CRM Operacyjny jest modu�em podstawowym rodziny rozwi�za� CRM w ISOF. Umo�liwia rejestracj�, zarz�dzanie i analiz� wszystkich zdarze� z klientami.
Modu� obejmuje nast�puj�ce, podstawowe funkcje:
Najwa�niejszym zadaniem CRM Operacyjnego jest gromadzenie, a nast�pnie analiza historii zawieraj�cej r�nego rodzaju zdarzenia z klientami, kt�re w systemie ISOF nazwane zosta�y Aktywno�ciami. Dotycz� one zar�wno kontakt�w z klientami, jak r�wnie� dzia�a� handlowych i marketingowych.
W module mo�na zarejestrowa� dowolne zdarzenie z klientem: spotkanie, rozmow� telefoniczn�, prezentacj�, itd. Dzi�ki okre�leniu osoby kontaktowej, pracownika, wskazaniu statusu, kr�tkiej notatce tekstowej, powi�zanych Aktywno�ciach tworz�cych konsekwentny ci�g zdarze�, dysponujemy pe�n� wiedz� dotycz�c� historii tych zdarze�.
Rozbudowany filtr umo�liwia proste i szybkie wy�wietlenie Aktywno�ci wg ��danego kryterium: pracownika, klienta, typu aktywno�ci, autora, statusu, kampanii, regionu. Raporty mog� by� prezentowane w r�nych formach: lista zdarze�, plan dzia�a�, kalendarz dzienny, tygodniowy, miesi�czny, indywidualny okres, itp.
Mo�liwe jest zarz�dzanie zasobami przy planowaniu dzia�a�. S� to np. urz�dzenia lub sale wykorzystywane wsp�lnie przez grup� pracownik�w podczas pracy. Dla ka�dej aktywno�ci mo�liwe jest okre�lenie potrzebnych zasob�w oraz zarezerwowanie ich na okre�lon� dat� i godzin�. Pozwala to na unikni�cie ewentualnych kolizji wynikaj�cych z nat�oku zdarze� zachodz�cych jednocze�nie.
Funkcja zarz�dzania informacjami o kontrahentach umo�liwia wprowadzanie danych, ich modyfikacj�, zaawansowane wyszukiwanie i przegl�danie informacji. W systemie przechowywane s� szczeg�owe dane o kontrahentach. Nale�� do nich: dane teleadresowe, dane o osobach kontaktowych, profil, bran�a, kategoria firmy, rodzaj klienta, limity p�atno�ci, limity kredytowe, dokumenty powi�zane z klientem, rachunki bankowe, notatki, okre�lenie poziomu zadowolenia klienta, informacje zwi�zane z limitami logistycznymi czy warunkami kolejnych dostaw.
S�owniki wykorzystywane w danych kontrahent�w mog� by� definiowane przez u�ytkownik�w systemu i dostosowane do specyfiki firmy. Dost�pne s� funkcje pozwalaj�ce na segmentacj� klient�w wg r�nych kryteri�w opisuj�cych ich specyfik� czy profil. Ponadto mo�liwe jest r�wnie� tworzenie grup os�b kontaktowych. Dost�pne jest r�wnie� importowanie danych o klientach.
|
![]() ![]() |
![]() ![]() |