CRM

Customer Relationship Management jest pojęciem ogólnym, szeroko definiującym metody zarządzania relacjami z klientem. System ISOF oferuje zestaw sześciu modułów CRM. To wszechstronny zespół funkcjonalności, który umożliwia budowanie i podtrzymywanie więzi z klientem.

  • Zarządzanie kontaktami
  • Planowanie działań
  • Obsługa posprzedażowa
  • Zarządzanie kampaniami
  • Wymiana danych
  • Gromadzenie dokumentów
  • Zarządzanie projektami
  • Analiza raportów
Zadania
Projekty

Uruchom demo

30 dni bezpłatnie · Bez żadnych zobowiązań

Wyrażam zgodę na:

Funkcjonalność

Rozwiązania

CRM Aktywności

Moduł umożliwia gromadzenie informacji o aktywnościach na wszystkich płaszczyznach współpracy oraz planowanie zdarzeń z klientami.

CRM Analityczny

Moduł jest przeznaczony do analizy danych zgromadzonych w systemie (sprzedaż, zakupy, logistyka).

CRM Marketingowy

Moduł służy do budowania mechanizmów opisujących charakter działań marketingowo-reklamowych oraz kierunki rozwoju firmy.

CRM Portfolio

Moduł pozwala na planowanie przyszłych zdarzeń, dochodów i kosztów oraz terminów ich wystąpienia, dla wszystkich istotnych przedsięwzięć w firmie.

CRM Zadaniowy

Moduł umożliwia organizację, planowanie i zarządzanie zadaniami oraz kontrolę czasu i kosztów ich wykonywania.

CRM Serwisowy

Moduł jest zorientowany na obsługę posprzedażową, gromadzenie i obsługę zgłoszeń klientów.

Zestaw sześciu modułów CRM w ISOF

Skuteczne relacyjne zarządzanie sprzedażą

  • Gromadzenie danych na wszystkich etapach działania firmy (CRM Aktywności, CRM Serwisowy, CRM Zadaniowy),
  • Zgromadzenie wszelkich dokumentów kontrahenta w jednym miejscu (Baza Marketingowa),
  • Analizowanie raportów i wykresów zdefiniowanych na odpowiednim poziomie kompetencji i szczegółowości oraz dostępnych w postaci gotowych plików do oglądania (Balanced Scorecard i raporty off-line),
  • Planowanie dochodów i kosztów w wygodnym i zrozumiałym ujęciu procesowym i biznesowym, a nie tylko księgowym (Portfolio),
  • Zarządzanie sprzedażą z analizą wstecz i w przyszłość z uwzględnieniem zdarzeń finansowych, jak i innych występujących w procesach sprzedażowych,
  • Ciągłe doskonalenie istniejących w systemie procesów i procedur w celu uzyskiwania coraz lepszych wyników oraz poprawianie jakości świadczonych usług i oferowanych produktów,
  • Szybka, bezpośrednia, w czasie rzeczywistym wymiana danych i informacji nie tylko wewnątrz firmy, ale również z klientami (Portal Serwisowy, Portal Zamówieniowy).

CRM w systemie ISOF-ERP

Moduł zapewnia

  • Zarządzanie kontaktami z klientami i obsługę powiązanych zdarzeń i dokumentów,
  • Gromadzenie, analizę i raportowanie danych w różnych przekrojach,
  • Planowanie działań i prac pracowników w postaci list zbiorczych i kalendarzy,
  • Informowanie o aktualnym stanie obsługi klienta,
  • Tworzenie bazy wiedzy zawierającej historię działań, w tym: korespondencję, delegacje, telefony, oferty,
  • Zarządzanie kampaniami, na które składają się przedsięwzięcia i projekty w firmie oraz analizę ich efektywności,
  • Zarządzanie projektami, które stanowią modele procesów biznesowych,
  • Automatyczne nawiązywanie połączeń telefonicznych dzięki sprzęgowi CTI,
  • Raportowanie zgromadzonych danych (listy, tabele, wykresy) z możliwością automatycznego generowania i zapisu raportów do DMS oraz późniejszego ich wykorzystania do automatycznego tworzenia strategicznych kart wyników,
  • Planowanie procesów obsługi klientów zgodnie ze strategią firmy określoną w CRM Marketingowym i module DMS,
  • Współpracę z DMS w zakresie przechowywania dokumentów związanych ze sprzedażą,
  • Obsługę obiegów sprzedażowych.
Image dots
Image dots

