- Platformy aukcyjne
- Sklepy internetowe
- Firmy kurierskie
- Sprzęgi z płatnościami elektronicznymi
- Sprzęgi z firmami kurierskimi
- Import/eksport danych
Liczne moduły systemu ISOF-ERP posiadają rozbudowane sprzęgi z różnorodnymi, zewnętrznymi rozwiązaniami informatycznymi, do których należą m.in.:
Rozwiązania
Integracja systemu ISOF-ERP z BaseLinker pozwala skutecznie zarządzać sprzedażą wielokanałową.
Za pomocą systemu ISOF można zintegrować się z platformą sprzedażową Allegro®.
Dodatkową zaletą ISOF jest prosty i szybki sposób integracji ze sklepami internetowymi.
Integracja systemu ISOF z kurierami przynosi wiele korzyści i usprawnia magazynową logistykę.
Moduł obejmuje funkcje
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Poznaj zalety
Rozwiązania B2B
Integracja ISOF-ERP z systemem BaseLinker to rozwiązanie umożliwiające automatyzację procesów związanych z zarządzaniem zamówieniami, magazynem i księgowością.
BaseLinker integruje się z ponad 250 popularnymi platformami sprzedażowymi, takimi jak Allegro, eBay, Amazon, a także z różnymi sklepami internetowymi, hurtowniami i firmami kurierskimi. Dzięki temu możesz zarządzać sprzedażą z różnych źródeł w jednym miejscu.
Dzięki integracji BaseLinker z systemem ISOF firmy mogą skutecznie zarządzać sprzedażą wielokanałową, usprawnić przepływ danych i zwiększyć efektywność operacyjną, co przekłada się na lepszą organizację i większą konkurencyjność na rynku e-commerce.
Rozwiązania Integracyjne
Integracja umożliwia bezproblemowe i szybkie połączenie systemu ISOF-ERP z platformą BaseLinker, co pozwala na automatyczną wymianę danych między systemami. Dzięki temu użytkownicy mogą zarządzać sprzedażą i magazynem bez konieczności ręcznego przenoszenia informacji.
Dzięki integracji system automatycznie aktualizuje stany magazynowe w BaseLinkerze na podstawie danych z ISOF-ERP. Każda zmiana w magazynie, np. sprzedaż lub dostawa, jest natychmiast odzwierciedlana w BaseLinkerze, co minimalizuje ryzyko sprzedaży produktów, których nie ma na stanie.
Wszystkie produkty z systemu Baselinker zostają pobrane do systemu ISOF a następnie w sposób automatyczny (po SKU) połączone w celu synchronizacji i wymiany danych (Nazwa, Symbol, Opis, Zdjęcia, Ceny).
Integracja zapewnia automatyczną synchronizację cen produktów między ISOF a BaseLinkerem. Wszelkie zmiany cen wprowadzane w systemie ERP są natychmiast aktualizowane w BaseLinkerze, co pozwala na bieżąco dostosowywać politykę cenową i unikać rozbieżności.
Dzięki integracji możliwe jest szybkie eksportowanie produktów z ISOF-ERP do BaseLinkera. Ułatwia to wprowadzanie nowych towarów do sprzedaży, ponieważ wszystkie niezbędne informacje, takie jak opisy, zdjęcia czy kategorie, są automatycznie przenoszone między systemami.
System umożliwia automatyczne dostosowanie metod wysyłki dostępnych w ISOF do tych obsługiwanych przez BaseLinkera. Dzięki temu klienci mają zawsze aktualną listę opcji dostawy, co pozwala na sprawniejsze realizowanie zamówień zgodnie z dostępnymi metodami transportu.
Integracja pozwala na bieżące aktualizowanie metod płatności w BaseLinkerze na podstawie danych z ISOF. Dzięki temu klienci mogą korzystać z aktualnych i zgodnych z ofertą form płatności, co usprawnia proces zakupowy i zmniejsza ryzyko problemów transakcyjnych.
BaseLinker automatycznie przesyła informacje o nowych zamówieniach do systemu ISOF-ERP, umożliwiając szybkie przetwarzanie zamówień w systemie magazynowym i księgowym. Dzięki temu proces realizacji zamówień jest bardziej efektywny i zautomatyzowany.
Zamówienia przechodzą przez różne etapy realizacji, a integracja zapewnia ich automatyczną aktualizację. Statusy są zmieniane zgodnie z cyklem realizacji zamówienia, np. od momentu przyjęcia, przez kompletację, aż po wysyłkę, co pozwala na bieżące śledzenie procesu.
Po wygenerowaniu numeru przesyłki kurierskiej dane zostają przesłane zarówno na zamówienie w Baselinkrze jak i ISOF-ie. Synchronizacja jest dwustronna w zależności z którego systemu będą generowane etykiety kurierskie.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Platformy aukcyjne
Za pomocą systemu ISOF można zintegrować się z platformą sprzedażową Allegro®. Integracja umożliwia pobieranie zamówień z portalu aukcyjnego do panelu ISOF, a także zarządzanie ofertami wprost z systemu. Pobrane zamówienia mogą być kompleksowo obsłużone poprzez: wystawienie dokumentów fiskalne (paragon/faktura), wygenerowanie numer nadania u odpowiedniego przewoźnika czy wysłanie powiadomienia mailowego do klienta. Synchronizacja oraz wymiana danych z Allegro® odbywa się w sposób automatyczny. Do ISOF-ERP można podpiąć dowolną ilość kont Allegro® - nie ma ograniczeń, ani dodatkowych opłat.
Integracja systemu ISOF z Allegro® umożliwia:
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Sklepy internetowe
Dzięki połączeniu możliwa jest dwustronna komunikacja pomiędzy systemami, eksport towarów z ISOF do bazy produktów sklepu, jak i import do ISOF zamówień ze sklepów. Pobrane zamówienia są obsługiwane w systemie ISOF, który umożliwia aktualizację statusów zamówień czy synchronizację cen i stanów magazynowych. Dodatkową zaletą ISOF-ERP jest prosty i szybki sposób integracji oraz w pełni opisana i udostępniana na życzenie klientów instrukcja techniczna całego procesu.
Integracja systemu ISOF z w/w platformami to m.in.:
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Nowoczesna logistyka
Integracja systemu ERP z kurierami to klucz do jego efektywności. Na co dzień systemy ERP odgrywają kluczową rolę w zarządzaniu zasobami i procesami przedsiębiorstwa, natomiast współpraca z firmami kurierskimi ma strategiczne znaczenie w szybkim i sprawnym dostarczaniu towarów do klientów. Automatyczne zlecanie przesyłek dla firm kurierskich może być wyjątkowo proste i szybkie. Wspomniana integracja umożliwia drukowanie etykiet przewozowych kurierów: DPD®, DHL® oraz InPost® – niezależnie od tego, która firma kurierska obsługuje zamówienie. Zamówienia realizowane są szybciej i sprawniej niż kiedykolwiek.
W ramach obsługi wysyłki zamówień w module Zamówienia od klienta dostępna jest funkcja Sprzedaż wysyłkowa. W systemie można:
Współdziałanie ISOF-ERP z usługami kurierskimi przynosi wiele korzyści i usprawnia magazynową logistykę. Integracja z firmami kurierskimi dodatkowo zwiększa konkurencyjność przedsiębiorstwa i podnosi satysfakcję klientów z szybkiej dostawy towarów.
Nazwa Shoper® i związane z nimi znaki towarowe i usługowe są zastrzeżone i są własnością firmy Dreamcommerce S.A., IdoSell Shop® i związane z nimi znaki towarowe i usługowe są zastrzeżone i są własnością firmy IAI S.A., Allegro® i związane z nimi znaki towarowe i usługowe są zastrzeżone i są własnością firmy Allegro.pl sp. z o.o., BaseLinker® i związane z nimi znaki towarowe i usługowe są zastrzeżone i są własnością firmy BaseLinker.com sp. z o.o. pozostałe znaki towarowe, usługowe oraz nazwy handlowe wymienione w tej witrynie są własnością odpowiednich firm.
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
W dokumencie przedstawiono ścieżkę czynności, które możesz wykonać samodzielnie aby kupić i szybko rozpocząć pracę z ISOF-ERP.
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Integracja z e-sklepami i platformami sprzedażowymi, a także płatnościami elektronicznymi i firmami kurierskimi.
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.
Praktyczne filmy instruktażowe
Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.