Portal Zamówieniowy

Portal Zamówieniowy jest to rozwiązanie, które pozwala klientom systemu ISOF wprowadzać, składać, edytować, przeglądać i wyszukiwać zamówienia przez Internet.

  • Zamówienia od klienta
  • Edycja zamówień
  • Uzupełnianie danych
  • Wyszukiwanie zamówień
  • Listy przewozowe
  • Cenniki
  • Wielowalutowość
  • Passkeys
Wyszukiwanie
Dokumenty

Uruchom demo

30 dni bezpłatnie · Bez żadnych zobowiązań

Wyrażam zgodę na:

Funkcjonalność

Rozwiązania

Portal Zamówieniowy

Portal pozwala wprowadzać, składać, edytować, przeglądać i wyszukiwać zamówienia.

Obsługa Zamówień

System ISOF oferuje kompleksową obsługę procesów biznesowych związanych z zamówieniami od klientów.

Portal Zamówieniowy w systemie ISOF-ERP

Rozwiązanie zapewnia

  • Wprowadzanie zamówień przez pracowników i klientów,
  • Automatyczne potwierdzenia zamówień,
  • Automatyczne generowanie faktur pro-forma - obsługa faktur w różnych językach (polski, niemiecki, angielski) i typach (krajowe, eksportowe unijne, pozaunijne),
  • Personalizacja treści e-maili - użytkownicy mogą definiować treść e-maili za pomocą znaczników (smart tags),
  • Definiowanie szablonów e-maili - system pozwala na tworzenie szablonów wiadomości w różnych językach i automatyczne wysyłanie zgodnie z preferencjami klienta,
  • Powiązanie zamówień z wyciągami bankowymi,
  • Generowanie listów przewozowych zgodnych z wzorami Poczty Polskiej, DHL®, DPD® i InPost® oraz automatyczne wysyłanie e-maili z informacjami o numerze przesyłki,
  • Obsługa wielowalutowości (PLN, Euro, USD) i indywidualnych cenników dla kontrahentów,
  • Integracja z innymi portalami - Portal Zamówieniowy współpracuje z Portalem Serwisowym i Dokumentowym,
  • Usprawnienie procesów B2B - Portale ułatwiają obsługę zamówień, zgłoszeń serwisowych i wymianę dokumentów elektronicznych, w tym formularzy.

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

Laptop_ISOF_DEMO
Portal Zamówieniowy*

*w ramach modułu Zamówienia od klientów

18

miesięcznie za użytkownika

Cennik

Korzyści

Poznaj zalety

  • Zmniejszenie ilości pracy ręcznej dzięki automatycznym potwierdzeniom zamówień i generowaniu faktur,
  • Możliwość dostosowania treści e-maili do potrzeb klienta i polityki identyfikacji wizualnej firmy,
  • Obsługa zamówień i faktur w różnych językach i walutach, co ułatwia współpracę z międzynarodowymi klientami,
  • Automatyczne powiązanie zamówień z wyciągami bankowymi i generowanie dokumentów przyspiesza realizację zamówień,
  • Automatyczne pobieranie danych z systemu minimalizuje ryzyko błędów przy wprowadzaniu danych,
  • Generowanie listów przewozowych i automatyczne informowanie klientów o numerach przesyłek usprawnia procesy logistyczne,
  • Możliwość wprowadzania indywidualnych cenników dla kontrahentów umożliwia lepsze dostosowanie oferty do potrzeb klientów,
  • Integracja z portalami serwisowym i dokumentowym pozwala na łatwiejsze zarządzanie różnymi aspektami działalności firmy,
  • Szybka i dokładna informacja zwrotna oraz łatwy dostęp do zamówień i dokumentów zwiększają satysfakcję klientów,
  • Usprawnienie obsługi zamówień, zgłoszeń serwisowych i wymiany dokumentów elektronicznych poprawia efektywność operacyjną firmy.
Image dots
Image dots

Portal Zamówieniowy

Rozwiązania B2B

Portal Zamówieniowy pozwala klientom użytkowników systemu ISOF wprowadzać, składać, edytować, przeglądać i wyszukiwać zamówienia przez Internet. Portal posiada standardowe elementy systemów B2B, czyli stale dostępny koszyk oraz przechowalnię (schowek), pozwalającą dodać towary, które będą zamówione później.

Mechanizmy zwiększające ergonomię pracy, to m.in. automatyczne uzupełnianie danych, możliwość przesłania dodatkowych informacji do sprzedawcy oraz ułatwienia w obsłudze na urządzeniach mobilnych, w szczególności smartfonach i tabletach. Aplikacja jest zintegrowana z ISOF i zamówienia potwierdzone w portalu pojawiają się automatycznie w Zamówieniach od klienta. Klienci są automatycznie powiadamiani pocztą elektroniczną o statusie.

Portal Zamówieniowy
arrow-up-arrow-down-right cart-shopping-left

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

Obsługa Zamówień

Automatyzacja

Obsługa Zamówień
file-check-right laptop-left

System ISOF oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi zamówień od klientów. Zamówienia mogą być wprowadzane przez pracowników lub klientów poprzez Portal Zamówieniowy. System automatycznie potwierdza przyjęcie zamówienia i generuje faktury pro-forma w różnych językach. E-maile do klientów zawierają szczegóły zamówienia dzięki inteligentnym znacznikom.

ISOF obsługuje także powiązanie wyciągów bankowych, generowanie dokumentów WZ, faktur sprzedaży oraz listów przewozowych. Portal wspiera wielowalutowość, indywidualne cenniki i usprawnia procesy B2B, ułatwiając obsługę zamówień i wymianę dokumentów elektronicznych.

Rozwiązania

  • Zamówienia napływające od klientów mogą być wprowadzane w ISOF przez pracowników w module Zamówienia od klienta bądź wprowadzane przez klientów biznesowych w wydzielonym do tego celu Portalu Zamówieniowym.

  • Po potwierdzeniu zamówienia, przy odpowiednio sparametryzowanym systemie, do klienta kierowany jest automatyczny email z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji wraz z załączoną fakturą pro-forma wystawianą w systemie samoczynnie.

  • Dokumenty pro-forma pobierają dane z zamówienia oraz z danych klienta zdefiniowanych w kartotece. System automatycznie tworzy dokumenty o typie oraz języku zgodnym z ustawieniami klienta. Obecnie faktury wystawiane są w języku polskim, niemieckim i angielskim. System obsługuje faktury pro-forma do faktur krajowych, eksportowych unijnych i pozaunijnych.

  • E-mail kierowany do klienta jest definiowany przez uprawnionego użytkownika. Dzięki zastosowaniu tzw. znaczników (ang. smart tags) pobierających dane bezpośrednio z systemu, możliwe jest umieszczenie w wiadomości informacji dotyczących m.in. numeru zamówienia, kwoty i formy płatności oraz zamówionych towarów i danych kontaktowych. System umożliwia stosowanie dowolnego formatowania wiadomości, dodawania obrazków, logo itp. Dzięki temu e-maile kierowane do klientów są zgodne z polityką identyfikacji wizualnej firmy. Możliwe jest również zdefiniowanie szeregu szablonów, w różnych językach i dzięki zastosowaniu odpowiednich reguł w obiegu DMS automatyczne kierowanie wiadomości zgodnie z językiem preferowanym przez klienta.

  • Podczas wczytywania wyciągów z Home Bankingu, system ISOF umożliwia powiązanie pozycji wyciągu z zamówieniem. W przypadku gdy towar znajduje się na magazynie możliwe jest wystawienie dokumentu WZ z zamówienia, a następnie faktury sprzedaży z faktury pro-forma oraz automatyczne rozliczenie zaliczki.

  • System oferuje generowanie listów przewozowych zgodnych z wzorami Poczty Polskiej, DHL®, DPD® i InPost®, a także umożliwia wprowadzenie numeru przesyłki i daty nadania dla innych przewoźników. Automatycznie generowane są e-maile z informacją o numerze przesyłki dla klientów.

  • System pozwala na wprowadzenie indywidualnych cen i cenników dla poszczególnych kontrahentów, dostosowując się do ich specyficznych warunków handlowych.

  • Portal jest obecnie dostępny w wersji polskiej i angielskiej z obsługą wielowalutowości. Użytkownicy z Polski widzą ceny w PLN, z innych krajów UE w Euro, pozostali w USD.

  • Portal Zamówieniowy jest obok Portali Serwisowego i Dokumentowego udostępniany przez użytkowników systemu ISOF swoim kontrahentom. Użytkownik posiadający odpowiednie uprawnienia może swobodnie przełączać się między nimi. Portale są przeznaczone dla partnerów użytkowników systemu i znacznie usprawniają procesy obsługi zamówień B2B, zgłoszeń serwisowych oraz wymianę dokumentów elektronicznych, w tym formularzy.

  • Do Portalu Zamówieniowego ISOF można logować się za pomocą kluczy Passkeys. Autoryzacja jest łatwiejsza, bezpieczniejsza i szybsza, co bardzo upraszcza pracę użytkownikom systemów ISOF oraz zapewnia odpowiednio wysokie bezpieczeństwo w kontroli dostępu do systemów.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje