Księga Przychodów i Rozchodów

Księga Przychodów i Rozchodów zawiera zestaw funkcji pozwalających szybciej i sprawniej prowadzić ewidencję zdarzeń gospodarczych w małej firmie.

  • Ewidencja operacji
  • Rejestr skarbowy
  • Deklaracje VAT i PIT
  • Biura Rachunkowe
  • Schematy dekretacji
  • Automatyczna dekretacja
  • Księgowość uproszczona
  • Raporty
Raporty

Uruchom demo

30 dni bezpłatnie · Bez żadnych zobowiązań

Wyrażam zgodę na:

Funkcjonalność

Rozwiązania

Księga Przychodów i Rozchodów

Księga Przychodów i Rozchodów oferuje funkcje księgowości, rejestru skarbowego oraz raportów, a także możliwość dostosowania ustawień.

Biura Rachunkowe

ISOF ułatwia biurom rachunkowym obsługę większej liczby klientów dzięki importowi dokumentów elektronicznych.

Schematy dekretacji

ISOF pozwala na definiowanie schematów dekretacji oraz automatyczne wypełnianie Księgi Przychodów i Rozchodów danymi z dokumentów.

Księga Przychodów i Rozchodów w systemie ISOF-ERP

Moduł zapewnia

  • Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów dla uproszczonej księgowości,
  • Ewidencję sprzedaży i zakupów VAT dla prawidłowego rozliczania,
  • Generowanie deklaracji podatkowych PIT i VAT,
  • Tworzenie różnorodnych raportów finansowych,
  • Przejrzyste i wygodne formularze do wprowadzania danych,
  • Ewidencje środków trwałych i zarządzanie majątkiem,
  • Automatyzację procesów księgowych dla efektywności,
  • Aktualizację przepisów podatkowych i księgowych.
Image dots
Image dots

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

Laptop_ISOF_DEMO
Księga Przychodów i Rozchodów
24

miesięcznie za użytkownika

Cennik

Korzyści

Poznaj zalety

  • Łatwość użycia,
  • Oszczędność pracy dzięki automatycznej kwalifikacji dokumentów sprzedaży i zakupów do Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • Integracja z innymi modułami,
  • Łatwość przejścia od Księgi Przychodów i Rozchodów do pełnej księgowości.
Image dots
Image dots

Księga Przychodów i Rozchodów

Dokumenty

Księga Przychodów i Rozchodów systemu ISOF dostarcza funkcji do prowadzenia księgowości uproszczonej. Oprócz funkcji ewidencyjnych, dostępne są również funkcje obsługi rejestru skarbowego oraz tworzenia raportów i deklaracji podatkowych.

Książka Podatkowa posiada również funkcje konfiguracyjne, za pomocą których można dostosować system do swoich potrzeb.

Księga Przychodów i Rozchodów
file-dolar-right book-left

Rozwiązania modułu

  • Funkcja ewidencji operacji gospodarczych pozwala szybko i prosto rejestrować dokumenty księgowe. Posługując się przejrzystym formularzem, użytkownik może wyświetlić odpowiednią stronę rejestru, dodać nowy wpis lub wykonać storno wpisu. Możliwe jest również określenie jak ma być kwalifikowany VAT dla danego wpisu, co umożliwia późniejsze wygenerowanie deklaracji VAT-7 na podstawie rejestrów. Funkcja dekretacji umożliwia wykorzystanie w księgowości dokumentów zarejestrowanych w innych modułach systemu ISOF.

  • Księga Przychodów i Rozchodów oferuje funkcję prowadzenia rejestru skarbowego, którego wymóg prowadzenia prawo nakłada na niektórych podatników.

  • ISOF umożliwia generowanie raportów takich jak raport narastający, raport miesięczny, raport roczny.

  • Księga Przychodów i Rozchodów posiada funkcję automatycznego tworzenia niezbędnych deklaracji VAT i PIT - deklaracji miesięcznej oraz rocznej.

  • Księga Przychodów i Rozchodów posiada funkcje konfiguracyjne pozwalające na przypisanie stawek, wprowadzenie do systemu podstawowych danych o firmie i jej właścicielach oraz edycję tych danych. Dzięki temu, system potrafi automatycznie przygotować deklaracje podatkowe czy raporty okresowe.

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

Biura Rachunkowe

Obsługa klientów

Biura Rachunkowe
lightbulb-right users-left

Korzyścią dla biur rachunkowych z wprowadzenia do obsługi klientów systemu ISOF jest to, że nie trzeba wprowadzać dokumentów papierowych do obecnie posiadanego przez klienta systemu. Można je importować w formie elektronicznej, nawet w formie dekretów.

Także klient może zobaczyć w systemie efekty pracy biura rachunkowego. Skutkuje to mniejszą pracochłonnością obsługi klienta. Dzięki wykorzystaniu systemu biura mogą znacznie rozszerzyć liczbę klientów i objąć znacznie większy obszar terytorialny, przy mniejszej pracochłonności.

Rozwiązania

  • Moduł umożliwia elektroniczny import dokumentów, w tym dekretów, co eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania papierowych dokumentów, oszczędzając czas i zmniejszając ryzyko błędów.

  • System pozwala klientom na bieżąco monitorować efekty pracy biura rachunkowego, co redukuje pracochłonność obsługi i zwiększa efektywność komunikacji.

  • Klienci mogą przesyłać faktury sprzedaży i zakupowe drogą elektroniczną, co ułatwia zarządzanie dokumentacją i zapewnia bieżący dostęp do informacji finansowych.

  • Dzięki automatyzacji procesów i mniejszej pracochłonności, biura rachunkowe mogą obsługiwać więcej klientów i zwiększyć obszar swojej działalności bez dodatkowych nakładów pracy.

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Laptop_ISOF_DEMO

Schematy dekretacji

Automatyzacja

W systemie ISOF można zdefiniować schematy dekretacji, które określają sposoby księgowania w firmie. Przy ich definiowaniu określane są odpowiednie pozycje w Księdze Przychodów i Rozchodów oraz umowne skróty określające w symboliczny sposób różne składniki w dekretach: kartoteki kontrahentów, towarów, magazyny, jednostki organizacyjne oraz dodatkowe kategorie wykorzystywane w księgowaniach.

Mechanizm automatycznej dekretacji w ISOF automatycznie wypełnia pozycje Księgi Przychodów i Rozchodów danymi z zatwierdzonych dokumentów operacyjnych, obejmując faktury sprzedażowe, zakupowe i korekty tych dokumentów.

Schematy dekretacji
books-right file-lines-left

Rozwiązania modułu

  • System umożliwia definiowanie schematów dekretacji, które określają sposoby księgowania i pozycje w Księdze Przychodów i Rozchodów, wraz z umownymi skrótami różnych składników.

  • Moduł automatycznej dekretacji pozwala na automatyczne wypełnianie Księgi Przychodów i Rozchodów danymi z zatwierdzonych dokumentów operacyjnych.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje