ISOF-ERP Aktualności 2005

Zobacz archiwum wiadomości:
od 01.2016   07-12.2015   01-06.2015   07-12.2014   01-06.2014   07-12.2013   01-06.2013   07-12.2012   01-06.2012   07-12.2011   01-06.2011   07-12.2010   01-06.2010   07-12.2009   01-06.2009   07-12.2008   01-06.2008   07-12.2007   01-06.2007   07-12.2006   01-06.2006   07-12.2005   01-06.2005   2004   2003  

30 czerwca 2005

Dynamiczny wzrost ASP

Firma HEUTHES zalicza obecny i ubiegły rok do wyjątkowo udanych. Sprzedaż systemu ISOF w trybie ASP (outsourcingu) za pierwsze półrocze 2005 roku osiągnęła poziom sprzedaży za cały 2004 rok. Trzeba zauważyć, że w 2004 odnotowano bardzo dynamiczny, bo aż 350% wzrost sprzedaży systemu ISOF w trybie ASP w odniesieniu do roku 2003. Natomiast całkowita sprzedaż wszystkich systemów firmy wzrosła w 2004 roku o 12,5%. Wskaźniki oparto na danych finansowych zweryfikowanych przez biegłego rewidenta.

Szereg zalet i korzyści płynących z użytkowania systemu ISOF w trybie ASP spina ogniwo szczególnie ważne dla użytkownika, czyli cena. Analizując opłaty można stwierdzić, że nawet biorąc pod uwagę dłuższy okres użytkowania, koszt związany z wynajmem systemu ISOF jest wielokrotnie niższy od opłaty licencyjnej za system podobnej wielkości. W miarę wzrostu świadomości kadry zarządzającej co do zalet i korzyści płynących z użytkowania oprogramowania w trybie ASP, obserwowany jest ciągły wzrost zainteresowania tym rodzajem usług. Ubiegły i obecny rok są pod tym względem rekordowe.

Osiągnięciu tak dobrych wyników pomogła niewątpliwie szeroko prowadzona akcja reklamowa systemu ISOF oraz zagęszczanie sieci Partnerów handlowych. W 2005 roku HEUTHES kontynuuje pozyskiwanie nowych, certyfikowanych Partnerów, dalsze zwiększanie funkcjonalności systemu ISOF oraz ciągłą pracę nad budowaniem świadomości marki ISOF wśród Klientów.
30 czerwca 2005

Nowy system zarządzania certyfikatami w ISOF

HEUTHES rozpoczął wdrażanie nowego systemu zarządzania certyfikatami w systemie ISOF. Będąc znanym producentem systemów dla bankowości, również w segmencie oprogramowania dla MSP przykłada szczególną wagę do bezpieczeństwa. Do połączenia się z serwerem systemu ISOF wymagany jest przynajmniej niekwalifikowany certyfikat cyfrowy X.509. Wraz z nową wersją 6.0 systemu ISOF wprowadzona zostanie pełna automatyzacja zarówno generowania kluczy certyfikacyjnych, żądania certyfikacji jak i wydawania certyfikatów. Istotną zmianą jest to, iż klucz prywatny wchodzący w skład certyfikatu jest generowany wprost w przeglądarce internetowej (IE 6.0 i Firefox 1.0). Rozbudowa oprogramowania do zarządzania certyfikatami zwiększy bezpieczeństwo Klientów oraz usprawni i przyspieszy dołączanie do systemu nowych użytkowników i ich stacji roboczych.
29 czerwca 2005

ISOF w Gazecie Prawnej

W jednym z ostatnich wydań Gazety Prawnej (nr 122 (1487), 24–26 czerwca 2005 r.), w ramach prezentacji oprogramowania dla biznesu, ukazał się artykuł na temat systemu ISOF. Artykuł dostępny jest w serwisie internetowym Gazety Prawnej.
29 czerwca 2005

HEUTHES partnerem TP S.A.

Firma HEUTHES podpisała umowę partnerską z TP S.A. Dzięki tej współpracy Klienci, korzystający z oprogramowania dla firm ISOF lub z oprogramowania bankowego uzyskają również bezpośredni dostęp do usług oferowanych przez TP S.A., lidera na rynku telekomunikacji. Klienci mogą za naszym pośrednictwem zamawiać usługi wykorzystywane przez system ISOF. Są to usługi głosowe: ISDN BRA i PRA oraz transmisji danych: Neostrada tp, Internet DSL tp, Frame Relay/ATM oraz wiele innych produktów. HEUTHES posiada wyspecjalizowany zespół osób które zajmują się wszelkimi zagadnieniami związanymi z produktami TP S.A. We współpracy z TP S.A. powstaje strona internetowa poświęcona programowi partnerskiemu Zapraszamy Państwa do korzystania z oferowanych przez nas usług. Zainteresowanych prosimy o kontakt: tel. (91) 460 89 74 lub marketing@heuthes.pl.
29 czerwca 2005

Umowa z POLCARD S.A.

Firma HEUTHES dbając o wygodę swoich Klientów podpisała umowę o współpracy z firmą POLCARD S.A. Jej pierwszym efektem będzie możliwość dokonywania płatności kartą kredytową za towary i usługi firmy HEUTHES w naszym sklepie internetowym.
28 czerwca 2005

SyncML w ISOF

HEUTHES podjął decyzję o udostępnieniu Klientom systemu ISOF obsługi protokołu SyncML. Dzięki niemu użytkownicy systemu ISOF będą mogli ściągnąć wybrane informacje z modułu CRM do swoich telefonów komórkowych GSM typu Series 60 (np. Nokia 6630 i 6600) czy urządzeń PDA wspierających technologię SyncML. Takie rozwiązanie umożliwia zdalne zsynchronizowanie terminarza spotkań, pozyskanie informacji o Klientach, ich danych teleadresowych. Wdrożenie obsługi SyncML nastąpi wraz z wersją 6.0 systemu ISOF, której wprowadzenie przewidziano na wrzesień 2005 roku.
27 czerwca 2005

Nowe ,,Możliwości systemu ISOF''

W dniu dzisiejszym opublikowano nową wersję dokumentacji ,,Możliwości systemu ISOF'' . Informacje w niej zawarte koncentrują się na szczegółowym opisie możliwości płynących dla końcowych użytkowników systemu ISOF®. Dokument opiera się na funkcjonalności systemu w wersji 5.8, która będzie dostępna dla Klientów od lipca 2005 roku. Obok rozszerzonych opisów dotychczasowych modułów znalazły się w niej informacje o wielu najnowszych rozwiązaniach. Największe zmiany dotyczą: Programowej Centrali Telefonicznej SCT-10, Centrum dowodzenia, modułów DMS, Sekretariatu oraz Windykacji.

Nowa dokumentacja dostępna jest po wypełnieniu formularza na stronie http://www.isof.pl/dokumentacja/.
7 maja 2005

ISOF na Apple Macintosh

System ISOF® firmy HEUTHES stworzony w technologii Client-Web-Server® stał się dostępny na platformie Apple Macintosh. Nowością jest obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek znakowych, fiskalnych oraz czytników kodów kreskowych.

Technologia Client-Web-Server® wyznacza nową tendencję w produkcji oprogramowania, w której uniwersalnym terminalem dla aplikacji jest przeglądarka internetowa. Nowa przeglądarka Mozilla Firefox dostarczana przez Mozilla Foundation spotkała się z przychylnym przyjęciem na rynku. Dzięki swojej uniwersalności jest dostępna nie tylko w Linuksie i MS Windows ale także w środowisku Macintosh.

Dzięki temu system ISOF® może być używany również na komputerach Apple Macintosh z przeglądarką Firefox.

ISOF zawiera szereg najnowszych technologii biznesowych stosowanych w oprogramowaniu dla przedsiębiorstw: CRM, DMS, Logistykę, Sklep Internetowy, Komunikację i Zarządzanie Zadaniami. Oprócz tego obejmuje wszystkie, standardowe obszary funkcjonowania każdej firmy, takie jak: Zamówienia, Sprzedaż, Magazyny, Rachunkowość czy Sekretariat.
14 kwietnia 2005

Zmiana numerów telefonów

Informujemy, że w związku z wdrożeniem nowej centrali telefonicznej, w ciągu kilku najbliższych dni numery (91) 4 608 975, 4 608 976 oraz 4 609 977 zostaną zastąpione centralnym numerem (91) 4 608 974, na który można również przesyłać faksy. Nowy numer komórkowy to +48 605 453 880.
11 kwietnia 2005

Prezes HEUTHES w Polskim Radio Szczecin

logo PR Szczecin Serdecznie zapraszamy do wysłuchania audycji Trącić myszką w Polskim Radio Szczecin (92,00 MHz lub w Internecie) dzisiaj w godzinach od 23:00 do 24:00. Gościem audycji będzie pan Wojciech Grzybek, Prezes Zarządu HEUTHES Sp. z o.o.

W trakcie audycji omówione zostaną m.in. nowości zaprezentowane na targach CeBIT 2005 w branży teleinformatycznej oraz zarysowujące się trendy w produkcji oprogramowania i sprzętu. Ogłoszony zostanie również konkurs z nagrodami.
Przeczytaj o audycji
4 kwietnia 2005

HEUTHES na Oracle PND

logo Oracle W dniach 4–5.04.2005 w hotelu Sheraton w Warszawie (ul. Prusa 2) Oracle organizuje spotkanie partnerów firmy – Oracle PartnerNetwork Days 2005. Dni Oracle PartnerNetwork to seria imprez odbywających się w siedmiu miastach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Jest to tradycyjne miejsce spotkania partnerów, w tym gronie znajduje się również i HEUTHES, oraz pracowników Oracle z całego regionu. W trakcie konferencji zostaną podsumowane dotychczasowe, zaprezentowane i zaplanowane nowe działania w ramach programu Oracle PartnerNetwork.
24 marca 2005

Uruchomienie kanału RSS

Informujemy, że dzisiaj na naszych stronach http://www.isof.plhttp://www.heuthes.pl zostały uruchomione kanały RSS z informacjami dostępnymi na stronie Aktualności. Aby je otrzymywać należy zarejestrować w swoim czytniku RSS jeden z adresów:
http://www.isof.pl/news.rss
http://www.heuthes.pl/news.rss

W przeglądarce Mozilla Firefox wystarczy otworzyć stronę główną serwisu, kliknąć pomarańczową ikonkę w prawym dolnym rogu okna i wybrać z menu ,,Subskrybuj 'HEUTHES Aktualności' ''.

Serdecznie zapraszamy do korzystania z nowej formy kontaktu z nami.

Co to jest RSS? (Gazeta.pl)
Kanały RSS w przeglądarce Mozilla Firefox
Kanały RSS w programie pocztowym Mozilla Thunderbird
22 marca 2005

Konferencja CRM dla firm

W dniu 22.03.2005 w hotelu Sobieski (Warszawa, Pl. Zawiszy 1) odbędzie się konferencja ,,Profesjonalne zastosowanie systemów CRM w pracy polskich przedsiębiorstw'' w trakcie której firma HEUTHES przedstawi prelekcję ,,Zalety integracji modułów CRM i DMS na przykładzie systemu ISOF w oparciu o praktyczne zastosowania'' (godz. 13:10 – 13:40).

Celem tej konferencji jest zaprezentowanie najważniejszych możliwości związanych z wykorzystywaniem systemów CRM, bezpośrednich i pośrednich korzyści biznesowych wynikających z poprawnego wdrożenia takiego rozwiązania oraz problemów z nimi związanych.

Rejestracja uczestników na stronie
http://www.abgcentrum.com.pl/rejestracja.html.
Serdecznie zapraszamy.
21 marca 2005

Nowa wersja 5.6 ISOF

Na właśnie zakończonych targach CeBIT (10–16.3.2005) w Hanowerze miała miejsce oficjalna premiera wersji 5.6 systemu ISOF. Najważniejsze zmiany i nowości objęły moduły: CRM, DMS, Sprzedaży, Magazynu, Rachunkowości i Zakupów. Dotyczą one dalszego dostosowywania systemu do przepisów wewnątrzunijnych, integracji z programową centralą telefoniczną SCT-10, wprowadzenia obsługi protokołu WebDAV oraz zwiększenia funkcjonalności i ergonomii użytkowania zgodnie z propozycjami Klientów.

Wybrane zmiany w wersji 5.6 systemu ISOF przedstawiono poniżej.

W module CRM:
  • Powołano nowy moduł Centrum Dowodzenia, który skupia w jednym miejscu najważniejsze raporty systemu ISOF: zestawienia sprzedaży, zakupów, magazynowe, analizy rotacji, niektóre zestawienia FK, analizy sprzedaży, operacje bankowe, zestawienia z listy płac, oraz statystyki WWW.
  • Rozszerzono CRM Analityczny o dodatkowe raporty i zestawienia ze sprzedaży oraz z zakupów.
  • Wprowadzono możliwość definiowania grup osób kontaktowych z możliwością użycia ich w mailingu elektronicznym.
W module DMS:
  • Wprowadzono obsługę protokołu WebDAV. Oznacza to możliwość tworzenia dokumentów w formacie OpenOffice oraz ich edycję bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej bez zapisu na dysku lokalnym.
  • Wprowadzono obsługę szablonów dla dokumentów.
  • Zintegrowano funkcję emailingu elektronicznego w CRM Marketingowym z obsługą poczty w DMS.
W module Sprzedaż:
  • Rozbudowano obsługę faktur zaliczkowych.
W module Magazyn:
  • Wprowadzono obsługę cen walutowych w kartotekach towarów oraz rejestrację dokumentów walutowych PZ i WZ.
  • Wprowadzono zmiany w obsłudze magazynowych korekt wartościowych i ilościowych.
  • Umożliwiono dokonywanie sprzedaży z magazynów innych jednostek organizacyjnych firmy w ramach posiadanych uprawnień.
  • Rozszerzono funkcjonalność Inwentaryzacji o nowe raporty z różnic inwentaryzacyjnych.
W module Rachunkowość:
  • Wprowadzono nowy moduł Windykacja Należności obejmujący procesy występujące w trakcie windykacji należności za niezapłacone i przeterminowane faktury dostępny z modułu Rozrachnków.
  • Wprowadzono obsługę kompensat rozrachunków i możliwość wystawienia deklaracji INTRASTAT.
W module FK:
  • Uproszczono proces dekretacji.
  • Rozbudowano system FK o zachowywanie dokumentów usuniętych oraz rejestrację zmian w dokumentach.
  • Rozszerzono zakres filtrowania dokumentów zarejestrowanych w module FK.
W module Lista płac:
  • Rozszerzono obsługę urlopów wypoczynkowych i rejestrację czasu pracy.
  • Wprowadzono możliwość budowania i rejestrowania dowolnych raportów i dowolnych elementów kadrowych.
W module Zakupy i Zamówienia:
  • Rozbudowano moduł wystawiania faktur importowych wewnątrzunijnych (FIU, FZWU i FWU).
W module Zarządzanie zadaniami:
  • Rozbudowano i wprowadzono nowe filtry w raportach szefa, statusu użytkowników oraz zadań zarejestrowanych przez pracowników.
  • Rozszerzono opis i filtrowanie zadań o strategię.
W module Pomoc:
  • Wprowadzono nowy system pomocy, tzw. HELP dla ISOF zawierający m.in. filmy instruktażowe.
Obsługa programowej centrali telefonicznej SCT-10 w ISOF:
  • Wprowadzono szereg usprawnień ergonomicznych ułatwiających korzystanie z centrali programowej, m.in. funkcje do nawiązywania połączeń telefonicznych, podręczne listy telefonów pracowników oraz telefonów alarmowych.
  • Wprowadzona została lista połączeń nieodebranych z możliwością oddzwonienia.
  • Wprowadzono możliwość podglądu danych kontrahenta przed odebraniem połączenia, a wszystkie połączenia zostały zintegrowane z CRM Operacyjnym poprzez automatyczne wystawianie Aktywności.
18 marca 2005

