OCR

Zastosowanie technologii OCR w systemie ISOF-ERP umożliwia błyskawiczną zamianę skanów na dane cyfrowe. Technologia OCR pozwala również na eliminację obiegu dokumentów papierowych.

  • OCR
  • DOREMO
  • Rozpoznawanie tekstu
  • Digitalizacja
  • Obiegi
  • Dokumenty
  • Integracje
Dokumenty
Digitalizacja
Dane cyfrowe

Uruchom demo

30 dni bezpłatnie · Bez żadnych zobowiązań

Wpisz imię i nazwisko.
Wpisz nazwę firmy.
Wpisz prawidłowy adres e-mail.
Wpisz nr telefonu (min. 9 cyfr).

Wyrażam zgodę na:

Funkcjonalność

Rozwiązania

Optical Character Recognition

Zastosowanie technologii OCR w systemie ISOF-ERP umożliwia błyskawiczną zamianę skanów na dane cyfrowe, co znacząco poprawia szybkość przetwarzania dokumentów oraz redukuje błędy ręcznego wprowadzania danych.

DOREMO

Autorska technologia HEUTHES. Umożliwia rozpoznawanie dokumentów w różnych formatach (faktur, umów kredytowych, dokumentów postępowania windykacyjnego, komorniczego, sądowego itd.).

OCR w systemie ISOF-ERP

Funkcje OCR pozwalają m.in.:

  • Wybrać format docelowy (obecnie TXT i PDF),
  • Określić minimalną, akceptowalną dokładność OCR (jeżeli zależy nam na jak najwyższej zgodności wyniku OCR z obrazkiem źródłowym),
  • Wskazać język dokumentu - polski, angielski, niemiecki, rosyjski, hiszpański, francuski lub włoski,
  • Wprowadzić marginesy zawężając pola dla rozpoznania tekstu,
  • Przesłać warstwę tekstową do modułu DOREMO celem rozpoznania dokumentu i zapisania w formacie XML pozwalającym na dalszą obróbkę,
  • Wykonać OCR na próbę, stworzyć tymczasowy plik PDF w DMS, w którym można podglądnąć warstwę tekstowa i załączniki, np. XML, a następnie zaakceptować jako nową wersję pliku lub odrzucić.
Image dots
Image dots

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Laptop_ISOF_DEMO

Korzyści

Poznaj zalety

  • Zwiększenie efektywności pracy wielu działów firmy dzięki zastosowaniu OCR umożliwia automatyczne przetwarzanie dokumentów i zmniejsza potrzebę ręcznego wprowadzania danych,
  • Oszczędność czasu pracowników staje się możliwa dzięki OCR, który automatycznie przetwarza tekst z dokumentów, eliminując konieczność ręcznego przepisywania danych,
  • Przyspieszenie obiegu dokumentów w firmie jest możliwe dzięki OCR, który automatycznie skanuje i przekształca dokumenty papierowe na cyfrowe, ułatwiając ich natychmiastowe udostępnianie,
  • Proste i czytelne zasady działania technologii OCR umożliwiają łatwe wdrożenie i użytkowanie, co pozwala firmom szybko rozpocząć korzystanie z automatycznego rozpoznawania tekstu.
Image dots
Image dots

OCR

Optical Character Recognition

Zastosowanie technologii OCR w systemie ISOF-ERP umożliwia błyskawiczną zamianę skanów na dane cyfrowe. W ramach digitalizacji, duża część wykonywanych prac jest usprawniana i automatyzowana przez zastosowanie nowoczesnych technologii. Technologia OCR pozwala również na eliminację obiegu dokumentów papierowych.

Optyczne rozpoznawanie znaków (z ang. Optical Character Recognition) polega na automatycznym rozpoznawaniu znaków w plikach graficznych, drukowanych, a także w dokumentach pisanych ręcznie. W efekcie znacznie ułatwia to przede wszystkim ich cyfryzację usprawniając tym samym czynności biurowe zachodzące w firmie.

Optical Character Recognition
file-invoice-right input-text-left

Rozwiązania modułu

  • W module DMS systemu ISOF-ERP rozbudowana została usługa OCR. Funkcja ta pozwala na konwersję plików graficznych oraz plików PDF bez warstwy tekstowej na format PDF z ukrytą warstwą tekstową.

  • Dzięki technologii OCR możliwe jest automatyczne przekształcanie skanowanych dokumentów papierowych na cyfrowe. To eliminuje potrzebę ręcznego przepisywania informacji, co znacząco zwiększa efektywność pracy w działach takich jak księgowość, HR, logistyka i sprzedaż. Pracownicy mogą skupić się na bardziej strategicznych zadaniach, zamiast tracić czas na manualne wprowadzanie danych, co przekłada się na lepszą produktywność całej firmy.

  • Technologia OCR przyspiesza proces wprowadzania danych, umożliwiając przekształcenie skanów faktur, umów i innych dokumentów w ciągu sekund. Dzięki temu pracownicy nie muszą już poświęcać godzin na ręczne przepisywanie dokumentów, co prowadzi do znacznej oszczędności czasu. Ponadto, cyfrowe wersje dokumentów są łatwiejsze do przechowywania i wyszukiwania, co dodatkowo skraca czas potrzebny na zarządzanie dokumentacją.

  • Zastosowanie OCR w firmie znacznie przyspiesza obieg dokumentów. Skanowane dokumenty są natychmiast przetwarzane i dostępne w formie cyfrowej, co pozwala na ich szybkie przesyłanie między działami oraz zewnętrznymi partnerami. Automatyzacja procesów dokumentacyjnych dzięki OCR prowadzi do szybszego podejmowania decyzji i zwiększa elastyczność operacyjną firmy, umożliwiając sprawniejsze zarządzanie workflow.

  • Technologia OCR jest łatwa do wdrożenia i obsługi, dzięki intuicyjnemu interfejsowi i prostym zasadom działania. Pracownicy nie muszą przechodzić skomplikowanego szkolenia, aby z niej korzystać, co minimalizuje czas potrzebny na adaptację. Czytelność i przejrzystość procesu przekształcania dokumentów papierowych na cyfrowe sprawiają, że technologia OCR jest nie tylko skuteczna, ale również user-friendly, co zwiększa jej akceptację wśród pracowników.

  • Dokładność odczytu skanowanych plików można stale zwiększać dzięki zastosowaniu gotowych formularzy i szablonów, czy specjalnych rodzajów pisma. Usługa OCR doskonale sprawdza się w module DMS, jako bezpośrednie wsparcie dla elektronicznego obiegu dokumentów.

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

DOREMO

Document Recognition Module

Document Recognition Module
folder-open-right file-left

Autorska technologia HEUTHES. Umożliwia rozpoznawanie dokumentów w różnych formatach (faktur, umów kredytowych, dokumentów postępowania windykacyjnego, komorniczego, sądowego itd.). DOREMO jest zintegrowane z systemem OCR, który rozpoznaje zeskanowane dokumenty i zapisuje treść w formie dodatkowej warstwy tekstowej pliku PDF.

DOREMO przeszukuje treść dokumentu i wynik analizy zapisuje jako załącznik XML do pliku PDF. Za pomocą tej technologii można przeszukiwać archiwum zeskanowanych dokumentów po zawartości np. określonych słów/zdań, numerów spraw czy dat.

Rozwiązania modułu

  • DOREMO przeszukuje treść dokumentów i zapisuje wyniki analizy jako załączniki XML, co umożliwia przeszukiwanie archiwum zeskanowanych dokumentów według zawartości.

  • Integracja z OCR pozwala na automatyzację procesów zarządzania dokumentami, eliminując błędy związane z ręcznym wprowadzaniem danych.

  • Procesy związane z fakturami zakupowymi są zautomatyzowane, co zwiększa ich efektywność i zapewnia zgodność z obowiązującymi standardami.

  • Automatyczna analiza i przetwarzanie dokumentów zmniejsza ryzyko błędów ludzkich.

  • Integracja z systemem ERP umożliwia lepsze zarządzanie dokumentami i procesami, co zwiększa efektywność operacyjną firm.

  • Technologia znajduje zastosowanie zarówno w bankowości, jak i w innych przedsiębiorstwach, oferując uniwersalne rozwiązania dla różnych sektorów.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Wykorzystuj rozbudowane możliwości księgowe systemu
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje