Firma HEUTHES uruchomi�a w systemie ISOF now� funkcj� umo�liwiaj�c� skanowanie dokument�w bezpo�rednio w oknie przegl�darki internetowej. Dzi�ki temu mamy mo�liwo�� wprowadzania nowych dokument�w do modu�u DMS (zarz�dzania dokumentami) wprost ze skanera. Po klikni�ciu przez u�ytkownika systemu ISOF przycisku Utw�rz nowy dokument ze skanera wy�wietlony zostaje w przegl�darce przyjazny interfejs umo�liwiaj�cy wyb�r skanera, nadanie nowemu dokumentowi nazwy, komentarza i bezpo�rednie zapisanie w DMS. Dzi�ki zastosowanemu w nowej funkcji wielowyborowi mo�liwe jest elastyczne tworzenie wielostronicowych dokument�w sk�adaj�cych si� z wybranych stron w formacie TIFF. [wi�cej...]
Rozwi�zanie u�atwiaj�ce prac� z dokumentami w module DMS, powsta�o na �yczenie klient�w systemu ISOF i by�o mo�liwe dzi�ki opracowaniu przez firm� HEUTHES nowego komponentu ActiveX przeznaczonego dla przegl�darki Microsoft Internet Explorer.
DMS stanowi centraln� sk�adnic� wszystkich informacji w firmie. W jednym, sp�jnym systemie przechowywane s� zar�wno skany dokument�w, um�w, faktur, jak i tradycyjne notatki handlowc�w, faksy, poczta elektroniczna czy zapis rozm�w telefonicznych. Wszystkie wiadomo�ci s� rejestrowane i podlegaj� �ci�le zdefiniowanym w danym przedsi�biorstwie obiegom obs�ugi (ang. workflow), zgodnym ze specyfik� firmy. Mechanizmy pracy grupowej wraz z szerokimi mo�liwo�ciami weryfikacji gwarantuj�, �e ka�de zdarzenie zostanie prawid�owo udokumentowane. Przyk�adowo, procedury zatwierdzania i kontroli merytorycznej dokument�w ksi�gowych mog� by� opisane obiegami DMS.
Jednym z zastosowa� DMS jest mo�liwo�� powi�zania zeskanowanych faktur zakupowych i innych dokument�w finansowych z odpowiednimi zapisami ksi�gowymi w systemie ISOF. Dzi�ki temu w ka�dej chwili istnieje mo�liwo�� podgl�d dokumentu �r�d�owego bez konieczno�ci przeszukiwania archiw�w papierowych.
Firma HEUTHES b�d�c producentem rodziny system�w CRM (Operacyjnego, Analitycznego, Marketingowego, Serwisowego, Zadaniowego i Prognozowania Sprzeda�y), zosta�a nominowana do tytu�u Najlepszy dostawca IT dla przemys�u w 2006 roku w kategorii Najlepszy producent/dostawca w Polsce systemu CRM.
Obok firmy HEUTHES nominowanych zosta�o 12 innych czo�owych polskich producent�w oraz dystrybutor�w zagranicznych system�w CRM. Przypomnijmy, �e wcze�niej HEUTHES w tym samym konkursie zorganizowanym przez redakcj� MSI (Manufacturing Systems Information) Polska, b�d�cego lokalnym wydaniem renomowanego MSI USA, zosta� nominowany w kategorii Najlepszy polski producent systemu ERP/MRP II. Rozstrzygni�cie konkursu i og�oszenie wynik�w nast�pi w lutym 2007 roku.
Firma HEUTHES zintegrowa�a popularny system VoIP Skype z systemem ISOF. Wywo�uj�c zapisany w ISOF-CRM adres postaci "skype: numer telefonu" mo�na automatycznie nawi�za� po��czenie telefoniczne poprzez us�ug� Skype. Dzi�ki temu, �e ISOF-CRM jest po��czony tak�e z Programow� Central� Telefoniczn� SCT-10 mo�liwe jest prowadzenie tanich rozm�w z ca�ym �wiatem bez tradycyjnego wybierania numeru na klawiaturze aparatu telefonicznego. [wi�cej...]
SCT-10 powsta�a na bazie technologii Client-Web-VoIP i dzi�ki niej integruje telefony stacjonarne, kom�rkowe i komunikatory internetowe z systemami komputerowymi. Oferuje u�ytkownikom zaawansowane funkcje central telefonicznych, m.in. billingi rozm�w, identyfikowanie rozm�wcy i wy�wietlenie na ekranie monitora wszystkich zgromadzonych w systemie ISOF o nim danych, ��czenie w najnowszych aparatach GSM funkcji telefonii kom�rkowej i stacjonarnej z przypisanym firmowym numerem wewn�trznym, jak r�wnie� prowadzenie rozm�w telefonicznych poprzez ��cza internetowe dzi�ki wykorzystaniu VoIP.
Technologia Client-Web-VoIP zosta�a opracowana przez firm� HEUTHES ju� w 2003 roku i mia�a oficjaln� premier� na targach Cebit 2003. Jak zauwa�a Pan Wojciech Grzybek, Prezes Zarz�du HEUTHES Sp. z o.o.: Cieszy nas zauwa�alny obecnie rozg�os wobec zalet komunikator�w internetowych i prowadzenia rozm�w telefonicznych z wykorzystaniem VoIP. To dobrze, �e inne firmy pod��aj� naszym �ladem. Jednak HEUTHES ma kilkuletni� przewag� do�wiadczenia, prowadzonych bada� i rozwoju oraz wiele wdro�e� tego rozwi�zania u klient�w.
Mi�o jest nam poinformowa�, �e firma HEUTHES, jako producent systemu ISOF, zosta�a nominowana do tytu�u Najlepszy dostawca IT dla przemys�u w 2006 roku w kategorii Najlepszy polski producent systemu ERP/MRP II. Konkurs zosta� zorganizowany przez redakcj� MSI (Manufacturing Systems Information) Polska, b�d�cego lokalnym wydaniem renomowanego MSI USA. Obok firmy HEUTHES nominowanych zosta�o 16 innych czo�owych producent�w system�w ERP. Rozstrzygni�cie konkursu i og�oszenie wynik�w nast�pi w lutym 2007 roku.
W dniach 4-5 grudnia 2006 w Hotelu Marriott (Al. Jerozolimskie) w Warszawie odb�dzie si� konferencja Systemy dla Przedsi�biorstw GigaCon 2006, podczas kt�rej firma HEUTHES zaprezentuje mo�liwo�ci systemu ISOF (w dniu 05.12, godz 10:20-10:50, s8).
Konferencja przeznaczona jest dla:
Uczestnicy Konferencji "Systemy dla Przedsi�biorstw" wybior� Produkt Roku 2006.
Udzia� w konferencji jest bezp�atny, jednak�e warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji.
http://www.gigacon.org/pl/conferences/gigacon/sdp/warszawa/rejestracja.html
Serdecznie zapraszamy.
W ramach wersji 8.0 systemu ISOF (www.isof.pl) HEUTHES znacznie zmodyfikowa� modu� Zarz�dzania Zadaniami przenosz�c go do grupy modu��w CRM. Ws�uchuj�c si� w sugestie u�ytkownik�w systemu dotychczasowe rozwi�zanie klasy Project Management zosta�o rozbudowane i przeniesione do rodziny pi�ciu innych system�w CRM, kt�ra w systemie ISOF obejmuje modu�y Operacyjny, Analityczny, Marketingowy, Serwisowy i Prognozowania Sprzeda�y, a teraz tak�e CRM Zadaniowy. [wi�cej...]
Nowy CRM Zadaniowy zosta� obecnie �ci�le zintegrowany z CRM Prognozowanie Sprzeda�y (ang. Forecast) oraz z DMS (zarz�dzanie dokumentami). Pozosta�e, najwi�ksze zmiany dotycz� wprowadzenia nowego interfejsu wzorowanego na DMS, rozbudowy mo�liwo�ci wyszukiwania zada� oraz definiowania i wykorzystywania szablon�w do zada�, wprowadzenia raportowania sprawozda� pracownik�w po��czonego z rejestracj� czasu pracy oraz raportu graficznego o zadaniach, powi�zaniach i relacjach.
Dzi�ki integracji skro�nej z modu�ami: DMS, Kadry i P�ace oraz CRM Marketingowy nowy CRM Zadaniowy umo�liwi� stosowanie w systemie ISOF nowoczesnych metodyk zarz�dzania takich jak Balanced Scorecard i ABC/M (analiza koszt�w dzia�a�).
Firma HEUTHES, zgodnie z zapowiedziami, przenios�a w sobotni� noc 18 listopada wszystkie serwery systemu ISOF (www.isof.pl) pracuj�cego w trybie SaaS z o�rodka g��wnego do nowej siedziby. By�o to spore przedsi�wzi�cie logistyczne wymagaj�ce wielotygodniowych przygotowa�. Dzi�ki precyzyjnej realizacji opracowanego planu ca�a operacja zaj�a tylko 10 godzin. Konieczne by�o oczywi�cie przygotowanie odpowiednich kopii zapasowych oraz dodatkowego sprz�tu na wypadek uszkodze� serwer�w w trakcie transportu. Ca�y czas w gotowo�ci by� o�rodek zapasowy, kt�ry m�g� przej�� rol� o�rodka g��wnego. [wi�cej...]
Nie oby�o si� oczywi�cie bez niespodzianek. W trakcie jednej z wielu serii test�w, w poniedzia�ek rano odkryto problem z osi�gni�ciem pe�nej szybko�ci przesy�u danych przy du�ych poziomach obci��enia. Zawini� b��d w okablowaniu serwer�w, kt�ry zosta� szybko wyeliminowany i od godziny 13:00 w poniedzia�ek, centrum osi�gn�o pe�n� moc przetwarzania danych.
Dzi�ki nowemu o�rodkowi znacznie wzros�a wydajno�� przetwarzania danych oraz o 50% wzros�a przepustowo�� ��cza internetowego. �redni czas przetwarzania pojedynczej funkcji spad� o 25%, a wydajno�� ca�ego systemu ISOF w trybie SaaS wzros�a o 17% i osi�ga w godzinach najwi�kszego ruchu zdolno�� do przetwarzania 1000 funkcji systemu ISOF na minut�.
Dzi�ki migracji, HEUTHES b�dzie m�g� znacznie szybciej reagowa� na wzrost liczby klient�w i odpowiednio rozbudowywa� centrum komputerowe oraz zwi�ksza� przepustowo�� ��cza internetowego, co wp�ynie na poprawienie komfortu korzystania z systemu ISOF.
Kolejne zaplanowane dzia�ania to zwi�kszenie mocy obliczeniowej w o�rodku zapasowym, niezb�dne aby nad��y� za dynamicznym wzrostem liczby u�ytkownik�w systemu ISOF, kt�ry w 2006 r. osi�gnie 250%. W 2007 roku przewidziano r�wnie� zwi�kszenie przepustowo�ci ��cza internetowego o kolejne 25% oraz dostarczenie kolejnych w�z��w i zwi�kszenie mocy obliczeniowej w ramach rozbudowy klastra OMEGA.
Firma HEUTHES podj�a decyzj� o przeniesieniu g��wnego o�rodka komputerowego do nowego Data Center. G��wnym powodem tej decyzji jest bardzo dynamiczny wzrost sprzeda�y systemu ISOF (prognoza na 2006 rok to 250%), a co za tym idzie wzrost zapotrzebowania na moc obliczeniow� i przestrze� dyskow�.
Migracja do nowej siedziby, wraz z wprowadzeniem nowego rozwi�zania klastrowego oznacza dla klient�w systemu w trybie SaaS przyspieszenie pracy oraz podniesienie niezawodno�ci. Obecnie moc klastra komputer�w pracuj�cych dla klient�w systemu ISOF przekroczy�a 100 GigaFLOPS, a w przysz�ym roku zostania ona podwojona. Dodatkowo planowane jest zaimplementowanie nowej macierzy dyskowej iSCSI oraz zwi�kszenie o 50% przepustowo�ci ��cza internetowego.
[wi�cej...]
Przewidywany termin migracji to listopad 2006 r.
Wraz z rozbudow� g��wnego o�rodka powi�kszona b�dzie moc obliczeniowa niezale�nego o�rodka zapasowego, gotowego do natychmiastowego przej�cia pe�nego obci��enia pracy systemu ISOF w trybie SaaS. Z o�rodka g��wnego do zapasowego dane s� replikowane w trybie on-line.
W firmie HEUTHES trwaj� intensywne prace nad wprowadzeniem w systemie ISOF standardu EDI (ang. Electronic Data Interchange) oznaczaj�cy w bezpo�rednim t�umaczeniu Elektroniczn� Wymian� Danych. Elektroniczna wymiana dokument�w zostanie wprowadzona w dominuj�cym obecnie standardzie UN/EDIFACT (ang. Electronic Data Interchange For Administration, Commerce, and Transport). [wi�cej...]
System EDI znany na �wiecie od blisko trzydziestu lat jest obecnie szeroko stosowany w Polsce w du�ych sieciach handlowych. Wprowadzenie obs�ugi EDI do ISOF umo�liwi firmom z sektora MSP wsp�prac� z t� grup� kontrahent�w.
EDI umo�liwia szybk� i tani�, elektroniczn� wymian� informacji pomi�dzy firmami wypieraj�c dotychczasowy system oparty na dokumentach papierowych. Ma na celu zlikwidowanie wielokrotnego wprowadzania danych oraz przyspieszenie i zwi�kszenie dok�adno�ci przep�ywu informacji dzi�ki po��czeniu system�w komputerowych w firmach uczestnicz�cych w wymianie.
Nowy standard zostanie wprowadzony w systemie ISOF pocz�tkowo w elektronicznej obs�udze faktur sprzeda�owych i zakupowych. Stopniowo zostan� do niego w��czone wszystkie dokumenty elektroniczne z poszczeg�lnych modu��w systemu.
Firma HEUTHES przetestowa�a mo�liwo�ci wsp�pracy systemu ISOF z telefonem Nokia E60. E60 to pierwszy smartfon z rodziny Eseries. Dzi�ki nowej serii firmy mog� zwi�kszy� mobilno�� swoich pracownik�w. Telefon oferuje najnowsze rozwi�zania dost�pu do firmowej, mobilnej poczty elektronicznej oraz zaawansowane funkcje po��cze� g�osowych. Ponadto zawiera unikaln� funkcj� obs�ugi internetowych po��cze� telefonicznych VoIP opartych na protokole SIP. Dzi�ki temu firmy mog� na r�ne sposoby u�atwia� pracownikom szybki kontakt zar�wno w biurze jak i poza biurem wspieraj�c tym samym teleprac�. [wi�cej...]
W przypadku gdy pracownik przebywa w siedzibie firmy, E60 dzi�ki obs�udze WiFi mo�e by� wywo�ywany przez firmow� central�, np. SCT-10, z przypisanym numerem wewn�trznym. ��czy tym samym w jednym aparacie funkcje obu rodzaj�w telefonii: stacjonarnej i kom�rkowej. Smartfon E60 niesie ze sob� r�wnie� nowe mo�liwo�ci zmniejszenia koszt�w po��cze� telefonicznych dzi�ki prowadzeniu rozm�w poprzez sie� Internet. Wykorzystuj�c punkty hot-spot i b�d�c dzi�ki nim w zasi�gu Internetu, E60 mo�e dzi�ki obs�udze VoIP wykonywa� tanie rozmowy telefoniczne z ca�ym �wiatem. Poza zasi�giem punkt�w hot-spot, E60 dzia�a jak tradycyjny telefon kom�rkowy. W E60 dla pe�nej wsp�pracy z poczt� korporacyjn� wbudowano nowy rodzaj przegl�darki plik�w szeregu najpopularniejszych format�w biurowych. Pliki mog� by� r�wnie� spakowane w formacie ZIP.
Wykorzystuj�c nowe rozwi�zanie firmy HEUTHES, central� SCT-10, firmy mog�
��czy� nowy smartfon bezpo�rednio ze swoimi sieciami telefonicznymi oferuj�c
u�ytkownikom zaawansowane funkcje central telefonicznych. SCT-10 to
dzia�aj�ca w systemie Linux programowa centrala telefoniczna, kt�ra poprzez
integracj� z modu�em CRM systemu ISOF jest rozszerzeniem mo�liwo�ci centrali
Open Source Asterisk. Przy pomocy CRM mo�na poprzez klikni�cie w numer
rozm�wcy w oknie przegl�darki wywo�ywa� rozmowy z kontrahentami oraz
identyfikowa� rozm�wc� i wy�wietla� na ekranie monitora lub telefonu wszystkie zgromadzone w
systemie ISOF o nim dane.
Firma HEUTHES opublikowa�a raport por�wnawczy koszt�w wynaj�cia systemu ISOF w trybie SaaS oraz licencji innych rozwi�za� dost�pnych na rynku. W zestawieniu uj�to koszty dodatkowe zwi�zane z wykorzystaniem system�w, kt�re nale�y mie� na uwadze wdra�aj�c system czy te� obliczaj�c TCO (ang. Total Cost of Ownership), tj. koszty serwer�w, system�w operacyjnych, baz danych, us�ug, energii elektrycznej, jak r�wnie� aktualizacji wersji. [wi�cej...]
Z zestawienia wynika, �e op�ata dzienna za u�ytkowanie systemu ISOF w ma�ej firmie wynosi tylko 2,13 PLN za jednego pracownika. Opr�cz tego �rednie oszcz�dno�ci osi�gane na przestrzeni pi�ciu lat pracy z systemem ISOF wynosz� ponad 34 tys. PLN.
Zapraszamy do lektury raportu.
HEUTHES rozpocz�� badania nad zastosowaniem nowych, pojawiaj�cych si� obecnie na rynku system�w wirtualizacji dla systemu Linux w swoim klastrze OMEGA. OMEGA to rozwi�zanie sprz�towo-programowe s�u��ce do budowy klastrowych system�w wieloprocesorowych spe�niaj�cych wymogi wysokiej wydajno�ci i niezawodno�ci. Dotychczas HEUTHES wykorzystywa� w klastrze system wirtualizacji Xen. Ostatnio pojawi� si� na rynku zapewniaj�cy wi�ksz� elastyczno�� system OpenVZ. [wi�cej...]
OpenVZ monitoruje maszyny wirtualne uruchomione w klastrze OMEGA i zapewnia ich wysok� wydajno��. Pozwala budowa� systemy kt�re maj� mo�liwo�� automatycznego przekonfigurowywania. W przypadku awarii serwera, dzi�ki monitorowaniu sygna�u tzw. bicia serca (ang. heartbeat), umo�liwia natychmiastowe zast�pienie go innym, dost�pnym w wirtualnej przestrzeni serwer�w lub przej�cie jego zada� przez szereg serwer�w do czasu usuni�cia awarii. Rozwi�zanie to przypomina wykorzystywan� w obr�bie pami�ci masowych macierz dyskow� poziomu RAID 5.
Rozwi�zanie OpenVZ dost�pne obecnie w dystrybucji Mandriva i Gentoo zostanie w��czone do dystrybucji Debian GNU/Linux wchodz�c dzi�ki temu w g��wny nurt rozwi�za� dla systemu Linux.
Wprowadzenie nowego rozwi�zania dla klient�w systemu ISOF przewidywane jest na pocz�tku roku 2007 wraz z now�, dziewi�t� wersj� systemu i pomo�e jeszcze lepiej sprosta� blisko trzykrotnemu wzrostowi u�ytkownik�w w roku 2006 i podobnemu w latach kolejnych.
Wed�ug najnowszego rankingu czasopisma Home&Market HEUTHES zaj�� 41 pozycj� na li�cie 50 najwi�kszych firm z bran�y IT wed�ug przychod�w netto ze sprzeda�y za I kw. 2006 oraz 42 miejsce w podobnym zestawieniu obejmuj�cym I p�rocze 2006 roku.
W dniu 28-29 wrze�nia 2006 w Hotelu Holiday Inn (ul. Z�ota 48/54) w Warszawie odb�dzie si� konferencja ERP/EAI GigaCon 2006, podczas kt�rej firma HEUTHES zaprezentuje mo�liwo�ci systemu ISOF (w dniu 28.09, godz 15:00-15:30, s1).
Konferencja kierowana jest do:
W trakcie konferencji odb�dzie si� konkurs Z�oty Bit ERP. Celem konkursu jest promocja najnowszych produkt�w i rozwi�za� informatycznych wspieraj�cych prac� polskich firm i instytucji. Najlepszy produkt b�dzie wybierany spo�r�d rozwi�za� prezentowanych podczas konferencji. Wyboru dokonaj� uczestnicy konferencji
Udzia� w konferencji jest BEZP�ATNY, jednak�e warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie
http://www.erpeai.gigacon.org/pl/conferences/gigacon/erp_eai/formularze.html .
Serdecznie zapraszamy.
HEUTHES rozpocz�� wdra�anie nowego systemu zarz�dzania certyfikatami online w systemie ISOF. Wraz z now� wersj� 8.0 systemu wprowadzona zostaje stopniowo dla wszystkich klient�w pe�na automatyzacja zar�wno generowania kluczy certyfikacyjnych, ��dania certyfikacji jak i wydawania certyfikat�w. [wi�cej...]
Dotychczas certyfikaty by�y generowane przez HEUTHES na podstawie przesy�anych przez klient�w zam�wie� i udost�pniane w module DMS do pobrania i zainstalowania. Istotn� zmian� jest to, i� obecnie ca�y proces odbywa si� automatycznie wprost w przegl�darce internetowej (IE 6.0 i Firefox 1.5) poprzez specjalny serwis internetowy w pe�ni zintegrowany z systemem ISOF.
Procedura wystawiania nowego certyfikatu sk�ada si� z trzech etap�w. W pierwszym, u�ytkownik wpisuje na stronie http://www.isof.pl/ca/ otrzymany od HEUTHES kod PIN oraz nazw� i generuje klucz prywatny b�d�cy cz�ci� certyfikatu. Na tej podstawie Centrum Autoryzacji HEUTHES automatycznie wystawia odpowiedni certyfikat. Nast�pnie, po powt�rnym zalogowaniu si� na stronie http://www.isof.pl/ca/ u�ytkownik instaluje z niej w swojej przegl�darce nowy certyfikat.
Szczeg�owe instrukcje dla u�ytkownik�w r�nych przegl�darek zostan� udost�pnione w Pomocy systemu ISOF w cz�ci Start/Administracja/Administracja certyfikatami. Poprzedni system generowania certyfikat�w b�dzie dost�pny dla klient�w jeszcze przez okres co najwy�ej pa�dziernika 2006 roku. Trzeba si� jednak liczy�, �e udost�pnienie certyfikatu w starym trybie zajmie nawet oko�o 5 dni. W nowym systemie mo�na b�dzie otrzyma� certyfikaty w ci�gu kilku godzin.
Warto zauwa�y�, �e nowy system ��czy u�ytkownika ze stanowiskiem na kt�rym on pracuje. Ca�y proces musi odbywa� si� na komputerze, na kt�rym b�dzie pracowa� u�ytkownik systemu ISOF. W przypadku pracy na wielu stanowiskach konieczne jest posiadanie certyfikatu na oferowanym przez HEUTHES przeno�nym tokenie USB lub zainstalowanie odr�bnych certyfikat�w (osobno p�atnych) na ka�dej ze stacji roboczych.
HEUTHES b�d�c znanym producentem system�w dla bankowo�ci, r�wnie� w segmencie oprogramowania dla MSP przyk�ada szczeg�ln� wag� do bezpiecze�stwa. Wprowadzenie nowego systemu w kr�tkiej perspektywie nieznacznie podniesie koszty posiadania certyfikat�w, w zamian za to spowoduje zwi�kszenie bezpiecze�stwa klient�w oraz usprawnienie i znaczne przyspieszenie do��czania do systemu nowych u�ytkownik�w i ich stacji roboczych. Pozwoli te� na wdro�enie mechanizmu Wirtualnej Sprzeda�y, czyli dynamicznej zmiany uprawnie� bez konieczno�ci podpisywania papierowych aneks�w do umowy.
Z przyjemno�ci� informujemy, i� Klaster OMEGA, nowe rozwi�zanie przeznaczone dla systemu ISOF, zosta� opisany przez Computerworld.
Zapraszamy do lektury newsa prasowego
http://www.computerworld.pl/news/99875.html
Firma HEUTHES wprowadzi w ko�cu wrze�nia 2006 r. now� wersj� 8.0 systemu ISOF (www.isof.pl), przeznaczonego do kompleksowej obs�ugi firm. Najwa�niejsze zmiany i nowo�ci dotycz� wprowadzenia licznych modernizacji w module CRM Prognoza Sprzeda�y (ang. Forecast), wprowadzenia automatycznego systemu generowania online certyfikat�w oraz rozbudow� funkcjonalno�ci Listy P�ac. Zmiany obj�y r�wnie� wi�kszo�� kluczowych modu��w systemu: CRM, Sprzeda�, Zakupy, Magazyn, Rachunkowo�� i DMS. Poni�ej przedstawiono wybrane zmiany w poszczeg�lnych modu�ach. [wi�cej...]
Powy�sze zmiany to tylko wybrane nowo�ci w wersji 8.0 Internetowego Systemu Obs�ugi Firmy ISOF. Wi�kszo�� z nich wprowadzono na �yczenie dotychczasowych u�ytkownik�w systemu. Warte podkre�lenia jest, i� w odr�nieniu od innych dost�pnych na rynku system�w ERP, nowe wersje ISOF s� udost�pniane u�ytkownikom bezp�atnie.
Firma HEUTHES udost�pni�a now� wersj� strony internetowej systemu ISOF. Nowy wygl�d mo�na zobaczy� pod adresem www.isof.pl. Wprowadzenie nowoczesnego projektu witryny polepszy�o czytelno�� serwisu, jego ergonomi� i intuicyjno��, zapewniaj�c r�wnie� lepsze pozycjonowanie oferty firmy. [wi�cej...]
Przy tworzeniu nowego serwisu wykorzystano technologie HDB i CLIENT-WEB-SERVER®, autorskie rozwi�zania firmy HEUTHES. Dzi�ki nim, znajduj�ce si� w serwisie bloki tematyczne umo�liwiaj� m.in:
W firmie HEUTHES trwaj� obecnie intensywne prace badawczo-rozwojowe nad wprowadzeniem zaawansowanego rozwi�zania: Klastra OMEGA. Jest to innowacyjne rozwi�zanie sprz�towo-programowe s�u��ce do budowy klastrowych system�w wieloprocesorowych spe�niaj�cych wymogi wysokiego bezpiecze�stwa, wydajno�ci i niezawodno�ci. HEUTHES ju� w tej chwili gwarantuje klientom ci�g�y dost�p do systemu na poziomie 99,2% czasu w godzinach 6–22. Szacuje si�, �e uruchomienie klastra podniesie t� granic� do 99,9%. [wi�cej...]
Wprowadzenie nowego rozwi�zania dla klient�w systemu ISOF przewidywane jest na pocz�tku roku 2007 wraz z now�, dziewi�t� wersj� systemu i pomo�e sprosta� blisko trzykrotnemu wzrostowi u�ytkownik�w w roku 2006 w stosunku do roku 2005.
Obecnie w firmie HEUTHES trwaj� szeroko zakrojone prace nad udost�pnieniem firmom mi�dzynarodowym oraz przedstawicielstwom polskich firm na ca�ym �wiecie obcoj�zycznych wersji ISOF. W roku ubieg�ym a� 10% wszystkich sesji pracy z systemem zosta�o zainicjowanych poza granicami Polski. Wyb�r systemu przez APPLE potwierdza, �e firma HEUTHES przyj�a w�a�ciwy kierunek rozwoju ISOF.
Wi�cej informacji o systemie ISOF na stronach www.isof.pl.
SAD Sp. z o.o., b�d�ca wy��cznym przedstawicielem APPLE w Polsce, wybra�a do obs�ugi firmy system ISOF. W ramach wdro�enia zostan� uruchomione modu�y Sprzeda�y, Zakup�w, Rachunkowo�ci, Magazynu, CRM, DMS, Zam�wie�, Serwisu i Sekretariatu. [wi�cej...]
Warte zauwa�enia jest, �e do tej pory u�ytkownikami systemu by�y firmy z sektora MSP. Obok APPLE, innym du�ym przedsi�biorstwem w kt�rym pracuje ISOF jest notowana na warszawskiej GPW sp�ka IMPEL.
Obecnie w firmie HEUTHES trwaj� szeroko zakrojone prace nad udost�pnieniem firmom mi�dzynarodowym oraz przedstawicielstwom polskich firm na ca�ym �wiecie obcoj�zycznych wersji ISOF. W roku ubieg�ym a� 10% wszystkich sesji pracy z systemem zosta�o zainicjowanych poza granicami Polski. Wyb�r systemu przez APPLE potwierdza, �e firma HEUTHES przyj�a w�a�ciwy kierunek rozwoju ISOF.
Wi�cej informacji o systemie ISOF na stronach www.isof.pl.
Firma HEUTHES zarejestrowa�a domen� ISOF.EU. Jest to element szerszej kampanii maj�cej na celu udost�pnienie klientom obcoj�zycznych edycji systemu ISOF. W pierwszej kolejno�ci zostanie uruchomiona wersja angielska, nast�pnie niemiecka. [wi�cej...]
Obecnie na macierzystej witrynie internetowej www.isof.pl mo�na uruchomi� bezp�atn�, 30-dniow�, polskoj�zyczn� wersj� ISOF. Ju� wkr�tce na stronie www.isof.eu b�dzie mo�liwe uruchomienie do test�w wariantu angielskiego i nieco p�niej niemieckiego.
HEUTHES przyspieszy� prace nad wprowadzeniem wersji j�zykowych systemu ISOF. Dzi�ki wykorzystaniu w architekturze w�asnych technologii CLIENT-WEB-SERVER i HDB mo�liwe jest �atwe przygotowanie dowolnych odmian j�zykowych. W dalszej kolejno�ci powstanie wersja hiszpa�ska i prawdopodobnie francuska.
Nowa funkcjonalno�� b�dzie szczeg�lnie przydatna firmom mi�dzynarodowym oraz przedstawicielstwom polskich firm na ca�ym �wiecie. Jak wynika z raportu opublikowanego na stronach www.isof.pl, a� 10% wszystkich sesji pracy z systemem ISOF zosta�o zainicjowanych w 2005 roku poza granicami Polski.
Wprowadzenie wersji j�zykowych wi��e si� nie tylko z przet�umaczeniem interfejsu u�ytkownika ale r�wnie� z g��bok� przebudow� funkcjonalno�ci systemu. Przyk�adowo w module Rachunkowo�� u�ytkownik b�dzie m�g� samodzielnie, swobodnie definiowa� w wielu j�zykach Uk�ad Bilansu z r�nym przyporz�dkowaniem kont bilansowych, zgodnie z zasadami rachunkowo�ci panuj�cymi w danym kraju.
Do ko�ca 2006 roku cena promocyjna na nowe warianty j�zykowe systemu ISOF b�dzie identyczna z cen� polskiej wersji. Zainteresowane firmy mog� si� ju� kontaktowa� z Dzia�em Handlowym (tel. +48 91 460 89 74) w celu udost�pnienia do test�w odpowiedniej edycji j�zykowej.
Wi�cej informacji o systemie ISOF na stronach www.isof.pl.
Mazowiecki Bank Regionalny S.A. wybra� system MULTICENTAUR firmy HEUTHES do prowadzenia obs�ugi operacji mi�dzyoddzia�owych i mi�dzybankowych. Dzi�ki wykorzystaniu autorskiej technologii CLIENT-WEB-SERVER oraz modu�u MC-INTRA, oferowana obecnie wersja 3.5 systemu umo�liwia prowadzenie rozlicze� poprzez przegl�dark� internetow� mi�dzy central�, Bankami Sp�dzielczymi i innymi bankami spoza Zrzeszenia Mazowieckiego Banku Regionalnego S.A. [wi�cej...]
Zrzeszenie Mazowieckiego Banku Regionalnego S.A. tworzy 80 Bank�w Sp�dzielczych prowadz�cych dzia�alno�� w 393 plac�wkach bankowych oraz Mazowiecki Bank Regionalny S.A. jako Bank Zrzeszaj�cy, kt�ry prowadzi dzia�alno�� w 8 plac�wkach.
Najwa�niejsze z funkcji realizowanych przez MULTICENTAUR i MC-INTRA to:
Dost�p w ka�dej plac�wce Zrzeszenia do funkcji systemu MULTICENTAUR poprzez przegl�dark� internetow� i brak konieczno�ci instalowania oprogramowania na ka�dej stacji roboczej przyczynia si� do redukcji koszt�w dzia�ania banku zwi�zanych z informatyk�. Pierwsze wdro�enie systemu MULTICENTAUR mia�o miejsce w 1996 roku, w PEKAO S.A.
W ci�gu kr�tkiego czasu jest to ju� drugi system firmy HEUTHES, kt�ry wybra� Mazowiecki Bank Regionalny S.A. W czerwcu 2006 nast�pi�o podpisanie umowy na system GRYFCARD do obs�ugi on-line poprzez przegl�dark� internetow� wszelkich operacji zwi�zanych z kartami p�atniczymi.
Wi�cej informacji o systemach bankowych na stronie www.heuthes.pl.
W opublikowanym rankingu bran�y teleinformatycznej TELEINFO 500, obejmuj�cym dane finansowe za 2005 rok, firma HEUTHES po raz pierwszy zosta�a uj�ta a� w 6 kategoriach zajmuj�c: [wi�cej...]
Tak dobre wyniki w zestawieniach by�y mo�liwe dzi�ki znacznemu wzrostowi zapotrzebowania bank�w na systemy pracuj�ce w technologii CLIENT-WEB-SERVER, wzrostowi sprzeda�y system�w GRYFCARD i MULTICENTAUR oraz systemu do obs�ugi firm ISOF oferowanego w trybie outsourcingu.
Raport TELEINFO 500 przedstawia struktur� polskiego rynku IT w 2005 r. Zawiera zestawienia i analizy rynku IT oparte na danych dostarczonych przez firmy zamieszczone w rankingach. Wed�ug raportu polski rynek informatyczny mia� w 2005 r. warto�� 17 mld z�, co oznacza 10% wzrost w stosunku do roku poprzedniego.
Rozw�j systemu ISOF (obecnie oferowana jest klientom wersja 7.0) zosta� zauwa�ony przez autor�w corocznych zestawie� system�w MRP II/ERP oferowanych na polskim rynku. W najnowszych raportach miesi�cznika MSI (Manufacturing Systems Information) Polska, b�d�cego lokalnym wydaniem renomowanego MSI USA oraz czasopisma Computerworld, obok systemu ISOF, zaprezentowano po 31 rozwi�za� tej klasy. Obydwa raporty powsta�y niezale�nie i s� przeznaczone dla kadry kierowniczej przedsi�biorstw produkcyjnych. [wi�cej...]
