- OCR
- DOREMO
- Rozpoznawanie tekstu
- Digitalizacja
- Obiegi
- Dokumenty
- Integracje
Zastosowanie technologii OCR w systemie ISOF-ERP umożliwia błyskawiczną zamianę skanów na dane cyfrowe. Technologia OCR pozwala również na eliminację obiegu dokumentów papierowych.
Rozwiązania
Zastosowanie technologii OCR w systemie ISOF-ERP umożliwia błyskawiczną zamianę skanów na dane cyfrowe, co znacząco poprawia szybkość przetwarzania dokumentów oraz redukuje błędy ręcznego wprowadzania danych.
Autorska technologia HEUTHES. Umożliwia rozpoznawanie dokumentów w różnych formatach (faktur, umów kredytowych, dokumentów postępowania windykacyjnego, komorniczego, sądowego itd.).
Funkcje OCR pozwalają m.in.:
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Poznaj zalety
Optical Character Recognition
Zastosowanie technologii OCR w systemie ISOF-ERP umożliwia błyskawiczną zamianę skanów na dane cyfrowe. W ramach digitalizacji, duża część wykonywanych prac jest usprawniana i automatyzowana przez zastosowanie nowoczesnych technologii. Technologia OCR pozwala również na eliminację obiegu dokumentów papierowych.
Optyczne rozpoznawanie znaków (z ang. Optical Character Recognition) polega na automatycznym rozpoznawaniu znaków w plikach graficznych, drukowanych, a także w dokumentach pisanych ręcznie. W efekcie znacznie ułatwia to przede wszystkim ich cyfryzację usprawniając tym samym czynności biurowe zachodzące w firmie.
Rozwiązania modułu
W module DMS systemu ISOF-ERP rozbudowana została usługa OCR. Funkcja ta pozwala na konwersję plików graficznych oraz plików PDF bez warstwy tekstowej na format PDF z ukrytą warstwą tekstową.
Dzięki technologii OCR możliwe jest automatyczne przekształcanie skanowanych dokumentów papierowych na cyfrowe. To eliminuje potrzebę ręcznego przepisywania informacji, co znacząco zwiększa efektywność pracy w działach takich jak księgowość, HR, logistyka i sprzedaż. Pracownicy mogą skupić się na bardziej strategicznych zadaniach, zamiast tracić czas na manualne wprowadzanie danych, co przekłada się na lepszą produktywność całej firmy.
Technologia OCR przyspiesza proces wprowadzania danych, umożliwiając przekształcenie skanów faktur, umów i innych dokumentów w ciągu sekund. Dzięki temu pracownicy nie muszą już poświęcać godzin na ręczne przepisywanie dokumentów, co prowadzi do znacznej oszczędności czasu. Ponadto, cyfrowe wersje dokumentów są łatwiejsze do przechowywania i wyszukiwania, co dodatkowo skraca czas potrzebny na zarządzanie dokumentacją.
Zastosowanie OCR w firmie znacznie przyspiesza obieg dokumentów. Skanowane dokumenty są natychmiast przetwarzane i dostępne w formie cyfrowej, co pozwala na ich szybkie przesyłanie między działami oraz zewnętrznymi partnerami. Automatyzacja procesów dokumentacyjnych dzięki OCR prowadzi do szybszego podejmowania decyzji i zwiększa elastyczność operacyjną firmy, umożliwiając sprawniejsze zarządzanie workflow.
Technologia OCR jest łatwa do wdrożenia i obsługi, dzięki intuicyjnemu interfejsowi i prostym zasadom działania. Pracownicy nie muszą przechodzić skomplikowanego szkolenia, aby z niej korzystać, co minimalizuje czas potrzebny na adaptację. Czytelność i przejrzystość procesu przekształcania dokumentów papierowych na cyfrowe sprawiają, że technologia OCR jest nie tylko skuteczna, ale również user-friendly, co zwiększa jej akceptację wśród pracowników.
Dokładność odczytu skanowanych plików można stale zwiększać dzięki zastosowaniu gotowych formularzy i szablonów, czy specjalnych rodzajów pisma. Usługa OCR doskonale sprawdza się w module DMS, jako bezpośrednie wsparcie dla elektronicznego obiegu dokumentów.
Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!
Document Recognition Module
Autorska technologia HEUTHES. Umożliwia rozpoznawanie dokumentów w różnych formatach (faktur, umów kredytowych, dokumentów postępowania windykacyjnego, komorniczego, sądowego itd.). DOREMO jest zintegrowane z systemem OCR, który rozpoznaje zeskanowane dokumenty i zapisuje treść w formie dodatkowej warstwy tekstowej pliku PDF.
DOREMO przeszukuje treść dokumentu i wynik analizy zapisuje jako załącznik XML do pliku PDF. Za pomocą tej technologii można przeszukiwać archiwum zeskanowanych dokumentów po zawartości np. określonych słów/zdań, numerów spraw czy dat.
Rozwiązania modułu
DOREMO przeszukuje treść dokumentów i zapisuje wyniki analizy jako załączniki XML, co umożliwia przeszukiwanie archiwum zeskanowanych dokumentów według zawartości.
Integracja z OCR pozwala na automatyzację procesów zarządzania dokumentami, eliminując błędy związane z ręcznym wprowadzaniem danych.
Procesy związane z fakturami zakupowymi są zautomatyzowane, co zwiększa ich efektywność i zapewnia zgodność z obowiązującymi standardami.
Automatyczna analiza i przetwarzanie dokumentów zmniejsza ryzyko błędów ludzkich.
Integracja z systemem ERP umożliwia lepsze zarządzanie dokumentami i procesami, co zwiększa efektywność operacyjną firm.
Technologia znajduje zastosowanie zarówno w bankowości, jak i w innych przedsiębiorstwach, oferując uniwersalne rozwiązania dla różnych sektorów.
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
System ISOF-ERP zawiera w różnych modułach rozbudowane sprzęgi z zewnętrznymi rozwiązaniami informatycznymi.
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.
Praktyczne filmy instruktażowe
Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.