ISOF BI - Business Intelligence

ISOF-ERP to również analityka biznesowa, która umożliwia analizę sytuacji przedsiębiorstwa w celu optymalizacji jego funkcjonowania. ISOF BI zapewnia kadrze zarządzającej dostęp do szczegółowych raportów biznesowych poprzez Centrum Dowodzenia, a pracownikom niższego szczebla do raportów w module CRM Analityczny. Najistotniejsze działania firmy można indywidualnie dopasować do swoich potrzeb w Tablicach Wyników.

Centrum Dowodzenia

Moduł przeznaczony dla menadżerów firmy, kierowników i kadry zarządzającej. Zebrano w nim wszystkie najważniejsze zestawienia i raporty większości modułów systemu ISOF. Umożliwia szybki i sprawny dostęp do wielu raportów i analiz, bez konieczności wchodzenia do modułów dziedzinowych.

Raporty z modułów systemu

  • Sprzedaż
    • nowi klienci,
    • obroty grup handlowych,
    • obroty przedstawicieli,
    • obroty klientów przedstawicieli,
    • obroty klientów,
    • obroty jednostek organizacyjnych,
    • grup towarowych,
    • asortyment kupiony przez klienta,
    • obroty towarami,
    • obroty towarami dostawcy,
    • obrót dla usług,
    • obrót na fakturach,
    • zamówione towary,
    • prowizje handlowców,
    • obroty wg. adresów dostaw,
    • zestawienie dokumentów,
    • zestawienie należności.
  • Zakupy
    • zakupy wg grup towarowych,
    • zestawienie dokumentów,
    • zestawienie zobowiązań,
    • asortyment kupiony od dostawcy,
    • zakupy wg dostawców.
  • Magazyn
    • raport stanów magazynowych.
  • Oferty
    • raport ofert.
  • Zamówienia od klienta
    • raport realizacji zamówień.
  • Zamówienia do dostawców
    • analizy zamówień do dostawców,
    • analizy rotacji towarów.
  • Kasa-Bank
    • raport operacji bankowych.
  • Kontrahenci
    • zestawienie kontrahentów,
    • zestawienie osób kontaktowych.
  • Płace i Kadry
    • raporty kadrowo-płacowe.
  • Portfolio
    • raport zapadalności projektów,
    • raport OWS,
    • raport bilans projektów,
    • wykresy Gantt’a.
  • CRM Serwisowy
    • raport zgłoszeń serwisowych.
  • F-K
    • raporty własne F-K definiowane przez użytkownika,
    • raport przyszłych przepływów pieniężnych,
    • raport aktualności dokumentów,
    • raport aktualności deklaracji,
    • raport statystyk pracochłonności.

Szablony i raporty

Raporty w systemie mogą być:

  • wykonywane przy wykorzystaniu wielu kryteriów ustawienia układu zapytań,
  • zapisane do szablonów raportów do późniejszego, łatwego przywoływania,
  • automatycznie generowane w trybie off-line i zapisywane zgodnie z ustalonym harmonogramem do DMS,
  • wysyłane pocztą elektroniczną.

CRM Analityczny

Dane zgromadzone w systemie przedsiębiorstwa, pozwalają na:

  • identyfikowanie preferencji i zachowań klientów,
  • analizę tendencji kształtowania się sprzedaży w różnych okresach czasowych, grupach kontrahentów, towarów, czy dla poszczególnych pracowników,
  • analizę najlepiej sprzedających się towarów,
  • odpowiednie kształtowanie oferty, badanie dobrych i słabych elementów w celu zwiększenia zysków oraz minimalizacji kosztów.

Analizy Sprzedaży

Obejmuje działania handlowe i ukazuje je w różnych przekrojach m.in.:

  • z dowolnego okresu czasu, dla dowolnych kontrahentów i ich grup, gromadzi i udostępnia dane o klientach, analizuje koszty i wyniki kampanii, zarówno w ramach utrzymania stałych klientów, jak i pozyskiwania nowych, analizuje proces pozyskania nowych klientów, przez poszczególnych przedstawicieli handlowych firmy, zestawia obroty grup handlowych, informujące o obrotach w danym okresie, zestawia obroty poszczególnych przedstawicieli handlowych, zestawia obroty klientów danego przedstawiciela handlowego, informuje o towarach i ich ilościach zakupionych przez klientów.

Analizy Zakupów

Umożliwia przygotowanie zestawień i wyszukiwanie danych wg różnych kryteriów:

  • obrotów grup oraz przedstawicieli handlowych,
  • obrotów towarami, obrotów dla usług,
  • asortymentu kupionego przez klientów,
  • zamówionych towarów,
  • uzyskiwanych marż,
  • prowizji handlowców.

Baza Marketingowa

Umożliwia przeglądanie bazy klientów oraz analizę skuteczności działań marketingowo-handlowych.

Pulpit menadżerski - Tablica Wyników

Mechanizm prezentacji wykresów i raportów generowanych w oparciu o dane gromadzone w poszczególnych modułach. Funkcja jest zintegrowana z DMS i może korzystać z dowolnych raportów dostępnych w ISOF-ERP.

Użytkownik może swobodnie:

  • definiować liczbę wierszy i kolumn tworzących komórki na wykresy i raporty tabelaryczne,
  • stosować funkcjonalność „drag and drop”, umożliwiającą łatwe przeniesienie elementów w konkretne miejsce raportu.
  • edytować i ustalać harmonogram raportów offline. „Na żywo” można zobaczyć czy ustawienia w szablonie offline są prawidłowe, tym samym wzrasta łatwość operowania szablonami,
  • scalać wiele raportów w ramach jednej Tablicy Wyników,
  • generować Tablice dla poszczególnych pracowników w ramach zarządzania strategicznego Balanced Scorecard,
  • tworzyć tzw. pulpity menadżerskie z potrzebnymi raportami,
  • zapisać szablony z ustawieniami raportów offline. Takie szablony mogą być używane do wykonywania raportów w dowolnym czasie (np. w nocy),
  • przygotować automatyczne, gotowe zestawy raportów dla kadry menadżerskiej, bez potrzeby czasochłonnego niekiedy oczekiwania na generowanie poszczególnych wyników.

Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›