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

Laptop_ISOF_DEMO

Korzyści

Poznaj zalety

  • Dopasowanie procesów sprzedażowych do indywidualnych potrzeb klientów,
  • Lepsza obsługa klienta i poprawa User Experience,
  • Szybsza reakcja na potrzeby klienta,
  • Łatwy dostęp do historii wszystkich działań,
  • Sprawne i kompleksowe organizowanie pracy zespołu obsługi klienta i działu handlowego,
  • Łatwa ocena pracy osób zajmujących się obsługą klientów.
Image dots
Image dots

Największy CRM w trybie SaaS w Polsce

Pełna obsługa klienta

CRM w systemie ISOF-ERP jest obecnie jednym z największych rozwiązań tej klasy dostępnym na polskim rynku.

Moduły CRM obejmują pełny proces obsługi klienta od działań reklamowych, poprzez pierwszy kontakt, wysyłkę oferty, planowanie i zarządzanie sprzedażą, realizację zamówienia i posprzedażową obsługę serwisową.

Największy CRM w Polsce
clipboard-list-check-right calendar-days-left

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

CRM dla posiadaczy innych systemów

Współpraca

CRM dla posiadaczy innych systemów
gears-right laptop-left

Oferowany CRM uzupełnia ofertę i umożliwia jednocześnie współpracę z innymi systemami do obsługi firmy. Jeżeli już posiadasz system do zarządzania firmą, nasz CRM będzie doskonałym rozszerzeniem funkcjonalności systemów, które nie udostępniają tak zaawansowanego zestawu klasy CRM.

Nasz system dysponuje także możliwością współpracy z innymi systemami w trybie on-line. Fundamentem tego rozwiązania jest szyna danych. Szyna danych poprzez odpowiedni interfejs służy do komunikacji poszczególnych modułów ISOF z innymi systemami posiadającymi sprzęgi do szyny danych w konwencji SOA (ang. Service Oriented Architecture).

Łatwy import i eksport danych

Synchronizacja danych

CRM gwarantuje synchronizację bogatego zakresu danych z innych systemów ERP. Dzięki temu informacje będą dostępne z poziomu CRM. Obecnie w łatwy sposób można samodzielnie zaimportować do CRM z większości zewnętrznych systemów:

  • Kontrahentów,
  • Faktury sprzedażowe,
  • Towary,
  • Zamówienia od klientów,
  • Dokumenty DMS,
  • Pocztę elektroniczną,
  • Wyciągi z systemów bankowych (Home/Corporate Banking),
  • Rozrachunki.

Możliwy jest również import wielu innych danych:

  • Środków trwałych,
  • Bilansu otwarcia stanów magazynowych,
  • Spisu z natury dla inwentaryzacji towarów,
  • Bilansu otwarcia FK,
  • Planu kont,
  • Adresów do e-mailingu,
  • Zgłoszeń serwisowych,
  • Urządzeń do CRM Serwisowego.
file-export-right Łatwy import i eksport danych file-import-left

Rozwiązania modułu

  • CRM zapewnia również eksport danych do zewnętrznych rozwiązań. W tym celu zapewniono w systemie możliwość zapisania wielu informacji w formatach popularnych arkuszy kalkulacyjnych oraz w formatach CSV i HTML. W wielu miejscach systemu sposób prezentacji i wyświetlania danych umożliwia również stosowanie popularnej metody "kopiuj i wklej". Dla licznego szeregu zewnętrznych aplikacji jest możliwe przygotowanie dekretów księgowych lub faktur sprzedażowych.

  • System ISOF umożliwia integrację CRM z większością systemów funkcjonujących obecnie na rynku. Bogactwo tej oferty oraz elastyczność powoduje, że jesteśmy w stanie zaoferować indywidualne podejście do każdego przedsiębiorstwa, specyfiki jego branży i posiadanych aktualnie systemów informatycznych. Do nietypowych wymagań klientów możemy stworzyć specjalne, dedykowane moduły importu i eksportu danych umożliwiające współpracę pomiędzy różnymi rozwiązaniami.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje