elektronicznych ISOF umożliwia skanowanie, przechowywanie i zarządzanie dokumentami zgodnie z Ustawą o rachunkowości. Zapewnia automatyzację procesów księgowych, integrację z systemem ERP oraz łatwość dostępu do danych.
Rozwiązania
Procedura obsługi faktur zakupowych w ISOF obejmuje skanowanie, rejestrację, zatwierdzanie faktur oraz automatyzację procesów księgowych.
Zatwierdzenie faktur zakupowych w ISOF obejmuje weryfikację dokumentów, ich zgodność z zamówieniami oraz formalne zatwierdzenie do księgowania.
Moduł zapewnia
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Poznaj zalety
Obiegi
Obsługa dokumentu zakupowego w systemie ISOF może odbywać się przy pomocy utworzonego obiegu „Obsługa faktury zakupowej” i wywoływanych z niego funkcji zewnętrznych.
W tym celu firma musi posiadać dostęp do następujących modułów systemu ISOF: DMS, Finanse i Księgowość, Dekretacja, Faktury zakupu, w ilości odpowiedniej do ilości osób przetwarzających dokumenty na poszczególnych etapach.
Na jego podstawie można utworzyć procedurę uwzględniającą specyfikę firmy oraz indywidualne wymagania użytkowników.
Wprowadź fakturę obcą w sekretariacie, sprawdzając jej zgodność z wymaganiami formalnymi.
Zeskanuj dokument do systemu DMS, dbając o jakość i czytelność zeskanowanego obrazu.
Wyślij zeskanowany dokument do obiegu „Obsługa faktury zakupowej kosztowej”.
Dodaj kontrahenta do faktury, upewniając się, że wszystkie dane są poprawne i zgodne.
Zarejestruj fakturę lub rachunek w systemie ISOF, wprowadzając wszystkie niezbędne informacje.
Zatwierdzanie przy pomocy funkcji modułu Faktury Zakupu wywoływanej z poziomu DMS.
Po zakończeniu procedury obraz faktury znajdzie się w folderze DMS, a dokument zakupowy będzie zarejestrowany w ISOF z informacjami o zatwierdzeniu i odnośnikiem do zeskanowanego oryginału. Dokumenty można wyszukiwać w ISOF i DMS według numeru faktury, numeru ISOF, lub kontrahenta. Raporty umożliwiają sprawdzenie stanu dokumentów, ich zmian w czasie oraz historii.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Dokumenty
Dokumenty zakupowe wystawione w systemie ISOF mogą być domyślnie wystawione jako dokumenty zatwierdzone. Jeżeli jednak wystawione zostaną jako niezatwierdzone, konieczne jest ich zatwierdzanie przy pomocy funkcji “Zatwierdzanie faktur zakupowych” w czterech etapach:
Rozwiązania
Dokumenty mogą być wystawiane jako zatwierdzone lub niezatwierdzone.
Proces zatwierdzania obejmuje:
Dokument oznaczony jako zatwierdzony na etapie "Kontrola formalno-rachunkowa" jest uznawany za całkowicie zatwierdzony.
Zatwierdzony dokument zawiera:
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
W dokumencie przedstawiono ścieżkę czynności, które możesz wykonać samodzielnie aby kupić i szybko rozpocząć pracę z ISOF-ERP.
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Integracja z e-sklepami i platformami sprzedażowymi, a także płatnościami elektronicznymi i firmami kurierskimi.
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.
Praktyczne filmy instruktażowe
Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.