ISOF-Workflow

oce� stron�

CRM Operacyjny

CRM Operacyjny jest modu�em podstawowym rodziny rozwi�za� CRM w ISOF. Umo�liwia rejestracj�, zarz�dzanie i analiz� wszystkich zdarze� z klientami.

Funkcjonalno��

Modu� obejmuje nast�puj�ce, podstawowe funkcje:

  • zarz�dzanie kontaktami z klientami i obs�uga towarzysz�cych zdarze� i dokumentacji,
  • gromadzenie, analiz� i raportowanie danych w r�nych, samodzielnie okre�lanych przekrojach,
  • planowanie dzia�a� i prac pracownik�w w postaci czytelnych list zbiorczych i kalendarzy,
  • informowanie o aktualnym stanie obs�ugi klienta,
  • tworzenie bazy wiedzy zawieraj�cej histori� dzia�a�, w tym korespondencja, delegacje, telefony, wysy�ka folder�w, ofert.

Aktywno�ci, kampanie i kalendarze

Najwa�niejszym zadaniem CRM Operacyjnego jest gromadzenie, a nast�pnie analiza historii zawieraj�cej r�nego rodzaju zdarzenia z klientami, kt�re w systemie ISOF nazwane zosta�y Aktywno�ciami. Dotycz� one zar�wno kontakt�w z klientami, jak r�wnie� dzia�a� handlowych i marketingowych.

W module mo�na zarejestrowa� dowolne zdarzenie z klientem: spotkanie, rozmow� telefoniczn�, prezentacj�, itd. Dzi�ki okre�leniu osoby kontaktowej, pracownika, wskazaniu statusu, kr�tkiej notatce tekstowej, powi�zanych Aktywno�ciach tworz�cych konsekwentny ci�g zdarze�, dysponujemy pe�n� wiedz� dotycz�c� historii tych zdarze�.

Rozbudowany filtr umo�liwia proste i szybkie wy�wietlenie Aktywno�ci wg ��danego kryterium: pracownika, klienta, typu aktywno�ci, autora, statusu, kampanii, regionu. Raporty mog� by� prezentowane w r�nych formach: lista zdarze�, plan dzia�a�, kalendarz dzienny, tygodniowy, miesi�czny, indywidualny okres, itp.

Zarz�dzanie zasobami

Mo�liwe jest zarz�dzanie zasobami przy planowaniu dzia�a�. S� to np. urz�dzenia lub sale wykorzystywane wsp�lnie przez grup� pracownik�w podczas pracy. Dla ka�dej aktywno�ci mo�liwe jest okre�lenie potrzebnych zasob�w oraz zarezerwowanie ich na okre�lon� dat� i godzin�. Pozwala to na unikni�cie ewentualnych kolizji wynikaj�cych z nat�oku zdarze� zachodz�cych jednocze�nie.

Baza marketingowa kontrahent�w

Funkcja zarz�dzania informacjami o kontrahentach umo�liwia wprowadzanie danych, ich modyfikacj�, zaawansowane wyszukiwanie i przegl�danie informacji. W systemie przechowywane s� szczeg�owe dane o kontrahentach. Nale�� do nich: dane teleadresowe, dane o osobach kontaktowych, profil, bran�a, kategoria firmy, rodzaj klienta, limity p�atno�ci, limity kredytowe, dokumenty powi�zane z klientem, rachunki bankowe, notatki, okre�lenie poziomu zadowolenia klienta, informacje zwi�zane z limitami logistycznymi czy warunkami kolejnych dostaw.

S�owniki wykorzystywane w danych kontrahent�w mog� by� definiowane przez u�ytkownik�w systemu i dostosowane do specyfiki firmy. Dost�pne s� funkcje pozwalaj�ce na segmentacj� klient�w wg r�nych kryteri�w opisuj�cych ich specyfik� czy profil. Ponadto mo�liwe jest r�wnie� tworzenie grup os�b kontaktowych. Dost�pne jest r�wnie� importowanie danych o klientach.

Mo�liwo�ci zaawansowane

  • Zarz�dzanie kampaniami, na kt�re sk�adaj� si� przedsi�wzi�cia i projekty w firmie oraz analizy wynik�w ich efektywno�ci.
  • Zarz�dzanie okazjami, kt�re stanowi� modele proces�w biznesowych.
  • Obs�uga sprz�gu CTI do automatycznego nawi�zywania po��cze� telefonicznych.
  • Raportowanie zgromadzonych danych w r�nych formach (lista, tabela, wykres) z mo�liwo�ci� automatycznego generowania i zapisu raport�w do DMS oraz p�niejszego ich wykorzystania do automatycznego tworzenia strategicznych kart wynik�w.
  • Planowanie proces�w obs�ugi klient�w zgodnie ze strategi� firmy okre�lon� w CRM Marketingowym i module DMS.
  • Wsp�praca z DMS w zakresie przechowywania dokument�w zwi�zanych ze sprzeda��.
  • Obs�uga obieg�w sprzeda�owych w module DMS.
  • Wsp�praca z Portfoliom.

Korzy�ci

  • Dopasowanie proces�w sprzeda�owych do indywidualnych potrzeb poszczeg�lnych klient�w.
  • Lepsza obs�uga klienta.
  • Szybsza reakcja i odpowied� na potrzeby klienta.
  • �atwy dost�p do historii wszystkich dzia�a�.
  • Sprawne i kompleksowe organizowanie pracy zespo�u obs�ugi klienta i dzia�u handlowego.
  • �atwa ocena pracy os�b zajmuj�cych si� obs�ug� klient�w.
  • Bogate mo�liwo�ci sprawozdawcze.

poprzednie:
Portfolio - modu� uzupe�niaj�cy

 



Mo�liwo�ci ISOF-Workflow


7 wyzwa� zarz�dzania