- Rejestrowanie zamówień
- Potwierdzanie zamówień
- Obsługa zamówień
- Towary skojarzone
- Przepływ informacji
- Telemarketer
- Nalepki adresowe
- Kody paskowe
Moduł przetwarzania zamówień klientów integruje w sobie funkcje ewidencji, potwierdzania oraz obsługi zamówień, a także automatycznego wystawiania faktur.
Rozwiązania
Moduł systemu ISOF służący do przetwarzania danych o zamówieniach składanych przez klientów.
Portal pozwala wprowadzać, składać, edytować, przeglądać i wyszukiwać zamówienia.
Dodatkową zaletą ISOF jest prosty i szybki sposób integracji ze sklepami internetowymi.
Moduł zapewnia
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Poznaj zalety
Dane o zamówieniach
ISOF zawiera moduł przetwarzania danych o zamówieniach składanych przez klientów. Moduł ten jest częścią rozwiązań logistycznych, bowiem oprócz rejestrowania informacji o zamówieniach, umożliwia również obsługę ofert oraz automatyczne wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Zamówienia od klientów mogą być scalone i przetworzone w zamówienia do dostawców.
Rozwiązania modułu
Rejestrowanie zamówień realizowane jest przy użyciu specjalnie zaprojektowanego formularza. Dzięki temu, że dane kontrahentów oraz dane o towarach przechowywane są w bazach danych, wypełnianie formularza jest bardzo szybkie i polega na wyszukiwaniu i wybieraniu odpowiednich, zarejestrowanych wcześniej informacji.
Moduł rejestracji zamówień od klientów posiada wbudowaną funkcję potwierdzania zamówień, która pozwala oznaczyć wybrane zamówienia jako te, które na pewno będą podlegać realizacji.
Funkcja obsługi zamówień pozwala w łatwy sposób przeglądać zamówienia w podziale na różne kategorie: własne/wszystkie lub według stopnia możliwości realizacji. Również automatycznie porównuje zamówienie z aktualnymi stanami magazynowymi dostarczając informacji o możliwościach jego realizacji. Ponadto pozwala zautomatyzować sam proces przydziału towarów dla danego zamówienia. Po wybraniu magazynu, system informuje o obecności danego towaru w tym magazynie (w rozbiciu na różne partie) i jednocześnie daje możliwość pobrania określonej ilości towaru, rejestrując ten fakt. Po dokonaniu obsługi zamówienia automatycznie generowany jest dokument wydania towaru z magazynu. Moduł obsługi zamówień od klienta integruje w sobie funkcję wystawiania faktur do zrealizowanych zamówień. System dostarcza osobie wystawiającej fakturę informacji o zrealizowanych zamówieniach oraz o wystawionych dokumentach typu WZ na podstawie których mogą być utworzone faktury. Po wskazaniu przez użytkownika odpowiednich dokumentów magazynowych WZ, system automatycznie generuje odpowiedni zestaw faktur.
Podczas pracy z zamówieniami od klientów system umożliwia podpowiadanie tzw. towarów skojarzonych. Podczas wybierania towaru na zamówieniu pracownik automatycznie jest informowany o tym, jakie dodatkowo towary może zaproponować klientowi, tak aby oferta była wyczerpująca.
Dane o kliencie lub towarze, wprowadzone są do bazy danych tylko przy pierwszym wystąpieniu danego towaru lub klienta. Później mogą być wykorzystywane wielokrotnie bądź przez moduł obsługi zamówień, bądź przez inne moduły systemu ISOF.
W trakcie przyjmowania zamówienia od klienta telemarketer może samodzielnie określić procentowo lub kwotowo poziom rabatu na zamówione towary lub skorzystać z rabatu czy cen indywidualnych przypisanych z góry do kontrahenta. Ostateczna kwota zamówienia zostanie wyliczona i później pojawi się na fakturze z uwzględnieniem ustalonego rabatu. Po zdefiniowaniu zamówienia, informacja o ilości danego towaru zarezerwowanego przez klientów jest dostępna w jednej z kolumn kartoteki towarowej. Na życzenie może być podpowiadana lista towarów skojarzonych z zamawianym towarem, co pozwala telemarketerowi podpowiedzieć klientowi jakiego towaru może jeszcze potrzebować.
Wsparciem dla obsługi dystrybucji towarów jest funkcja do drukowania nalepek adresowych, wykorzystująca dane zawarte w kartotece kontrahentów. ISOF obsługuje wzory listów przewozowych Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DHL®, DPD® i InPost®. Dla pozostałych przewoźników możliwe jest wprowadzenie numeru przesyłki i daty nadania. System umożliwia również automatyczne generowanie predefiniowanych wiadomości e-mail zawierających informację o numerze przesyłki.
ISOF obsługuje wykorzystanie kodu paskowego towaru. Przy wystawianiu dokumentu magazynowego wystarczy wówczas odczytać czytnikiem kod towaru. Jego nazwa i inne dane zostaną wówczas automatycznie wstawione do formularza dokumentu. Kod paskowy może służyć również do indywidualnej identyfikacji produktów.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Rozwiązania B2B
Portal Zamówieniowy pozwala klientom użytkowników systemu ISOF wprowadzać, składać, edytować, przeglądać i wyszukiwać zamówienia przez Internet. Portal posiada standardowe elementy systemów B2B, czyli stale dostępny koszyk oraz przechowalnię (schowek), pozwalającą dodać towary, które będą zamówione później.
Mechanizmy zwiększające ergonomię pracy, to m.in. automatyczne uzupełnianie danych, możliwość przesłania dodatkowych informacji do sprzedawcy oraz ułatwienia w obsłudze na urządzeniach mobilnych, w szczególności smartfonach i tabletach. Aplikacja jest zintegrowana z ISOF i zamówienia potwierdzone w portalu pojawiają się automatycznie w Zamówieniach od klienta. Klienci są automatycznie powiadamiani pocztą elektroniczną o statusie.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Integracje
Z systemu ISOF możliwy jest eksport towarów do bazy produktów sklepów internetowych. Obecnie odbywa się to na żądanie użytkownika. W dalszej kolejności wprowadzona zostanie aktualizacja danych towaru i stanów magazynowych w cyklicznych, zdefiniowanych odstępach czasu oraz masowy eksport grup towarowych lub wybranych towarów z kartoteki ISOF.
Z kolei import zamówień z e-sklepów do bazy ISOF również odbywa się na żądanie użytkownika. W kolejnej wersji zmiana statusu zamówienia w ISOF spowoduje automatyczne wysłanie aktualizacji danych zamówienia w e-sklepie. Na życzenie użytkowników istnieje możliwość integracji systemu z dowolną platformą sprzedaży elektronicznej, na przykład Allegro® lub Shoper®, IdoSell Shop®, WooCommerce®.
Nazwa Shoper® i związane z nimi znaki towarowe i usługowe są zastrzeżone i są własnością firmy Dreamcommerce S.A., IdoSell Shop® i związane z nimi znaki towarowe i usługowe są zastrzeżone i są własnością firmy IAI S.A., Allegro® i związane z nimi znaki towarowe i usługowe są zastrzeżone i są własnością firmy Allegro.pl sp. z o.o., pozostałe znaki towarowe, usługowe oraz nazwy handlowe wymienione w tej witrynie są własnością odpowiednich firm.
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
System ISOF-ERP zawiera w różnych modułach rozbudowane sprzęgi z zewnętrznymi rozwiązania-mi informatycznymi.
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.
Praktyczne filmy instruktażowe
Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.