Płace i Kadry

Płace i Kadry to zintegrowany system kadrowo-płacowy przeznaczony dla działów kadrowego i rachuby płac jednostek organizacyjnych o dowolnym profilu działalności, niezależnie od wynikającej z wewnętrznych przepisów specyfiki wynagradzania czy rozliczania czasu pracy.

  • Listy płac
  • Przelewy
  • Przygotowanie dokumentów
  • Dane kadrowe
  • Naliczanie płac
  • Harmonogramy prac
  • Zastępstwa
  • RCP
Deklaracje

Uruchom demo

30 dni bezpłatnie · Bez żadnych zobowiązań

Wpisz imię i nazwisko.
Wpisz nazwę firmy.
Wpisz prawidłowy adres e-mail.
Wpisz nr telefonu (min. 9 cyfr).

Wyrażam zgodę na:

Funkcjonalność

Rozwiązania

Płace i Kadry

System ISOF posiada zintegrowany moduł kadrowo-płacowy, przeznaczony dla działów kadrowego i rachuby płac jednostek organizacyjnych o dowolnym profilu działalności.

Elektroniczna Wymiana Dokumentów z ZUS

W systemie ISOF-ERP dostępna jest bezpośrednia wymiana danych z ZUS, bez konieczności korzystania z aplikacji e-Płatnik.

Integracja z CRM

System ISOF zarządza czasem pracy, rejestruje nieobecności i delegacje, generuje raporty, monitoruje status użytkowników oraz planuje czas pracy i urlopy.

Płace i Kadry w systemie ISOF-ERP

Moduł zapewnia

  • Tworzenie dowolnej ilości list płac,
  • Przygotowanie przelewów na konta pracowników,
  • Przygotowanie, wysyłka dokumentów ZUS z pobraniem UPO: ZUA, ZWUA, DRA, RCA, RSA i RZA, RMUA, ZZA, Z3, ZCNA, ZPA, ZIUA, ZWPA, IWA, ZBA, ZAA, ZFA, ZSWA, DRA - bez programu Płatnik,
  • Dekretację list płac bezpośrednio do systemu FK,
  • Raportowanie m.in. w zakresie wysyłki PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR z urzędowym potwierdzeniem odbioru,
  • Domyślny zestaw danych kadrowych (wzorców płacowych, umów, świadectw pracy, raportów kadrowo-płacowych), które mogą być uzupełniane przez użytkowników w zależności od potrzeb firmy,
  • Możliwość przygotowania wszystkich wymaganych dokumentów płacowych,
  • Możliwość samodzielnego wprowadzania zmian w zestawach globalnych z powodu nowych przepisów,
  • Definiowany przez użytkownika system naliczania płac (umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy z zarządem),
  • Automatyzację comiesięcznego tworzenia list płac i naliczania wynagrodzeń,
  • Automatyczną korektę zdarzeń kadrowych oraz wprowadzono nowy mechanizm podglądu i wydruku zdarzeń kadrowo-płacowych,
  • e-ZLA-elektroniczne zwolnienie lekarskie oraz aktualne zdarzenia kadrowe: urlop opiekuńczy do 5 dni, urlop z powodu siły wyższej, praca zdalna,
  • Obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych i Pracowniczych Planów Emerytalnych,
  • Ustalenie wymiaru urlopu i statystyki,
  • Harmonogramy czasu pracy,
  • Budowanie własnych wzorców płacowych i zestawów kadrowych,
  • Definiowanie zastępstw,
  • Rejestrację czasu pracy.

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

Laptop_ISOF_DEMO
Płace i Kadry
od 4

miesięcznie za pracownika

Cennik

Korzyści

Poznaj zalety

  • Definiowany przez użytkownika system naliczania płac,
  • Możliwość przygotowania wszystkich wymaganych dokumentów płacowych,
  • Możliwość samodzielnego definiowania elementów i wzorców płacowych,
  • Możliwość samodzielnego wprowadzania zmian z powodu nowych przepisów,
  • Automatyzacja comiesięcznego tworzenia list płac i naliczania wynagrodzeń,
  • Integracja z F-K pozwala na automatyczne księgowanie wynagrodzeń,
  • Wykonywanie przelewów wynagrodzeń na konta pracowników,
  • Bezpośrednii eksport dokumentów do ZUS z pominięciem programuo Płatnik,
  • Szybki dostęp do danych pracowników i ich bieżącej aktualizacji,
  • Redukcja kosztów funkcjonowania działu HR, dzięki automatyzacji procesów tworzenia list płac i naliczania wynagrodzeń,
  • Szybki przepływ informacji kadrowo-płacowych w firmie,
  • Łatwa i dostępna w każdej chwili kontrola czasu pracy pracowników, w tym pracowników mobilnych,
  • Raportowanie ilości godzin pracy i nieobecności pracowników,
  • Automatyczne rejestrowanie i raportowanie informacji w tym sporządzanie list obecności, planowanie urlopów, rejestr zwolnień lekarskich.
Image dots
Image dots

Płace i Kadry

Ewidencja kadrowa

Moduł Płace i Kadry ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń dla różnych sposobów wynagradzania (umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenia), rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz prowadzenie rozliczeń z US i ZUS.

Moduł to definiowane przez użytkownika zestawienia oraz możliwość wyeksportowania wybranych elementów kartoteki pracowników i przygotowania raportów. Program drukuje dokumenty PIT(4, 11), przelewy bankowe, kartoteki płacowe i listy płac.

Płace i Kadry
file-pen-right money-bill-blue-1-left

Rozwiązania modułu

  • Moduł dostarcza funkcji przeznaczonych do gromadzenia i zarządzania bazą danych personalnych. Zgromadzone dane mogą być używane przez inne funkcje systemu. System posiada domyślny predefiniowany zestaw danych kadrowych, które mogą być uzupełniane przez użytkowników w zależności od potrzeb firmy. W wersji zaawansowanej umożliwia ustalenie wymiaru urlopu na podstawie danych kadrowych zarejestrowanych w systemie, prowadzenie statystyk urlopowych oraz definiowanie harmonogramów czasu pracy dla pracowników zatrudnionych w różnych systemach czasu pracy.

  • Zestaw funkcji modułu ułatwia tworzenie i zarządzanie listami płac. Integruje funkcje przygotowywania przelewów, dekretowania listy płac dla potrzeb księgowości, przygotowywania dokumentów ZUS i PIT.

  • Elementy płacowe pozwalają na utworzenie listy płac. Każdy element płacowy może posiadać różne atrybuty definiujące jego przeznaczenie oraz przyjmowane lub wyliczane wartości. Dla elementów można zdefiniować matematyczny zapis postępowania w celu dokonania odpowiednich wyliczeń. Dzięki temu możliwe jest wyliczenie dowolnego, niestandardowego składnika płacowego występującego w rachubie płac. Element płacowy zawiera również definicje użycia na liście płac.

  • Elementy płacowe można grupować w tzw. powiązane wzorce płacowe. Przykładowy wzorzec „Chorobowe” może zawierać elementy przypisywane pracownikom w przypadku rejestracji zwolnienia lekarskiego.

  • Możliwe jest automatyczne wygenerowanie przelewów bankowych na konta pracowników z użyciem HOME/CORPORATE BANKING w module Kasa – Bank.

  • Moduł pozwala na przygotowywanie i bezpośrednią wysyłkę dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS z pominięciem programu Płatnik.

  • Moduł pozwala na zdefiniowanie dowolnie naliczanych list płac w otwartym okresie płacowym. Wyposażony jest w funkcję dodawania nowych składników do list płac oraz blokowania list zweryfikowanych. Utworzenie nowej listy jest automatyczne. Następnie można edytować zmiany doprowadzając listę do finalnej postaci.

  • Wbudowana funkcja dekretacji umożliwia szybkie i bezbłędne zaksięgowanie listy płac w systemie FK, zgodnie ze zdefiniowanymi schematami dekretacji.

  • Możliwe jest przygotowanie raportów dotyczących list płac, danych kadrowych, PIT, ZUS, zestawień dla kadry kierowniczej odcinków płacowych, raportów PPE. Raporty może definiować użytkownik.

  • Nasze rozwiązanie umożliwia podpisywanie cyfrowe kluczem kwalifikowanym m.in. dokumentów PIT-11 i wysyłanie ich bezpośrednio do Ministerstwa Finansów z uzyskaniem potwierdzenia UPO wprost z systemu ISOF - czytaj więcej.

  • W przypadku zatwierdzonych i wypłaconych list płac zmiany dotyczące wyliczeń wynikające np. z poprawienia zarejestrowanych zdarzeń (nieobecności) możliwe są dzięki możliwości korygowania list płac. Korekty tworzą się automatycznie i wymagają od użytkownika jedynie wprowadzenia prawidłowych wartości. System sam tworzy listę korektę oraz listę korektę-różnic, na której widoczne będą zmiany po prawidłowym przeliczeniu list płac. Listy korekty niezbędne są do ponownego wysłania deklaracji rozliczeniowych do ZUS, natomiast listy korekty-różnice wykorzystywane są do ewentualnego ponownego wykonania przelewów (jeżeli takie wystąpiły) oraz dekretowane są w module F-K.

  • W danych kadrowych możliwe jest definiowanie zastępców osób nieobecnych. Możliwe jest wpisanie zastępstwa stałego lub terminowego danej osoby oraz określenie zwierzchnictwa służbowego danej osoby. Oprócz definicji istnieje też rejestr zdarzeń związanych z obecnością.

  • Firma HEUTHES wprowadziła do systemu ISOF obsługę elektronicznych zwolnień lekarskich. Chcąc skorzystać z e-ZLA w pierwszej kolejności należy założyć konto na PUE. Więcej informacji w tym temacie można znaleźć na stronie www.zus.pl/ezla. Mając login i hasło dedykowane do połączenia z usługą i ustalone w zakładce zaświadczeń lekarskich, można przystąpić do samodzielnej konfiguracji. Po wczytaniu zwolnień do systemu ISOF pliki z ze zwolnieniami zapisują się we wskazanym folderze DMS, a dane ze zwolnień zapisywane są w odpowiedniej tabeli w bazie.

  • Ważną cechą systemu jak i modułu jest wbudowana technologia KOBADIBUS. Polega ona na tym, że system zawiera bazę wiedzy o regułach obsługi kadr i płac, które podlegają zmianom w czasie, w przestrzeni klientów i ich grup. Klient, wykorzystując je, może samodzielnie i szybko budować nowe schematy rozliczenia płac o wzorce płacowe, zdarzenia kadrowe, szablony raportów etc

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

Elektroniczna Wymiana Dokumentów z ZUS

EWD-ZUS

ISOF a Elektroniczna Wymiana Dokumentów z ZUS
file-export-right building-columns-left

Funkcjonalność pozwala na generowanie, zapis, wyświetlanie i walidację raportów ZUS. Wygenerowane dokumenty można podpisać cyfrowo podpisem kwalifikowanym bezpośrednio w przeglądarce www (Edge, Chrome, Firefox), a następnie bez pobierania dokumentów na dysk, wysłać je do ZUS wprost z systemu. Możliwe jest też sprawdzenie czy przesłany dokument został dostarczony. Można to zrobić poprzez pobranie potwierdzenia odbioru w systemie.

W zakresie wymiany elektronicznej z ZUS system ISOF-ERP realizuje poniższe funkcje:

  • generowanie raportów ZUS na podstawie danych dostępnych w ISOF,
  • walidacja wygenerowanego raportu,
  • podgląd wygenerowanego raportu,
  • historia dokumentu oraz informacja o jego aktualnym statusie,
  • podpis raportu za pomocą podpisu kwalifikowanego w systemie ISOF-ERP,
  • wysłanie raportu do ZUS,
  • pobranie potwierdzenia przekazania dokumentu (UPO).

Formularze i deklaracje w systemie ISOF-ERP

EWD-ZUS

Formularz/deklaracja ZUS Opis
ZUA Zgłoszenie do ubezpieczeń lub zmiany danych osoby ubezpieczonej jeśli podlega pełnym ubezpieczeniom tj. społecznym i zdrowotnym.
ZUA Zgłoszenie do ubezpieczeń lub zmiany danych osoby ubezpieczonej jeśli podlega pełnym ubezpieczeniom tj. społecznym i zdrowotnym.
ZWUA Wyrejestrowanie z ubezpieczeń osoby prowadzącej działalność gospodarczą oraz wyrejestrowanie z ubezpieczeń osób współpracujących.
ZZA Zgłoszenie do ubezpieczenia lub zmiany danych jeśli dana osoba podlega wyłącznie ubezpieczeniu zdrowotnemu.
ZCNA Zgłoszenie danych o członkach rodziny dla celów ubezpieczenia zdrowotnego.
ZPA Zgłoszenie/zmiana danych płatnika składek - osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej.
ZIUA Zmiana danych identyfikacyjnych osoby ubezpieczonej.
ZWPA Wyrejestrowanie płatnika ze składek będącego osobą prawną, fizyczną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej.
IWA Informacja o danych do ustalenia wysokości składki na ubezpieczenie wypadkowe.
ZBA Informacja o numerach rachunków bankowych płatnika składek.
ZAA Zgłoszenie nowego adresu płatnika składek/ zgłoszenie zakończenia prowadzenia działalności przez płatnika pod wskazanym adresem.
ZFA Zgłoszenie jako płatnika składek osoby, która rozpoczyna prowadzenie działalności w formie jednoosobowej spółki z o. o., a także będącej wspólnikiem spółki jawnej, komandytowej i partnerskiej.
ZSWA Zgłoszenia okresów pracy ubezpieczonego wykonywanej w szczególnych warunkach lub o pracy szczególnym charakterze.
DRA Miesięczna deklaracja rozliczeniowa do wykazania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz wypłaconych świadczeń.
RCA_RSA_DRA Imienne raporty miesięczne/deklaracja rozliczeniowa do rozliczenia składek oraz wypłaconych w danym miesiącu świadczeń.
RSA_DRA Imienny raport miesięczny do wykazania wypłaconych świadczeń i przerw w opłacaniu składek.
RCA_DRA Imienny raport miesięczny o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach.
Image dots

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Laptop_ISOF_DEMO

Integracja z CRM

Zarządzanie czasem pracy

System ISOF umożliwia skuteczne zarządzanie czasem pracy, rejestrację nieobecności i tworzenie raportów, pomiar czasu spędzonego w pracy, informowanie o statusie użytkowników oraz rejestrację delegacji. Dzięki funkcji logu czasu pracownicy mogą precyzyjnie wskazywać sposoby wykorzystania czasu pracy.

Moduł raportów pozwala na generowanie zestawień, a kalendarz umożliwia planowanie i kontrolę nominalnego oraz rzeczywistego czasu pracy. Dodatkowo, moduł obsługuje listy obecności i planowanie urlopów, co usprawnia zarządzanie kadrami w firmie.

Integracja z CRM
timer-right calendar-days-left

Rozwiązania

  • System ISOF wyposażony jest w funkcje umożliwiające sprawowanie skutecznej kontroli nad sposobem wykorzystywania czasu przez pracowników. Realizację tego zadania umożliwia grupa funkcji przeznaczonych do rejestrowania czasu pracy oraz funkcje związane z rejestracją nieobecności, m.in. delegacji.

  • Do funkcji rejestrowania czasu pracy należy funkcja pomiaru czasu spędzonego w pracy, funkcja informowania o statusie użytkowników (obecny, nieobecny, w delegacji) oraz funkcja tworzenia raportów podsumowujących czas pracy i sposób jego wykorzystania.

  • Log czasu jest funkcją umożliwiającą użytkownikowi włączenie i wyłączenie mierzenia czasu spędzonego w pracy oraz wskazywanie sposobu wykorzystania czasu pracy. Log czasu widoczny jest na ekranie komputera w postaci niewielkiego okna. Za pomocą przycisków pracownik włącza liczenie czasu pracy, wskazuje kiedy rozpoczyna i kończy przerwę lub wyjście służbowe, a na koniec dnia wyłącza liczenie.

  • Użytkownik pracujący w centrali oraz użytkownik mobilny informowany jest przez log czasu o czasie rozpoczęcia pracy, całkowitym czasie pracy, czasie bez przerw, czasie spędzonym na wyjściach służbowych i przerwach oraz pozostałym czasie przerwy. Funkcja informowania o statusie użytkowników przedstawia raport dotyczący frekwencji pracowników. Dzięki temu, bez odchodzenia od stanowiska pracy, zarówno szef jak i pozostali pracownicy mogą łatwo sprawdzić, czy ktoś jest obecny na swoim stanowisku.

  • Funkcja tworzenia raportów umożliwia przygotowywanie zestawień podsumowujących czas pracy pracowników. Użytkownik może określić okres czasu, którego raport ma dotyczyć, a także wybrać rodzaj raportu, jaki chce uzyskać (pełny, skrócony, lista obecności).

  • Rejestracja czasu pracy powiązana jest z systemem zarządzania aktywnościami w module CRM. Wykonując określoną aktywność, pracownik może zarejestrować czas poświęcony na jej realizację. Czas ten jest następnie uwzględniany w module rejestracji czasu pracy.

  • Kalendarz umożliwia rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników. W zależności od wymiaru zatrudnienia możliwe jest określenie planów czasu pracy, czyli konkretnych dni i godzin pracy w tygodniu oraz przypisanie ich zatrudnionym osobom. Dzięki temu w prosty i przejrzysty sposób można rejestrować nieobecności, kontrolować nominalny, planowany oraz rzeczywisty czas pracy.

  • Moduł pozwala na sporządzenie i wydrukowanie list obecności pracowników. Możliwe jest również zarejestrowanie informacji o zwolnieniu lekarskim, planowanym urlopie, czy innego rodzaju nieobecności pracownika. Wszystkie te informacje pokazane zostaną na liście obecności sporządzanej na dany miesiąc dla wszystkich pracowników.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Wykorzystuj rozbudowane możliwości księgowe systemu
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje