Zobacz archiwum wiadomości:
od 01.2024
07-12.2023
01-06.2023
07-12.2022
01-06.2022
07-12.2021
01-06.2021
07-12.2020
01-06.2020
07-12.2019
01-06.2019
07-12.2018
01-06.2018
07-12.2017
01-06.2017
07-12.2016
01-06.2016
07-12.2015
01-06.2015
07-12.2014
01-06.2014
07-12.2013
01-06.2013
07-12.2012
01-06.2012
07-12.2011
01-06.2011
07-12.2010
01-06.2010
07-12.2009
01-06.2009
07-12.2008
01-06.2008
07-12.2007
01-06.2007
07-12.2006
01-06.2006
07-12.2005
01-06.2005
2004
2003
28 grudnia 2005
Nowy moduł FORECAST w systemie ISOF
System ISOF w nowym 2006 roku zostanie wzbogacony o moduł PROGNOZA SPRZEDAŻY (FORECAST), który pozwoli na prognozowanie, planowanie strategii oraz zarządzanie operacjami sprzedaży. Nową funkcjonalność cechują również rozbudowane możliwości wielokryterialnego raportowania. Moduł PROGNOZA SPRZEDAŻY jest ściśle zintegrowany z modułami CRM, DMS, Zadania oraz z systemem Finansowo-Księgowym. [więcej...]
HEUTHES przewiduje, że wersja demonstracyjna udostępniona zostanie w styczniu 2006, a rzeczywista praca operacyjna Klientów będzie możliwa od lutego 2006. Obecnie trwają intensywne prace testowe nowej funkcjonalności.
Jednocześnie z premierą rynkową modułu, na platformie e-learningowej ,,Akademia ISOF'' zostanie udostępniony kurs dla użytkowników.
23 grudnia 2005
Wysoki wzrost sprzedaży systemu ISOF w 2005 r.
Firma HEUTHES zalicza obecny rok do wyjątkowo udanych. Ze wstępnych danych wynika, iż sprzedaż systemu ISOF w trybie ASP (outsourcingu) wzrosła w roku 2005 o 60% w stosunku do roku poprzedniego. [więcej...]
Osiągnięciu tak dobrego wyniku pomogła niewątpliwie szeroko prowadzona akcja reklamowa systemu ISOF, zagęszczanie sieci Partnerów handlowych, dalsze zwiększanie funkcjonalności systemu oraz ciągła praca nad budowaniem świadomości marki ISOF wśród Klientów.
Wydaje się, że rynek MSP dostrzegł i docenił szereg zalet i korzyści płynących z użytkowania systemu ISOF w trybie ASP, które spina ogniwo szczególnie ważne dla użytkownika, czyli cena. Analizując opłaty można stwierdzić, że nawet biorąc pod uwagę dłuższy okres użytkowania, koszt związany z wynajmem systemu ISOF jest wielokrotnie niższy od opłaty licencyjnej za system podobnej wielkości.
Przewidujemy, że model ASP proponowany przez HEUTHES zdominuje w niedługim
czasie rynek rozwiązań dla MSP.
6 grudnia 2005
ISOF na Systems for Enterprises
W dniach 6–7.12.2005 w warszawskim Hotel Marriott (Al. Jerozolimskie 65/79)odbędzie się siódma edycja konferencji ,,Systems for Enterprises'' , w trakcie której firma HEUTHES przedstawi prelekcję ,,Zalety integracji modułów CRM, DMS na przykładzie systemu ISOF w oparciu o praktyczne zastosowania'' (6.12.2005, godz. 14:00 – 14:45, sala 2, sesja 3 – Systemy CRM). [więcej...]
,,Systems for Enterprises'' to przegląd dostępnych na rynku informatycznym produktów niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od branży jaką reprezentuje. Zakres tematyczny spotkania obejmuje szereg technologii teleinformatycznych stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji. Omawiane będą platformy sprzętowe i systemowe oraz aplikacje wspierające funkcjonowanie firm.
Udział w konferencji po uprzedniej rejestracji na stronie konferencji jest bezpłatny.
Serdecznie zapraszamy.
5 grudnia 2005
Firma HEUTHES Sp. z o.o. uruchomiła dla dotychczasowych użytkowników systemu ISOF platformę e-learningową ,,Akademia ISOF'' . W Akademii oprócz prezentacji systemu znajduje się zestaw quizów dotyczących firmy HEUTHES i systemu ISOF. Po ich poprawnym rozwiązaniu każdy uczestnik otrzymuje bezpłatnie imienny certyfikat Akademii potwierdzający znajomość systemu ISOF, rozwiązania klasy ERP. [więcej...]
Kurs jest bezpłatny dla użytkowników systemu ISOF posiadających imienne certyfikaty bezpieczeństwa SSL HEUTHES. Pozostałe osoby mogą je nabyć wysyłając zapotrzebowanie na adres dw@heuthes.pl.
Obecnie trwają intensywne prace nad uruchomieniem wielu nowych kursów i prezentacji.
Zapraszamy do założenia konta i zalogowania się.
3 grudnia 2005
Podpis cyfrowy w ISOF
Dzięki wprowadzeniu nowej wersji 2.0 pakietu Open Office w którym zaimplementowano obsługę podpisu cyfrowego, jego stosowanie stało się łatwo dostępne dla użytkowników modułu DMS (Document Management System) systemu ISOF. [więcej...]
DMS w ISOF jest ściśle zintegrowany z pakietem Open Office. Dzięki temu użytkownik może otworzyć dowolny plik elektroniczny na lokalnym komputerze, podpisać go cyfrowo za pomocą certyfikatu programowego lub sprzętowego w postaci tokena USB z certyfikatem i poprzez zapisanie do DMS wysłać do serwera ISOF. W ten sposób można podpisać dowolne dokumenty tekstowe, arkusze kalkulacyjne, grafiki, skany, itp. Ciekawym rozwiązaniem może być pobranie z ISOF wzorców formularzy i po ich wypełnieniu oraz podpisaniu wysłanie e-mailem. Zapewnia to niezaprzeczalność informacji i spójność dokumentu. Z kolei każdy plik zapisany w DMS podlega zdefiniowanym wcześniej marszrutom przepływu dokumentów i standardom pracy grupowej. Umożliwia to przekazywanie dokumentu pomiędzy odpowiednimi osobami oraz jednoczesną pracę wielu ludzi nad tym samym plikiem.
Dodatkowo dzięki wdrożonej w systemie ISOF technologii WebDAV ( Distributed Authoring and Versioning ) użytkownik może skorzystać z zalet podpisu cyfrowego i podpisywać nim dokumenty wprost w oknie przeglądarki internetowej.
W chwili obecnej pakiet Open Office nie posiada statusu oprogramowania certyfikowanego. W związku z tym tymczasowo możliwe jest stosowanie podpisów niekwalifikowanych. Mamy nadzieję na szybką zmianę tej sytuacji.
Rozwój podpisu cyfrowego natrafia w kraju na nieoczekiwane przeszkody i nie rozwija się dynamicznie. Mamy nadzieję, iż rozwiązanie zaproponowane przez HEUTHES przyczyni się do szerszej popularyzacji tej przyszłościowej technologii.
1 grudnia 2005
Nowa technologia ALTADEC w ISOF
HEUTHES ujawnił swoją technologię stosowaną od lat w systemach bankowych, a także w zarządzaniu rozwojem oprogramowania i kontroli jego jakości ALTADEC ( Algorithm of Taking Decision ). [więcej...]
Zakończone właśnie badania dotyczące zastosowania ALTADEC przy segmentacji Klientów w systemie ISOF pokazały niezwykłą skuteczność zastosowanej metody. Dzięki ALTADEC użytkownicy systemu ISOF będą mogli znaleźć Klientów, którzy najlepiej rokują w rozmowach handlowych. System bierze pod uwagę wszystkie dane zgromadzone w systemie CRM, a także dzienniki serwera WWW, Sklepu internetowego lub też portalu dla Klientów. Pozwala to ograniczyć koszty i zwiększyć dochody dzięki skupieniu uwagi działu handlowego na najbardziej rokujących Klientach.
ALTADEC bazuje zarówno na technikach stosowanych w sieciach neuronowych, jak też teorii logiki rozmytej, a także statystycznej aproksymacji zachowań.
Nowe rozwiązanie będzie dostępne w kolejnych wersjach systemu ISOF, których wprowadzenie planowane jest na przełomie I i II kwartału 2006 roku.
29 listopada 2005
Nowa wersja 6.0 ISOF
Firma HEUTHES na początku grudnia wprowadziła nową wersję 6.0 systemu ISOF (Internetowego Systemu Obsługi Firmy), przeznaczonego do kompleksowej obsługi firm. W wersji tej poprawiono zgodność systemu ISOF z przeglądarką Firefox 1.5, dzięki czemu wszystkie moduły mogą być obsługiwane ze stacji roboczej Linux lub Apple z poziomu Firefoxa. Znacznym zmianom uległ moduł CRM serwisowy, który został rozbudowany i wprowadzono w nim nowe uprawnienia. Zmiany objęły również większość modułów systemu: CRM, Centrum Dowodzenia, Magazyn, Fakturowanie, Cenniki, Oferty, Zamówienia, DMS, Administrację. [więcej...]
Poniżej szczegółowe zmiany w poszczególnych modułach:
W module CRM, Centrum Dowodzenia:
- Wprowadzono zmiany w obecnych raportach.
- Rozszerzono funkcjonalność o nowy raport naliczania prowizji dla handlowców.
W module CRM serwisowy:
- Wprowadzono nowe uprawnienia, obsługę serwisu uproszczonego.
- Rozszerzono filtr kalkulacji.
- Rozszerzono funkcjonalność: o możliwość generowania zestawień z kalkulacji przed wystawieniem faktur, o możliwość anulowania faktury utworzonej do kalkulacji.
- Rozszerzono log zdarzeń o rejestrację dodatkowych operacji.
- Wprowadzono funkcjonalność pozwalającą wykonać ,,Raport robocizny''.
- Dodano nowy stan kalkulacji.
W module Magazyn:
- Wprowadzono nowe uprawnienia do przeglądania: towarów, materiałów, produktów, surowców w magazynie.
- Rozszerzono funkcjonalności w Raporcie stanów magazynowych.
- Wprowadzono oznaczenia kolorami na liście towarów znacznie ułatwiając rozpoznawanie stanów.
W module Fakturowanie:
- Wprowadzono uprawnienia do zmiany terminu płatności na fakturze, uprawnienia do zmiany stawki VAT na fakturze.
- Wprowadzono możliwość uwzględniania faktur zaliczkowych.
- Rozszerzono uprawnienia do wykonywania operacji sprzedażowych oraz operacji walutowych.
- Dodano funkcjonalność wystawienia korekt faktur eksportowych wraz z możliwością tworzenia korekt wielokrotnych.
- Wprowadzono oznaczenie kolorami kontrahentów.
W module Cenniki:
- Rozbudowano funkcje dotyczące cenników w systemie: dodano kontrolę cen indywidualnych, możliwość konfiguracji wydruku cennika, możliwość filtrowania cenników w/g kontrahenta.
- Wprowadzono edycję cennika.
W module Oferty, Zamówienia:
- Rozszerzono funkcjonalność modułu o możliwość wykonania raportów z zamówień od klientów.
- Wprowadzono nowe możliwości filtrowania wyświetlania dodatkowych informacji na ofertach.
- Wprowadzono nowy filtr do wyszukiwania informacji z możliwością ustalenia wielu kryteriów oraz z możliwością zapisywania do szablonów własnych kryteriów.
W module Rachunkowość:
- Rozbudowano możliwość zarządzania rozrachunkami.
- Udostępniono nowe rodzaje dokumentu CIT-2, deklaracji VAT-7.
- Wprowadzono zmiany w dokumentach INTRASTAT.
- Wprowadzono degresywną metodę amortyzacji majątku trwałego oraz wprowadzono w module uzupełnienie związane z dekretacją.
W module DMS:
- Rozszerzono zaawansowane filtrowanie kontrahentów.
W module Administracja:
- Rozszerzono możliwości konfiguracji wydruków.
- Wprowadzono mechanizm wydruków offline.
15 listopada 2005
ISOF na Linux GigaCon 2005
W dniach 15–16 listopada 2005 r. odbędzie się czwarta edycja konferencji Linux GigaCon 2005 – Linux w zastosowaniach profesjonalnych (Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa). Jest to tradycyjnie największe polskie spotkanie użytkowników oraz twórców rozwiązań tworzonych na platformie systemu Linux, w ramach którego zostanie zaprezentowany przegląd zastosowań środowiska linuksowego i przeznaczonego dla niego oprogramowania jako podstawy do budowy wydajnych, stabilnych i bezpiecznych rozwiązań profesjonalnych. [więcej...]
Firma HEUTHES zaprezentuje prelekcję p.t.: ,,ISOF – system dla nowoczesnej firmy w technologii Client-Web-Server na platformie Linux, Apache, PostgreSQL z możliwością wynajmu w Internecie (ASP)'' (16.11.2005, godz. 11:15–12:00, sala 2, sesja LP6 – Technologie i rozwiązania dla Internetu ). Wśród słuchaczy przewidziano rozlosowanie nagród.
Przypomnijmy, że podczas drugiej edycji konferencji system ISOF głosami polskich użytkowników Internetu i Kapituły konkursu został uhonorowany nagrodą Złoty Pingwin dla najlepszego linuksowego produktu roku w kategorii Oprogramowanie.
Również obecnie ISOF bierze udział w konkursie Złoty Pingwin. Każdy może oddać swój głos na wybrany produkt poprzez wypełnienie krótkiego formularza. Wśród uczestników głosowania zostaną rozlosowane nagrody książkowe.
Udział w konferencji po uprzedniej rejestracji na stronie konferencji jest bezpłatny. Serdecznie zapraszamy.
3 listopada 2005
Teleinfo o ISOF w TOYOTA MARKI
W 41/2005 numerze Teleinfo ukazał się obszerny dodatek poświęcony w całości systemom ERP, MRP i CRM. Zapraszamy do lektury artykułu ,,Klient na piedestale'' (Teleinfo 41/2005 – wersja elektroniczna dostępna po zalogowaniu), w którym poproszony o wypowiedź dyrektor działu IT TOYOTA MARKI, pan Robert Skubij dzieli się spostrzeżeniami po udanym wdrożeniu systemu ISOF w trybie outsourcingu. Firma TOYOTA MARKI jest obecnie jedną z największych autoryzowanych stacji obsługi samochodów marki TOYOTA w Polsce.
25 października 2005
,,ISOF dla Uczelni'' w Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie
Firma HEUTHES w ramach funkcjonującego od 2004 r. programu ,,ISOF dla Uczelni'' podpisała kolejną umowę o współpracy. Do projektu, którego założeniem jest nauka modelowania i zarządzania procesami biznesowymi firm w Unii Europejskiej dołączyła Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie. [więcej...]
Z doświadczenia wynika, że przeciętny absolwent ukończywszy studia nie posiada dostatecznej wiedzy na temat systemów do zarządzania firmą, wykorzystywanych w działalności gospodarczej. ,,ISOF dla Uczelni'' wspomaga przygotowanie studentów do pracy z wykorzystaniem informatycznych systemów klasy ERP, co uczyni ich kwalifikacje konkurencyjnymi na europejskim rynku pracy.
Zainteresowane uczestnictwem w programie uczelnie prosimy o kontakt: www.isof.pl/uczelnia.
20 października 2005
Jak wybrać CRM – w Gazecie Prawnej
Dzisiejsza ,,Innowacyjna firma'' , nowy dział Gazety Prawnej, poświęcona jest w całości zagadnieniom CRM. Zapraszamy do lektury artykułu ,,Jak uniknąć kłopotów'' (Gazeta Prawna, 20.10.2005, str. 18 – wersja elektroniczna dostępna po zalogowaniu), w którym poproszony o wypowiedź prezes zarządu HEUTHES Sp. z o.o., p. Wojciech Grzybek przedstawia kryteria wyboru którymi powinny kierować się osoby planujące zakup nowoczesnego systemu CRM.
19 października 2005
HEUTHES w Global 100
W najnowszym, październikowym numerze cenionego na rynku miesięcznika MSI ( Manufacturing Systems Information ) Polska, będącego lokalnym wydaniem renomowanego MSI USA, opublikowano po raz pierwszy polską wersję, znanego od dekady na świecie, raportu Global 100 obejmującego dostawców oprogramowania dla sektora przemysłowego w Polsce. [więcej...]
HEUTHES znalazł się w raporcie Global 100 na 36 miejscu. Dostawców rozwiązań w rankingu Global 100 podzielono według kategorii: rozwiązań dla przedsiębiorstw i kanałów zaopatrzenia, wspomagania operacji produkcyjnych, narzędzi dla biznesu oraz usług, infrastruktury przetwarzania danych.
3 października 2005
HEUTHES w rankingu Home&Market
Według najnowszego rankingu czasopisma Home&Market HEUTHES zajął 44 pozycję na liście największych firm informatycznych w Polsce według przychodów ze sprzedaży w pierwszej połowie 2005 roku.
30 września 2005
HEUTHES ma już 16 lat
Historia firmy HEUTHES sięga roku 1986, kiedy to powstała nieformalna grupa programistów pod nazwą HEUTHES The Software Group of Wojciech Grzybek. Początkowo programiści wchodzący w skład zespołu pracowali w różnych firmach, które współpracowały w tworzeniu oprogramowania, jednak niezależnie od tego, gdzie programy powstawały, sygnowane były znakiem HEUTHES. [więcej...]Pierwszym produktem był system zarządzania informacją HEUTHES (grec. ,,Heuristics Thesaurus'' oznacza ,,skarbiec wiedzy o niealgorytmicznych technikach rozwiązania problemów'' ). Można go określić mianem protoplasty współczesnych stron WWW. Formalne rozpoczęcie działalności HEUTHES Sp. z o.o., nastąpiło we wrześniu 1989 roku.
Pierwszą ważną datą w działalności rynkowej stanowi rok 1990, kiedy to HEUTHES wdrożył system ROR w 43 oddziałach Pomorskiego Banku Kredytowego w Szczecinie. Dzisiaj systemy firmy HEUTHES pracują w PEKAO SA (grupa UniCredito Italiano) oraz w bankach BGŻ SA, GBW SA, BISE SA. W 1999 roku HEUTHES postanowił rozwinąć działalność i przenieść swoje doświadczenie producenta systemów bankowych na rynek produktów dla MSP. Obecnie oferta produktów firmy HEUTHES obejmuje systemy dla banków i firm. Blisko 50 modułów Infostrady Bankowej stanowi kompletne rozwiązanie obejmujące wszystkie obszary działalności banków. Na bazie Infostrady Biznesowej, podobnego rozwiązania dla MSP, powstał ISOF (Internetowy System Obsługi Firmy). Jest to odnoszący sukcesy rynkowe system klasy ERP oferowany zarówno w trybie outsourcingu jak i w postaci klasycznej licencji.
Według najnowszego raportu Teleinfo 500 HEUTHES zajmuje 8 pozycję wśród największych producentów oprogramowania finansowo-bankowego oraz 23 pozycję wśród największych, krajowych producentów oprogramowania. HEUTHES stworzył szereg własnych, wysokozaawansowanych technologii, na bazie których powstały wszystkie produkty firmy. Umożliwiają one budowę dowolnych aplikacji, przeznaczonych na dowolne platformy i pracę systemów w środowisku rozproszonym przy zapewnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych. Niektóre z nich to:
- CLIENT-WEB-SERVER,
- HDB,
- INFOSTRADA BANKOWA,
- CLIENT-WEB-VOIP,
- BALANCED-CLIENT-SERVER,
- PRODUKTOWY SYSTEM BANKOWY
- KOBADIBUS (Sterowany Bazą Wiedzy System Informatyczny).
27 września 2005
Najnowszy ranking Teleinfo 500
W opublikowanym rankingu branży teleinformatycznej Teleinfo 500, obejmującym dane finansowe za 2004 rok, firma HEUTHES odnotowała zdecydowany wzrost swojej pozycji w odniesieniu do poprzednich zestawień. W bieżącej edycji HEUTHES został ujęty w 5 kategoriach. Dzięki 12% wzrostowi przychodów ze sprzedaży produktów i usług IT, HEUTHES odnotował wzrost aż o 17 pozycji w rankingu 700 największych polskich firm informatycznych. [więcej...]
27 września 2005
ISOF na ERP/EAI GigaCon
W dniach 27–28.09.2005 w warszawskim Hotel Courtyard by Marriott (ul. Żwirki i Wigury 1) odbędzie się konferencja ,,ERP/EAI GigaCon'' w trakcie której firma HEUTHES przedstawi prelekcję ,,Zwiększenie zysków przedsiębiorstwa w oparciu o zastosowania systemu ISOF'' (27.09.2005, godz. 15:25 – 15:55, sala A). [więcej...]
ERP/EAI GigaCon to jedyna w Polsce konferencja stanowiąca niezależny przegląd produktów i usług z tego sektora. Podczas dwóch dni będą mieli Państwo okazję zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami w tej dziedzinie.
Konferencja kierowana jest do:
- osób odpowiedzialnych za dobór technologii informatycznych,
- osób planujących i prowadzących projekty integracyjne,
- dyrektorów działu informatyki, głównych informatyków, inżynierów systemowych i integratorów, członków grup projektowych,
- właścicieli firm.
Serdecznie zapraszamy.
Udział w konferencji po dokonaniu uprzedniej rejestracji jest bezpłatny.
Formularz zgłoszenia na konferencję:
http://www.konferencje.software.com.pl/erp/pl/index.php
15 września 2005
HEUTHES w Home&Market
Według najnowszego rankingu czasopisma Home&Market HEUTHES zajął 385 pozycję na liście 450 największych małych i średnich przedsiębiorstw według przychodów netto ze sprzedaży. Zestawienie powstało na podstawie danych finansowych za 2004 rok. Aby znaleźć się na liście 450 firm MSP konieczne było spełnienie dwóch kryteriów: przychody netto ze sprzedaży w ciągu roku nie przekraczające 50 mln EUR oraz zatrudnienie nie przekraczające 250 osób.
25 sierpnia 2005
Najnowszy ranking Computerworld TOP 200
W najnowszym, prestiżowym rankingu branży teleinformatycznej TOP 200 przygotowywanym corocznie przez koncern IDG firma HEUTHES odnotowała zdecydowany wzrost swojej pozycji w odniesieniu do poprzednich lat. Bieżące, szczegółowe zestawienia przedsiębiorstw działających na polskim rynku IT w różnych kategoriach powstały na podstawie danych finansowych za 2004 rok. W obecnej edycji HEUTHES został ujęty w 3 klasyfikacjach i zajął następujące pozycje: [więcej...]
- 23, na liście największych producentów oprogramowania własnego. W poprzednich latach były to odpowiednio miejsca 28/2003, 29/2002, 28/2001;
- 37, na liście największych firm osiągających przychód z obsługi sektora finansowo-bankowego. W poprzednich edycjach były to odpowiednio miejsca 52/2003, 49/2002, 38/2001.
Ponadto HEUTHES znalazł się na 218 pozycji wśród firm informatycznych działających w Polsce w 2004 z 11,5% wzrostem przychodów ze sprzedaży produktów i usług IT w odniesieniu do 2003 roku.
Tak dobre wyniki finansowe można było osiągnąć dzięki: znacznemu wzrostowi zapotrzebowania instytucji finansowych na systemy HEUTHES obsługujące operacje bezgotówkowe, zakończonemu sukcesem wdrożeniu szeregu produktów w bankach PEKAO SA, BGŻ SA, GBW SA i BISE SA, 350% wzrostowi sprzedaży systemu do obsługi firm ISOF oferowanego w trybie ASP oraz rozbudowie sieci certyfikowanych Partnerów.
5 sierpnia 2005
Nowa wersja 5.8 ISOF
W sierpniu firma HEUTHES wprowadziła nową wersję 5.8 systemu ISOF (Internetowego Systemu Obsługi Firmy) przeznaczonego do kompleksowej obsługi firm. Najważniejsze zmiany i nowości objęły moduły: CRM, DMS, Sprzedaży, Magazynu, Rachunkowości i Zakupów. Ciekawsze zmiany dotyczą wprowadzenia w DMS klasyfikacji i kategoryzacji dokumentów oraz obsługi cyklu życia dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w instytucjach administracji publicznej oraz wielojęzycznych nazw towarów w Magazynie i Ofertach. [więcej...]
Wybrane zmiany w wersji 5.8 systemu ISOF przedstawiono poniżej.
W module CRM:
- Wprowadzono nowe raporty ,,Obroty towarami dostawców'' oraz ,,Obroty grup towarowych''.
- Rozszerzono analizy sprzedaży o raporty w walucie obcej.
- Rozszerzono obsługę kalkulacji oraz kartoteki zgłoszeń serwisowych.
- Rozszerzono obsługę procesu zgłoszeń serwisowych o nowe stany i operacje.
W module DMS:
- Wprowadzono klasyfikację i kategoryzację dokumentów oraz obsługę cyklu życia dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w instytucjach administracji publicznej.
- Wprowadzono dodatkowe uprawienia do nadzorowania i raportowania obiegów innych użytkowników.
- Rozszerzono obsługę obiegów DMS o dodatkowe funkcje dotyczące obsługi faktur kosztowych i zgłoszeń serwisowych.
- Wprowadzono możliwość zarządzania wersjami dokumentów.
W module Fakturowanie:
- Uelastyczniono obsługę raportów kasowych poprzez wprowadzenie możliwości zmiany dat otwarcia i zamknięcia raportu kasowego, wprowadzenie dodatkowych wydruków oraz opcji systemowych sterujących pracą raportów kasowych.
- Rozszerzono funkcjonalność o wystawienie korekty do faktury zaliczkowej. Korekta może być wystawiona na całą kwotę zaliczki.
- Wprowadzono obsługę kartotekowych cen walutowych na fakturach eksportowych.
- Wprowadzono osobną obsługę nowego sposobu płatności ,,karta płatnicza''.
- Umożliwiono automatyczne wpisywanie towarów w deklaracji INTRASTAT na podstawie faktur.
- Rozszerzono funkcjonalność o cenniki walutowe.
W module Zakupy:
- Wprowadzenie możliwość dwuetapowego zatwierdzenia faktur zakupowych.
- Wprowadzono możliwość anulowania dokumentów zakupowych.
W module Rachunkowość:
- Wprowadzono rejestrację kompensat obcych.
- Rozszerzono funkcjonalność parowania rozrachunków, wprowadzono dodatkowe możliwości filtracji oraz wyświetlania zestawień rozrachunków.
- Rozszerzono funkcjonalność eksportowania dekretów do innych systemów o dodatkowe dane i typy dokumentów (rozrachunki).
W module FK:
- Rozbudowano obsługę kartotek FK o dodatkowe mechanizmy ułatwiające ich definiowanie.
- Rozbudowano zestawienia okresowe sald i obrotów o dodatkowe informacje.
- Wprowadzono możliwość przeniesienia księgowań z wybranego konta FK na inne wskazane konto FK.
W module Lista płac:
- Rozszerzono funkcjonalność o rejestrację urlopów rehabilitacyjnych oraz wyliczenie wynagrodzenia z tego tytułu.
- Dodano nowe typy raportów, raporty systemowe generowane na podstawie zapisów w logach systemowych oraz możliwość wydrukowania odcinków płacowych.
W module Magazyn:
- Wprowadzono możliwość definiowania nazw towarów w wielu językach.
- Rozszerzono inwentaryzację o możliwość szybkiej edycji spisów z natury, dodanie dodatkowych kolumn na spisach oraz podział arkuszy spisów przez użytkownika.
- Rozszerzono obsługę korekt dokumentów magazynowych o możliwość restrykcyjnej obsługi partii towarów (obsługa tej samej partii towarów jak na dokumencie pierwotnym).
- Wprowadzono możliwość anulowanie błędnie zarejestrowanych dokumentów magazynowych.
W module Oferty i Zamówienia:
- Wprowadzono obsługę cen walutowych na ofertach.
- Wprowadzono możliwość definiowania nazw towarów w wielu językach.
- Wprowadzono możliwość utworzenia zamówienia od klienta na podstawie oferty z pozycjami typu ,,inne''.
W module Sekretariat:
- Wprowadzono możliwość scalania kontrahentów.
- Drukowanie naklejek adresowych rozszerzono o możliwość drukowania ich dla osób kontaktowych.
3 sierpnia 2005
Nowe serwery dla ISOF
Firma HEUTHES rozpoczęła przechodzenie na nowe czteroprocesorowe serwery w swoim ośrodku outsourcingowym. Blisko dwukrotnie zwiększają one dotychczasową wydajność systemu ISOF.
[więcej...]
Nowe serwery z serii AMD Opteron 275 posiadają dwa procesory dwurdzeniowe, które gwarantują więcej zasobów fizycznych oraz pozwalają nadawać priorytety systemom operacyjnym. AMD Opteron 275 jest najszybszym procesorem z serii 200. Zapewnia on możliwość obsługi dotychczasowych 32-bitowych aplikacji, jak również jest przygotowany do obsługi nowych 64-bitowych systemów operacyjnych.
Wdrożenie tych serwerów przyspieszy pracę systemu ISOF i pomoże sprostać dynamicznemu wzrostowi użytkowników obserwowanemu w ostatnim czasie.
1 lipca 2005
Nowa funkcjonalność Programowej Centrali Telefonicznej SCT-10
Firma HEUTHES rozbudowała swój najnowszy produkt, Programową Centralę Telefoniczną SCT-10, o billing rozmów telefonicznych, który umożliwia wgląd w informacje o wszystkich połączeniach.
[więcej...]
SCT-10 powstała na bazie nowej technologii Client-Web-VoIP, opracowanej przez firmę HEUTHES, która integruje telefony stacjonarne z systemami komputerowymi. Umożliwia to zidentyfikowanie rozmówcy i wyświetlenie na ekranie monitora wszystkich zgromadzonych w systemie ISOF o nim danych jeszcze przed podniesieniem słuchawki. SCT-10 nie wymaga dedykowanego okablowania telefonicznego, gdyż może korzystać z istniejącej sieci LAN, redukując tym samym liczbę i koszty kabli doprowadzanych do stanowisk pracowników. Działając poprzez łącza internetowe, umożliwia prowadzenie bez opłat rozmów wewnątrz firmy. Bez względu na to czy są to rozmowy krajowe czy międzynarodowe.
Zobacz archiwum wiadomości:
od 01.2024
07-12.2023
01-06.2023
07-12.2022
01-06.2022
07-12.2021
01-06.2021
07-12.2020
01-06.2020
07-12.2019
01-06.2019
07-12.2018
01-06.2018
07-12.2017
01-06.2017
07-12.2016
01-06.2016
07-12.2015
01-06.2015
07-12.2014
01-06.2014
07-12.2013
01-06.2013
07-12.2012
01-06.2012
07-12.2011
01-06.2011
07-12.2010
01-06.2010
07-12.2009
01-06.2009
07-12.2008
01-06.2008
07-12.2007
01-06.2007
07-12.2006
01-06.2006
07-12.2005
01-06.2005
2004
2003
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›