Centrum dowodzenia
Charakterystyka ogólna
Centrum Dowodzenia jest modułem przeznaczonym dla menadżerów firmy. Zebrano w nim wszystkie najważniejsze zestawienia i raporty większości modułów systemu ISOF. Umożliwia szybki i sprawny dostęp do wielu raportów i analiz, bez konieczności wchodzenia do modułów dziedzinowych.
Funkcjonalność
Centrum Dowodzenia zapewnia w zakresie podstawowym dostęp do następujących raportów z modułów:
- Sprzedaż,
- zestawienie sprzedaży,
- zestawienie należności,
- Zakupy,
- zestawienie dokumentów zakupu,
- zestawienie zobowiązań,
- Magazyn,
- raport stanów magazynowych,
- Oferty,
- raport ofert,
- Zamówienia od klienta,
- raport realizacji zamówień,
- Zamówienia do dostawców,
- analizy zamówień do dostawców,
- analizy rotacji towarów,
- Kasa-Bank,
- raport operacji bankowych,
- Kontrahenci,
- zestawienie kontrahentów,
- zestawienie osób kontaktowych,
- Płace i Kadry,
- raporty kadrowo-płacowe,
Szablony i raporty off-line
Raporty w systemie mogą być wykonywane przy wykorzystaniu wielu kryteriów. Ustawienia układu zapytań mogą być zapisane do szablonów raportów do późniejszego, łatwego przywoływania. Raporty mogą być również automatycznie generowane w trybie off-line i zapisywane zgodnie z ustalonym harmonogramem do DMS lub wysyłane pocztą elektroniczną.
Pulpit menadżerski - tablica wyników
Tablica wyników (ang. Dashboard) jest mechanizmem prezentacji wykresów i raportów generowanych w oparciu o dane gromadzone w poszczególnych modułach. Funkcja jest zintegrowana z DMS i może korzystać z dowolnych raportów dostępnych w ISOF. Raporty i wykresy mogą być generowane w trybie off-line (np. w nocy) i następnie zapisywane w DMS. Po każdym wykonaniu raportu tworzy się nowa wersja dokumentu. Użytkownik korzystając z wbudowanego w DMS edytora HTML tworzy nowy dokument zbiorczy, wskazując odnośniki do raportów ISOF.
Wykorzystanie Tablicy wyników
Każdemu pracownikowi zgodnie z jego poziomem uprawnień dostępu do danych można przygotować indywidualny zestaw informacji wyświetlanych po kliknięciu ikony na pulpicie systemu ISOF.
Możliwości zaawansowane
Raporty rozszerzone obejmują moduły:
- CRM Analityczny,
- analizy sprzedaży:
- nowi klienci,
- obroty grup handlowych,
- obroty przedstawicieli,
- obroty klientów przedstawicieli,
- obroty klientów,
- obroty jednostek organizacyjnych,
- grup towarowych,
- asortymentu zak. przez klienta,
- obroty towarami,
- obroty towarami dostawcy,
- obrót dla usług,
- obrót na fakturach,
- zamówione towary,
- prowizje handlowców,
- obroty wg. adresów dostaw,
- zestawienie dokumentów,
- zestawienie należności,
- analizy zakupów:
- zakupy wg grup towarowych,
- zestawienie dokumentów,
- zestawienie zobowiązań,
- asortyment zak. od dostawcy,
- zakupy wg dostawców,
- analizy sprzedaży:
- Portfolio,
- raport zapadalności projektów,
- raport OWS,
- raport bilans projektów,
- wykresy Gantta,
- CRM Serwisowy,
- raport zgłoszeń serwisowych,
- F-K,
- raporty własne F-K definiowane przez użytkownika,
- raport przyszłych przepływów pieniężnych,
- raport aktualności dokumentów,
- raport aktualności deklaracji,
- raport statystyk pracochłonności.
Korzyści
- Dostęp do najważniejszych zestawień i raportów z poziomu jednego modułu usprawnia, przyspiesza oraz porządkuje zarządzanie firmą.
- Raporty w Centrum Dowodzenia dostępne zarządzającym firmą bez wchodzenia do modułów dziedzinowych, a także dodatkowych opłat licencyjnych.
- Możliwość swobodnego definiowania i zapisywania do szablonu własnych, zbiorczych raportów, o wymaganej zawartości danych, w wygodnej i czytelnej postaci dla osoby, która te dane następnie analizuje.
- Po zdefiniowaniu Tablicy wyników, wszystkie potrzebne dane pojawiają się w jednym miejscu umożliwiając przekazanie strategii firmy poszczególnym pracownikom.
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›