Centrum dowodzenia


Przetestuj
pulpit zarządu
»


Charakterystyka ogólna

Centrum Dowodzenia jest modułem przeznaczonym dla menadżerów firmy. Zebrano w nim wszystkie najważniejsze zestawienia i raporty większości modułów systemu ISOF. Umożliwia szybki i sprawny dostęp do wielu raportów i analiz, bez konieczności wchodzenia do modułów dziedzinowych.

Funkcjonalność

Centrum Dowodzenia zapewnia w zakresie podstawowym dostęp do następujących raportów z modułów:

  • Sprzedaż,
    • zestawienie sprzedaży,
    • zestawienie należności,
  • Zakupy,
    • zestawienie dokumentów zakupu,
    • zestawienie zobowiązań,
  • Magazyn,
    • raport stanów magazynowych,
  • Oferty,
    • raport ofert,
  • Zamówienia od klienta,
    • raport realizacji zamówień,
  • Zamówienia do dostawców,
    • analizy zamówień do dostawców,
    • analizy rotacji towarów,
  • Kasa-Bank,
    • raport operacji bankowych,
  • Kontrahenci,
    • zestawienie kontrahentów,
    • zestawienie osób kontaktowych,
  • Płace i Kadry,
    • raporty kadrowo-płacowe,

Szablony i raporty off-line

Raporty w systemie mogą być wykonywane przy wykorzystaniu wielu kryteriów. Ustawienia układu zapytań mogą być zapisane do szablonów raportów do późniejszego, łatwego przywoływania. Raporty mogą być również automatycznie generowane w trybie off-line i zapisywane zgodnie z ustalonym harmonogramem do DMS lub wysyłane pocztą elektroniczną.

Pulpit menadżerski - tablica wyników

Tablica wyników (ang. Dashboard) jest mechanizmem prezentacji wykresów i raportów generowanych w oparciu o dane gromadzone w poszczególnych modułach. Funkcja jest zintegrowana z DMS i może korzystać z dowolnych raportów dostępnych w ISOF. Raporty i wykresy mogą być generowane w trybie off-line (np. w nocy) i następnie zapisywane w DMS. Po każdym wykonaniu raportu tworzy się nowa wersja dokumentu. Użytkownik korzystając z wbudowanego w DMS edytora HTML tworzy nowy dokument zbiorczy, wskazując odnośniki do raportów ISOF.

Wykorzystanie Tablicy wyników

Każdemu pracownikowi zgodnie z jego poziomem uprawnień dostępu do danych można przygotować indywidualny zestaw informacji wyświetlanych po kliknięciu ikony na pulpicie systemu ISOF.

Możliwości zaawansowane

Raporty rozszerzone obejmują moduły:

  • CRM Analityczny,
    • analizy sprzedaży:
      • nowi klienci,
      • obroty grup handlowych,
      • obroty przedstawicieli,
      • obroty klientów przedstawicieli,
      • obroty klientów,
      • obroty jednostek organizacyjnych,
      • grup towarowych,
      • asortymentu zak. przez klienta,
      • obroty towarami,
      • obroty towarami dostawcy,
      • obrót dla usług,
      • obrót na fakturach,
      • zamówione towary,
      • prowizje handlowców,
      • obroty wg. adresów dostaw,
      • zestawienie dokumentów,
      • zestawienie należności,
    • analizy zakupów:
      • zakupy wg grup towarowych,
      • zestawienie dokumentów,
      • zestawienie zobowiązań,
      • asortyment zak. od dostawcy,
      • zakupy wg dostawców,
  • Portfolio,
    • raport zapadalności projektów,
    • raport OWS,
    • raport bilans projektów,
    • wykresy Gantta,
  • CRM Serwisowy,
    • raport zgłoszeń serwisowych,
  • F-K,
    • raporty własne F-K definiowane przez użytkownika,
    • raport przyszłych przepływów pieniężnych,
    • raport aktualności dokumentów,
    • raport aktualności deklaracji,
    • raport statystyk pracochłonności.

Korzyści

  • Dostęp do najważniejszych zestawień i raportów z poziomu jednego modułu usprawnia, przyspiesza oraz porządkuje zarządzanie firmą.
  • Raporty w Centrum Dowodzenia dostępne zarządzającym firmą bez wchodzenia do modułów dziedzinowych, a także dodatkowych opłat licencyjnych.
  • Możliwość swobodnego definiowania i zapisywania do szablonu własnych, zbiorczych raportów, o wymaganej zawartości danych, w wygodnej i czytelnej postaci dla osoby, która te dane następnie analizuje.
  • Po zdefiniowaniu Tablicy wyników, wszystkie potrzebne dane pojawiają się w jednym miejscu umożliwiając przekazanie strategii firmy poszczególnym pracownikom.

Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›