- Windykacja należności
- Analiza należności
- Wezwania do zapłaty
- Noty odsetkowe
- Rejestr działań w CRM
- Integracja z CTI
- Obiegi w DMS
Moduł windykacji ISOF wspomaga odzyskiwanie należności, generując wezwania do zapłaty i noty odsetkowe na podstawie przeterminowanych płatności. Ułatwia przypominanie o płatnościach i naliczanie odsetek.
Rozwiązania
Moduł umożliwia kompleksowe zarządzanie należnościami, generowanie wezwań do zapłaty i not odsetkowych oraz szybkie i skuteczne odzyskiwanie należności dzięki zaawansowanym narzędziom windykacyjnym.
Moduł windykacji należności w systemie ISOF pozwala na rejestrowanie działań w CRM, integrację z CTI, dostarcza pełnych informacji podczas kontaktu oraz umożliwia zarządzanie rozmowami w specjalnym obiegu DMS.
Moduł zapewnia
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Poznaj zalety
Efektywne działania
Moduł windykacji umożliwia szybkie odzyskiwanie należności dzięki analizie rozrachunków. Generuje wezwania do zapłaty i noty odsetkowe na podstawie przeterminowanych płatności oraz ustawowych lub umownych odsetek, co wpływa na wysokość należności. Pozwala to na efektywne przypominanie o płatnościach oraz naliczanie odsetek w przypadku braku działań ze strony dłużników.
Bezpośrednie powiązanie z obsługą poczty elektronicznej lub centralą telefoniczną modułu Windykacji należności umożliwia wysłanie wygenerowanych wezwań do zapłaty oraz not odsetkowych poprzez e-mail lub fax.
Rozwiązania modułu
Moduł umożliwiający obsługę windykacji należności to zespół funkcji analizujących bieżące należności oraz wykonanie windykacji po przekroczeniu terminów płatności. Możliwe jest wystawianie wezwań do zapłaty, not odsetkowych, obsługa tych dokumentów i wysyłanie ich do klientów pocztą elektroniczną oraz rejestracja spłaty należności.
Raport należności dzieli nierozliczone należności wg stopnia zalegania. Przedziały czasu określające stan przeterminowania należności definiowane mogą być według potrzeb. Pokazane są również bieżące należności i podsumowania umożliwiające analizę aktualnej sytuacji każdego kontrahenta. Raport pokazuje również szczegółowe informacje dotyczące dokumentów z których należności wynikają i listę wezwań.
W oparciu o niespłacone należności możliwe jest jednoczesne wystawienie kilku wezwań do zapłaty. Należy je zatwierdzić oraz wysłać klientowi pocztą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Każda operacja jest zarejestrowana w systemie, dlatego dokładnie znana jest historia dokumentu: przez kogo i kiedy został przygotowany, zatwierdzony, wysłany. Dane z wezwania mogą być pobrane do formularza, który może zawierać dowolną treść określoną przez użytkownika. Możliwe jest również tworzenie wielu szablonów z różną treścią wezwań kierowanych do klienta.
Noty odsetkowe są rejestrowane w postaci odrębnej listy dokumentów. Możliwe jest wystawienie noty wg odsetek ustawowych oraz wg odsetek umownych wynikających z umów podpisanych z kontrahentem. Podobnie jak wezwania do zapłaty, notę można wystawić dla kilku należności (faktur) jednocześnie. Możliwa jest edycja, zatwierdzenie, rozliczanie noty oraz wyszukiwanie i sortowanie dokumentów na liście not.
Obsługa not odsetkowych umożliwia rozliczenie całej należności generując odpowiednio dokument rozliczenia ręcznego WPR lub dokument kasy KP, trafiający bezpośrednio do aktualnie otwartego raportu kasowego.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Zarządzanie rozmowami
Moduł Windykacja należności w systemie ISOF oferuje zaawansowane funkcje zarządzania działaniami windykacyjnymi. Pozwala na rejestrowanie działań w CRM, integrację z CTI do prowadzenia rozmów telefonicznych, dostarcza pełnych informacji podczas kontaktu z dłużnikami oraz umożliwia zarządzanie rozmowami w specjalnym obiegu w systemie DMS.
Te funkcje razem poprawiają efektywność i skuteczność windykacji, wspierając pracowników w procesie odzyskiwania należności.
Rozwiązania modułu
Moduł umożliwia rejestrowanie działań windykacyjnych w CRM jako Kampanie i Aktywności, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie wszystkimi procesami windykacyjnymi w jednym miejscu.
Rozwiązanie umożliwia inicjowanie rozmów telefonicznych bezpośrednio z systemu za pomocą technologii CTI, co usprawnia komunikację i pozwala na szybką reakcję na zaległe płatności.
Pracownicy mają dostęp do pełnego zestawu informacji o dłużniku podczas rozmowy, co zwiększa efektywność i skuteczność działań windykacyjnych.
Rozmowy telefoniczne mogą być zarejestrowane i zarządzane w specjalnym obiegu windykacyjnym w systemie DMS, co zapewnia lepszą organizację i dokumentację procesu windykacyjnego.
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
System ISOF-ERP zawiera w różnych modułach rozbudowane sprzęgi z zewnętrznymi rozwiązania-mi informatycznymi.
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.
Praktyczne filmy instruktażowe
Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.