- Budowanie strategii
- Promocje
- Bonusy
- Mailing
- Telemarketing
- Formularze
- Portal marketingowy
- Zarządzanie kampaniami
CRM marketingowy jest rodzajem CRM zorientowanym na budowanie różnego rodzaju mechanizmów opisujących charakter działań oraz kierunki rozwoju firmy.
Rozwiązania
Funkcjonalność umożliwia analizowanie zakresu działalności oraz efektywności pracowników handlowych.
System ISOF posiada narzędzia wspomagania pracy w dziale sprzedaży, logistyki i dla telemarketingu.
W systemie ISOF możliwa jest obsługa dowolnych programów lojalnościowych oraz zarządzanie portalami lojalnościowymi.
System ISOF umożliwia definiowanie kampanii, czyli różnego rodzaju projektów i przedsięwzięć w firmie.
Moduł zapewnia
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Poznaj zalety
Osiągnięcia pracowników
Funkcjonalność umożliwia zdefiniowanie struktury handlowej firmy w celu analizowania zakresu działalności oraz efektywności pracowników handlowych. Możliwe jest dokładne określenie grup pracowników, roli jaką pracownik odgrywa w grupie (przedstawiciel handlowy, telemarketer) oraz listy obsługiwanych przez pracowników, a tym samym grupy klientów.
Następnie w oparciu o zarejestrowane dokumenty sprzedaży sporządzane są dokładne analizy sprzedaży, które pokazują wielość dochodów generowanych przez poszczególnych pracowników czy zespołów. Pozwala to dokładnie śledzić osiągnięcia pracowników oraz rozliczać ich z wykonanej pracy.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Budowanie strategii
System ISOF posiada narzędzia wspomagania pracy w dziale sprzedaży, logistyki i dla telemarketingu. Możliwość systemowego określenia promocji i bonusów pozwala na racjonalne budowanie różnego rodzaju programów promocyjnych i lojalnościowych, umożliwiających zwiększenie sprzedaży oraz przywiązanie klienta do firmy.
Kolejnym narzędziem bardzo potrzebnym w sprzedaży jest możliwość zdefiniowania tzw. towarów skojarzonych. Pracownicy oferując produkty klientom podczas bezpośredniego kontaktu mogą przedstawić pełniejszą ofertę, a znając klienta i jego potrzeby odpowiednio pokierować rozmowę.
Dzięki temu produkty oferowane są zgodnie z polityką firmy, sprzedawcy są bardziej efektywni, a klienci są lepiej i szybciej obsłużeni. Firma jest postrzegana jako rzetelna posiadająca wykwalifikowanych i znających potrzeby klientów pracowników. Budowane w ten sposób relacje sprzyjają dalszej współpracy.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Budowanie relacji z klientem
W systemie możliwa jest obsługa dowolnych programów lojalnościowych oraz zarządzanie portalami lojalnościowymi przeznaczonymi dla partnerów handlowych (B2B) i klientów końcowych (B2C) z wygodnym administrowaniem i definiowaniem akcji lojalnościowych w module CRM marketingowy.
Na podstawie zdefiniowanego regulaminu oraz w oparciu o wykonane z klientem transakcje kupna-sprzedaży, możliwe jest dodatkowe nagradzanie i premiowanie klientów za ich aktywność biznesową. Funkcje do definiowania i rozliczanie programów pozwalają na odpowiednie dopasowanie programów do możliwości firmy i preferencji jej klientów.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Rozwój firmy
Jako kampanię można zdefiniować dowolne przedsięwzięcie, projekt w firmie, w ramach którego wykonywane są pewne czynności. Określenie w kampanii produktów, usług, towarów, a także terminu realizacji i adresatów, czyli klientów, do których skierowana jest kampania, pozwalają na ścisłe zdefiniowanie głównych przedsięwzięć każdej firmy. Definicje kampanii mają charakter ogólny, dlatego mogą być nieocenionym narzędziem dla każdej firmy, niezależnie od branży.
Dodatkowo możliwość wykorzystania kampanii w CRM Aktywnościm, a także w sprzedaży i zakupach pozwala na dokładne zbadanie jakimi kosztami bezpośrednimi oraz operacyjnymi osiągane są dochody wynikające z projektu. Tak sprecyzowana wiedza pozwala na wyznaczanie właściwych kierunków działania i rozwoju firmy przy ciągle zmieniających się potrzebach klientów.
Rozwiązania modułu
CRM zawiera funkcję automatycznego, seryjnego wysyłania wiadomości dla wielu klientów - tzw. mailing. Funkcja pozwala przygotowywać listy wiadomości, definiować treść wiadomości, edytować treść wiadomości, definiować grupy adresatów, w tym definiować adresatów tymczasowych.
Listy adresatów mogą być budowane w oparciu o dane zebrane w module Kontrahenci. Tam definiować można grupy kontrahentów oraz grupy osób kontaktowych zdefiniowanych dla kontrahentów, a następnie korzystać z tych grup w mailingu stosując je jako listy adresatów.
Zaawansowane narzędzia pozwalają ponadto na weryfikację i uzupełnianie adresów mailowych oraz dodatkowy wybór pozycji z wcześniej przygotowanych list.
W systemie ISOF możliwe jest zdefiniowanie dokumentu o strukturze formularza oraz tabeli. Użytkownicy systemu mogą samodzielnie takie dokumenty utworzyć, określić zakres występujących w nim danych oraz ich formę. Pola umieszczane na dokumencie mogą być różnego typu (data, liczba, kwota, tekst, ale również kontrahent czy użytkownik systemu). Dokumenty te mogą być wykorzystywane w różnych modułach systemu ISOF. Pozwalają one na formalny zapis danych i informacji ważnych z punktu widzenia firmy.
Formularze mogą być podłączane do różnych dokumentów lub obiektów w systemie, np. do kontrahentów, aktywności, faktur zakupu, sprzedaży.
Jednym z najnowszych trendów/sposobów na poprawę obsługi klientów i przywiązanie ich do firmy, marki, jest tworzenie tzw. portali społecznościowych. Portale te mają pogodzić „przyjemne z pożytecznym”.
Posiadają więc dwojakie znaczenie: dają klientowi możliwość wykonania spraw biznesowych, np. zakupy w sklepie internetowym, sprawdzenia danych dotyczących wykonanych transakcji, informacje na temat kierowanych do nich programów promocyjnych i lojalnościowych, ale jednocześnie umożliwiają wymianę mniej formalnych informacji, np. stwarzają możliwość wyrażenia swojej opinii, zamieszczenia własnych komentarzy, integracji z innymi użytkownikami.
Dzięki zastosowaniu technologii internetowej i odpowiedniej architektury systemu również w systemie ISOF możliwe jest wdrożenie takich rozwiązań. Modelowym rozwiązaniem jest uruchomienie strony klubowej dla dużej sieci sklepów specjalistycznej odzieży sportowej, połączonej z programem lojalnościowym zarządzanym i rozliczanym w systemie ISOF oraz portalem do rejestrowania transakcji dla jednostek/sklepów nie posiadających bezpośredniego dostępu do systemu ISOF.
Dzięki takiej infrastrukturze wszystkie transakcje klientów mogą być rejestrowane na bieżąco w systemie, wpływają one na punktację w zdefiniowanych systemach lojalnościowych, a klienci mogą na bieżąco weryfikować swoje dane i wymieniać się spostrzeżeniami na temat produktów nie tylko z firmą ale również innymi klientami.
CRM marketingowy umożliwia definicję i efektywne wykorzystanie różnego rodzaju działań promocyjnych zwiększając konkurencyjność firmy w zakresie oferowanych produktów oraz bezpośrednie wspomaganie pracy pracowników poprzez podpowiadanie odpowiednich informacji w trakcie pracy z klientami.
Wyznaczanie kierunków rozwoju firmy oraz badanie efektywności tych działań poprzez definiowanie podejmowanych projektów, które pozwalają na zebranie i usystematyzowanie wszelkich działań wpływających na rozwój i promocję firmy oraz badanie efektywności i kosztów.
Sprawne komunikowanie się z klientami i partnerami poprzez wbudowaną obsługę poczty elektronicznej oraz mechanizmy umożliwiające przygotowanie i obsługę korespondencji seryjnej wykorzystywanej szeroko do informowania klientów o nowych promocjach, czy zdarzeniach mających wpływ na podniesienie prestiżu i konkurencyjności firmy.
Umożliwia zbudowanie jednolitych zasad dla programów lojalnościowych oraz gromadzenie i analizę informacji z nich wynikających. Zapewnia też dostęp do tych informacji klientom w postaci Portalu marketingowego, który dzięki dodatkowym cechom zwiększa przywiązanie klienta do firmy.
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
W dokumencie przedstawiono ścieżkę czynności, które możesz wykonać samodzielnie aby kupić i szybko rozpocząć pracę z ISOF-ERP.
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Integracja z e-sklepami i platformami sprzedażowymi, a także płatnościami elektronicznymi i firmami kurierskimi.
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.
Praktyczne filmy instruktażowe
Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.