Podstawowe możliwości systemu ISOF E-commerce

E-commerce

Integracja ISOF ze sklepem Shoper® / IdoSell Shop®

Integracja ISOF z popularnym sklepem internetowym Shoper® / IdoSell Shop® umożliwia dwustronną komunikację pomiędzy systemami. Możliwy jest zarówno eksport towarów z ISOF do bazy produktów sklepu, jak i import do ISOF zamówień ze sklepu Shoper® / IdoSell Shop®.



Eksport towarów z ISOF do sklepu Shoper® / IdoSell Shop®

Do sklepu Shoper® / IdoSell Shop® przekazywane (eksportowane) są z ISOF:

  • nazwa towaru,
  • kod towaru,
  • zdefiniowane ceny,
  • opis towaru,
  • stawka VAT,
  • informacja o stanie magazynowym towaru zliczonym ze wszystkich zdefiniowanych w systemie ISOF magazynów,
  • grafika zdefiniowana przy towarze w kartotece ISOF.


Są tu dwie możliwości:

  • praca na poziomie pojedynczej kartoteki towarowej oraz
  • masowe wysyłanie towarów do sklepu Shoper® / IdoSell Shop®.


Import zamówień ze sklepu Shoper® / IdoSell Shop® do ISOF

Import on-line zamówień od klientów ze sklepu Shoper® / IdoSell Shop® do bazy ISOF odbywa się na żądanie użytkownika. Możliwe jest importowanie on-line pełnych oraz niepełnych zamówień w których nie wszystkie pozycje kartotekowe zdefiniowane w sklepie Shoper® / IdoSell Shop® są dostępne w systemie ISOF. W efekcie na liście zamówień w ISOF znajdują się zamówienia pobrane ze sklepu Shoper® / IdoSell Shop® i dalsza praca nad tymi zamówieniami jest identyczna jak dla zamówień wprowadzonych bezpośrednio w samym systemie ISOF.



Integracja ISOF z innymi sklepami internetowymi

Na życzenie użytkowników ISOF istnieje możliwość integracji systemu z dowolną platformą sprzedaży elektronicznej, na przykład Allegro®.


Portal Zamówieniowy

Portal Zamówieniowy jest to rozwiązanie, które pozwala klientom systemu ISOF wprowadzać, składać, edytować, przeglądać i wyszukiwać zamówienia przez Internet. Portal posiada standardowe elementy systemów B2B, czyli stale dostępny koszyk oraz przechowalnię (schowek), pozwalającą dodać towary, które będą zamówione później. Funkcjonują mechanizmy zwiększające ergonomię pracy, m.in. automatyczne uzupełnianie danych, możliwość przesłania dodatkowych informacji do sprzedawcy oraz ułatwienia w obsłudze na urządzeniach mobilnych, w szczególności smartfonach i tabletach.


Aplikacja jest zintegrowana z ISOF i zamówienia potwierdzone w portalu pojawiają się automatycznie w module Zamówienia od klienta. Klienci składający zamówienie są automatycznie powiadamiani pocztą elektroniczną o statusie realizacji. W ramach obsługi zamówienia możliwe jest również wyszukiwanie oraz przeglądanie informacji i zdjęć towarów.


Schemat obsługi Zamówień od klienta

Zamówienia napływające od klientów mogą być wprowadzane w ISOF przez pracowników w module Zamówienia od klienta bądź wprowadzane przez klientów biznesowych w wydzielonym do tego celu Portalu Zamówieniowym. Po potwierdzeniu zamówienia, przy odpowiednio sparametryzowanym systemie, do klienta kierowany jest automatyczny email z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji wraz z załączoną fakturą pro-forma wystawianą w systemie samoczynnie.

Dokumenty pro-forma pobierają dane z zamówienia oraz z danych klienta zdefiniowanych w kartotece. System automatycznie tworzy dokumenty o typie oraz języku zgodnym z ustawieniami klienta. Obecnie faktury wystawiane są w języku polskim, niemieckim i angielskim. System obsługuje faktury pro-forma do faktur krajowych, eksportowych unijnych i pozaunijnych.

E-mail kierowany do klienta jest definiowany przez uprawnionego użytkownika. Dzięki zastosowaniu tzw. znaczników (ang. smart tags) pobierających dane bezpośrednio z systemu, możliwe jest umieszczenie w wiadomości informacji dotyczących m.in. numeru zamówienia, kwoty i formy płatności oraz zamówionych towarów i danych kontaktowych. System umożliwia stosowanie dowolnego formatowania wiadomości, dodawania obrazków, logo itp. Dzięki temu e-maile kierowane do klientów są zgodne z polityką identyfikacji wizualnej firmy. Możliwe jest również zdefiniowanie szeregu szablonów, w różnych językach i dzięki zastosowaniu odpowiednich reguł w obiegu DMS automatyczne kierowanie wiadomości zgodnie z językiem preferowanym przez klienta.

Podczas wczytywania wyciągów z Home Bankingu, system ISOF umożliwia powiązanie pozycji wyciągu z zamówieniem. W przypadku gdy towar znajduje się na magazynie możliwe jest wystawienie dokumentu WZ z zamówienia, a następnie faktury sprzedaży z faktury pro-forma oraz automatyczne rozliczenie zaliczki.

System oferuje możliwość generowania listów przewozowych dla zamówień zgodnych z wzorami DHL i Poczty Polskiej. Dla pozostałych przewoźników możliwe jest wprowadzenie numeru przesyłki i daty nadania. System umożliwia również automatyczne generowanie predefiniowanych wiadomości e-mail zawierających informację o numerze przesyłki.

Portal jest obecnie dostępny w wersji polskiej i angielskiej z obsługą wielowalutowości. Użytkownicy z Polski widzą ceny w PLN, z innych krajów UE w Euro, pozostali w USD. System umożliwia również wprowadzenie indywidualnych cen i cenników dla poszczególnych kontrahentów.

Portal Zamówieniowy jest obok Portali Serwisowego i Dokumentowego udostępniany przez użytkowników systemu ISOF swoim kontrahentom. Użytkownik posiadający odpowiednie uprawnienia może swobodnie przełączać się między nimi. Portale są przeznaczone dla partnerów użytkowników systemu i znacznie usprawniają procesy obsługi zamówień B2B, zgłoszeń serwisowych oraz wymianę dokumentów elektronicznych, w tym formularzy.


Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›