CeBIT zakończony

Targi CeBIT (10–16.3.2005) w Hanowerze zakończone. Dla naszej firmy okazały się one sukcesem.

W trakcie targów miały miejsce oficjalne premiery dwóch naszych produktów: wersji 5.6 systemu ISOF oraz technologii Client-Web-VoIP. Oprócz firm i przedstawicieli mediów nasze stoisko odwiedzili m.in. przedstawiciele Ministerstwa Nauki i Informatyzacji z Ministrem, prof. Michałem Kleiberem na czele, delegacja PIIT z prezesem dr Wacławem Iszkowskim oraz dyrektorzy z firmy Deutsche Messe, organizatora targów.

Jako stali, od 5 lat, wystawcy na targach możemy pokusić się o refleksję, iż CeBIT do niedawna określany jako największe na świecie targi branży teleinformatycznej zmieniają swoją formułę na targi elektroniki użytkowej. Przedstawiciele tego segmentu zajmują już przeważającą część powierzchni wystawowych, a ogłaszane na targach premiery telewizorów plazmowych czy najnowszych telefonów GSM skupiają największą uwagę odwiedzających i mediów.
10 marca 2005

CeBIT 2005 rozpoczęty

Punktualnie o godzinie 9:00 rozpoczęły się w Hanowerze doroczne, największe targi branży IT - CeBIT 2005. Wśród ponad 6000 firm z całego świata prezentujących się na targach jest i firma HEUTHES. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko.

HEUTHES po raz piąty z rzędu zaprezentuje na Cebicie swoje najnowsze produkty przeznaczone do kompleksowej obsługi sektora bankowego i przedsiębiorstw. W trakcie targów przewidziano oficjalne premiery dwóch z nich: wersji 5.6 systemu ISOF oraz technologii Client-Web-VoIP.

Najważniejsze zmiany i nowości w wersji 5.6 systemu ISOF objęły moduły: CRM, DMS, Sprzedaży, Zakupów, Magazynu i Rachunkowości. Dotyczą one dalszego dostosowywania systemu do przepisów wewnątrzunijnych, integracji z programową centralą telefoniczną SCT-10, wprowadzenia obsługi protokołu WebDAV oraz zwiększenia funkcjonalności i ergonomii użytkowania zgodnie z propozycjami Klientów.

Client-Web-VoIP to nowa technologia firmy HEUTHES na bazie której budowane są systemy umożliwiające wykorzystanie VoIP przez firmy i użytkowników indywidualnych. Najnowszym produktem powstałym w tej technologii jest programowa centrala telefoniczna SCT-10. Może ona zastąpić wszystkie sprzętowe centrale telefoniczne w firmach. Ponieważ rozmowy telefoniczne odbywają się poprzez łącza internetowe, w przypadku firm wieloodziałowych centrala przyczynia się do znacznej redukcji kosztów rozmów telefonicznych. Rozwiązanie to nie wymaga dedykowanego okablowania telefonicznego, gdyż może korzystać z istniejącej sieci LAN, redukując tym samym liczbę i koszty kabli doprowadzanych do stanowisk pracowników.
5 marca 2005

CeBIT - bezpłatne bilety i aplikacje

Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko na targach CeBIT 2005 (10.-16.03.2005, Hanower, hala 4, stoisko E75).

Dla firm zainteresowanych naszą ofertą przygotowaliśmy niewątpliwą atrakcję jaką jest możliwość otrzymania bezpłatnego biletu wejściowego na targi CeBIT (o wartości 25 EUR, czyli 100 PLN). Ilość biletów jest ograniczona.

Oprócz tego wszyscy którzy odwiedzą nasze stoisko będą mogli otrzymać aplikację biznesową dla telefonu GSM: arkusz kalkulacyjny (ISOF-Sumi), edytor tekstów (ISOF-Edi) lub lokalizator satelitarny (ISOF-GPS Point).
4 lutego 2005

Politechnika Śląska w programie 'ISOF dla Uczelni'

Firma HEUTHES w ramach funkcjonującego od 2004 r. programu 'ISOF dla Uczelni' podpisała kolejną umowę o współpracy. Do projektu, którego założeniem jest nauka modelowania i zarządzania procesami biznesowymi firm w Unii Europejskiej, dołączyła Politechnika Śląska.

Z doświadczenia wynika, że przeciętny absolwent ukończywszy studia nie posiada dostatecznej wiedzy na temat systemów do zarządzania firmą, wykorzystywanych w działalności gospodarczej. 'ISOF dla Uczelni' wspomaga przygotowanie studentów do pracy z wykorzystaniem informatycznych systemów klasy ERP, co uczyni ich kwalifikacje konkurencyjnymi na europejskim rynku pracy.

Zainteresowane uczestnictwem w programie uczelnie prosimy o kontakt: www.isof.pl/uczelnia.
2 lutego 2005

CLIENT-WAP-SERVER znakiem towarowym

Urząd Patentowy RP wydał decyzję o udzieleniu firmie HEUTHES prawa ochronnego na znak towarowy CLIENT-WAP-SERVER nr Z-218326. Tym samym dołączył on do grupy innych znaków:
– ISOF,
– GRYFBANK,
– INFOSTRADA BANKOWA,
– BASET,
– CLIENT-WEB-SERVER,
należących do firmy HEUTHES. W trakcie procesu rejestracji znajdują się kolejne znaki towarowe.
7 stycznia 2005

ISOF znakiem towarowym

Uprzejmie informujemy, że Urząd Patentowy RP wydał decyzję o udzieleniu firmie HEUTHES prawa ochronnego na znak towarowy ISOF nr Z-227959. Zgłoszenie znaku w UP RP miało miejsce w roku 2000.
4 stycznia 2005

ISOF wzrósł o 150%

Firma HEUTHES zaliczy ubiegły rok do wyjątkowo udanych. W 2004 odnotowano bardzo dynamiczny, 150 procentowy wzrost sprzedaży systemu ISOF (Internetowego Systemu Obsługi Firmy) w trybie ASP (outsourcingu). Wskaźnik oparto na danych finansowych przed ich weryfikacją przez biegłego rewidenta.

Osiągnięciu tak dobrego wyniku pomogła niewątpliwie szeroko prowadzona akcja reklamowa systemu oraz zagęszczanie sieci Partnerów handlowych.

Plany firmy HEUTHES na rok 2005 obejmują pozyskiwanie nowych, certyfikowanych Partnerów, dalsze zwiększanie funkcjonalności systemu ISOF, promocję własnych systemów na międzynarodowych targach oraz ciągłą pracę nad budowaniem świadomości marki ISOF wśród Klientów.

Zobacz archiwum wiadomości:
od 01.2016   07-12.2015   01-06.2015   07-12.2014   01-06.2014   07-12.2013   01-06.2013   07-12.2012   01-06.2012   07-12.2011   01-06.2011   07-12.2010   01-06.2010   07-12.2009   01-06.2009   07-12.2008   01-06.2008   07-12.2007   01-06.2007   07-12.2006   01-06.2006   07-12.2005   01-06.2005   2004   2003  


Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›