Dotychczas system ISOF by� prezentowany wy��cznie w zestawieniach por�wnawczych system�w ERP. Po raz pierwszy zosta� uj�ty w rankingach oprogramowania MRP wspomagaj�cego zarz�dzanie procesem produkcji.
Warunkiem minimalnym, kt�ry musia� spe�ni� ISOF aby zosta� uwzgl�dniony w raporcie Computerworld, by�o poddanie go audytowi przez niezale�nego eksperta oraz zgodno�� systemu ze standardem MRP obejmuj�cym co najmniej planowanie MRP pracuj�ce w zamkni�tej p�tli. Ponadto system musia� wspiera�: sprzeda�, tworzenie i obs�ug� portfela zam�wie�, planowanie og�lne, planowanie obci��e� zasob�w krytycznych, planowanie potrzeb materia�owych, zlecenia produkcyjne, ewidencj� obrotu towarowego oraz zakupy. Oprogramowanie obs�uguj�ce sfer� samej produkcji nie kwalifikowa�o si� do raportu.
Warte zauwa�enia jest, i� tw�rcami tylko 11 prezentowanych produkt�w s� firmy krajowego pochodzenia. Pozosta�e to systemy zagraniczne dostosowywane do specyfiki polskiego rynku.
W najnowszym numerze cenionego w bran�y logistycznej dwumiesi�cznika Eurologistics zamieszczono zestawienia firm produkuj�cych systemy teleinformatyczne na potrzeby bran�y TSL. Firma HEUTHES z systemem ISOF znalaz�a si� w dw�ch zestawieniach, w�r�d:
HEUTHES przyspieszy� prace nad wprowadzeniem wersji j�zykowych systemu ISOF. Dzi�ki wykorzystaniu w architekturze technologii Client-Web-Server i HDB, w�asnych rozwi�za� firmy, mo�liwe jest �atwe przygotowanie dowolnych odmian j�zykowych. [wi�cej...]
Obecnie trwaj� intensywne prace testowe przed udost�pnieniem klientom edycji angielskiej i niemieckiej. T�umaczone s� r�wnie� na te j�zyki dokumentacja i podr�czniki u�ytkownika, kt�re zostan� udost�pnione pod koniec bie��cego roku. W dalszej kolejno�ci powstan� wersje hiszpa�ska i francuska.
Nowa funkcjonalno�� b�dzie szczeg�lnie przydatna firmom mi�dzynarodowym oraz przedstawicielstwom polskich firm na ca�ym �wiecie. Jak wynika z raportu opublikowanego na stronach www.isof.pl, a� 10% wszystkich sesji pracy z systemem ISOF zosta�o zainicjowanych w 2005 roku poza granicami Polski.
Do ko�ca 2006 roku cena promocyjna na nowe warianty j�zykowe systemu ISOF b�dzie identyczna z cen� polskiej wersji. Zainteresowane firmy mog� si� ju� kontaktowa� z Dzia�em Handlowym (tel. +48 91 460 89 74) w celu udost�pnienia do test�w odpowiedniej edycji j�zykowej.
W najnowszym, presti�owym rankingu bran�y teleinformatycznej TOP 200 przygotowywanym corocznie przez koncern IDG firma HEUTHES zosta�a uj�ta w 2 klasyfikacjach i zaj�a nast�puj�ce pozycje:
Bie��ce, szczeg�owe zestawienia przedsi�biorstw dzia�aj�cych na polskim rynku IT w r�nych kategoriach powsta�y na podstawie danych finansowych za 2005 rok.
Tak dobre wyniki w rankingu mo�na by�o osi�gn�� dzi�ki: znacznemu wzrostowi zapotrzebowania instytucji finansowych na systemy HEUTHES obs�uguj�ce operacje bezgot�wkowe, zako�czonemu sukcesem wdro�eniu szeregu produkt�w w bankach, wzrostowi sprzeda�y systemu do obs�ugi firm ISOF oferowanego w trybie SaaS oraz rozbudowie sieci certyfikowanych Partner�w.
W najnowszym, dorocznym Raporcie specjalnym system�w MRP II/ERP czasopisma Computerworld zosta�y zaprezentowane 32 oferowane na polskim rynku produkty tej klasy. Mi�o nam poinformowa�, �e w tym presti�owym zestawieniu zosta� uj�ty system ISOF. Warte zauwa�enia jest, i� tw�rcami tylko 11 produkt�w s� firmy krajowego pochodzenia. Pozosta�e to systemy zagraniczne dostosowywane do specyfiki polskiego rynku. [wi�cej...]
W raporcie znalaz�y si� jedynie te rozwi�zania klasy MRP II/ERP, kt�re ich dostawcy lub producenci zdecydowali si� podda� audytowi przeprowadzanemu przez niezale�nego konsultanta.
Prezentacj� system�w przedstawiono w postaci tabelarycznej w trzech cz�ciach:
Cz�� Przeznaczenie pozwala na og�ln� orientacj� w przydatno�ci oprogramowania do poszczeg�lnych typ�w produkcji, dla przedsi�biorstw o r�nej wielko�ci i r�nej strukturze organizacyjnej. Cz�� Dane og�lne zawiera podstawowe dane techniczne o oprogramowaniu i og�ln� list� obs�ugiwanych funkcji. Cz�� Dane szczeg�owe zawiera szczeg�owe rozwini�cie funkcjonalno�ci systemu.
Zapraszamy do lektury obszernych fragment�w tabel pod adresem:
http://erp.computerworld.pl/tabele/
Wszystkie tabele w pe�nej wersji oraz s�ownik poj��, znajduj� si� na p�ycie CD do��czonej do drukowanej wersji raportu.
W najnowszym, czerwcowym numerze cenionego na rynku miesi�cznika MSI (Manufacturing Systems Information) Polska, b�d�cego lokalnym wydaniem renomowanego MSI USA, opublikowano zestawienie system�w ERP przeznaczonych dla firm produkcyjnych i oferowanych na polskim rynku. W gronie 32 firm zaprezentowano r�wnie� system ISOF firmy HEUTHES Sp. z o.o.
Wed�ug najnowszego rankingu czasopisma Home&Market HEUTHES zaj�� 482 pozycj� na li�cie 500 najwi�kszych firm handlowo-us�ugowych w Polsce wed�ug przychod�w netto ze sprzeda�y w 2005 roku.
Na pocz�tku lipca 2006 r. wraz z now� wersj� 7.2 systemu ISOF (www.isof.pl) zostanie wprowadzony zaktualizowany modu� CRM Prognoza Sprzeda�y (ang. FORECAST). Pozwala on na prognozowanie, planowanie strategii oraz zarz�dzanie operacjami sprzeda�y. Modu� cechuj� rozbudowane mo�liwo�ci wielokryterialnego raportowania. [wi�cej...]
Wybrane zmiany w module FORECAST przedstawiono poni�ej.
CRM Prognoza Sprzeda�y jest �ci�le zintegrowane z modu�ami CRM, DMS, Zarz�dzanie Zadaniami, P�ace-Kadry oraz z systemem Finansowo-Ksi�gowym i sk�ada si� z 3 cz�ci: planu strategicznego, planu operacyjnego, raport�w. Do efektywnej pracy z now� funkcjonalno�ci� wskazane jest posiadanie powy�szych modu��w.
Szkolenie dotycz�ce CRM Prognozy Sprzeda�y znajduje si� na platformie nauczania elektronicznego „Akademia ISOF” w ramach bezp�atnego kursu „CRM Operacyjny – krok po kroku”. Wi�cej informacji o szkoleniach elektronicznych na stronie http://www.isof.pl/eisof/.
Mazowiecki Bank Regionalny S.A. wybra� do obs�ugi kart bankowych system GRYFCARD firmy HEUTHES. Dzi�ki wykorzystaniu autorskiej technologii CLIENT-WEB-SERVER oferowana obecnie 12 wersja systemu umo�liwia obs�ug� wszystkich operacji kartowych i wsp�prac� centrali z oddzia�ami i Bankami Sp�dzielczymi poprzez przegl�dark� internetow�. [wi�cej...]
Najwa�niejsze z funkcji realizowanych przez GRYFCARD to:
Zrzeszenie Mazowieckiego Banku Regionalnego S.A. tworzy 80 Bank�w Sp�dzielczych prowadz�cych dzia�alno�� w 393 plac�wkach bankowych oraz Mazowiecki Bank Regionalny S.A. jako Bank Zrzeszaj�cy, kt�ry prowadzi dzia�alno�� w 8 plac�wkach. Rosn�ca popularno�� kart p�atniczych doprowadzi�a w Zrzeszeniu do wzrostu nak�ad�w pracy zwi�zanych z ich obs�ug�. Aby sprosta� tym wyzwaniom konieczne sta�o si� zastosowanie nowoczesnego systemu informatycznego.
Jedn� z zalet systemu GRYFCARD jest wbudowana technologia KOBADIBUS. Polega ona na tym, �e system zawiera baz� wiedzy zawieraj�c� m.in. typy kart, kont i operacji z nimi zwi�zanych, kt�re podlegaj� zmianom w przestrzeni czasu, w przestrzeni klient�w i ich grup oraz w przestrzeni produkt�w bankowych. Bank wykorzystuj�c je, mo�e samodzielnie w szybki spos�b budowa� nowe schematy rozliczania kart, definiowa� nowe produkty kartowe i natychmiast oferowa� je klientom.
Pierwsze wdro�enie systemu GRYFCARD mia�o miejsce w 1994 roku, w PBKS S.A. (obecnie PEKAO S.A.). W tej chwili system pracuje w bankach BG� S.A., GBW S.A. i BISE S.A.
Wi�cej informacji o systemach bankowych na stronie www.heuthes.pl.
Firma HEUTHES wdro�y�a 20 czerwca 2006 roku now� wersj� 6.22 kompilatora rozwijanej przez siebie technologii HDB. HDB w po��czeniu z innym autorskim rozwi�zaniem Client-Web-Server pozwala na budow� dowolnych aplikacji pracuj�cych w przegl�darce internetowej, wsp�pracuj�cych z dowoln� relacyjn� baz� danych i dzia�aj�cych na wielu platformach sprz�towych przy zapewnieniu wysokiego poziomu bezpiecze�stwa danych i du�ej wydajno�ci. [wi�cej...]
Nowy kompilator zmniejsza o po�ow� obj�to�� wykonywalnego kodu oraz skraca �cie�ki wykonania dla najcz�ciej wywo�ywanych funkcji i procedur. Dla u�ytkownik�w system�w firmy HEUTHES oznacza to m.in. znaczne przyspieszenie mechanizm�w generowania zbiorczych raport�w do kt�rych dane pobierane s� z wielu powi�zanych modu��w. Przeprowadzone testy wykaza�y blisko dwukrotne przyspieszenie wykonywania z�o�onych raport�w w module finansowo-ksi�gowym systemu ISOF.
Systemy kt�re w chwili obecnej najszerzej wykorzystuj� technologi� HDB to w katalogu produkt�w bankowych GRYFCARD do pe�nej obs�ugi kart p�atniczych, MULTICENTAUR do rozlicze� mi�dzybankowych i mi�dzyoddzia�owych oraz ISOF w grupie rozwi�za� dla firm.
Firma HEUTHES uruchomi�a nowoczesn� platform� zdalnego nauczania przeznaczon� dla programu ISOF dla Uczelni. Przygotowano na niej dwa kursy koncentruj�ce si� na mo�liwo�ciach system�w ERP i CRM. [wi�cej...]
Co to jest ISOF dla Uczelni
ISOF dla Uczelni jest to og�lnopolski program dla szk� wy�szych przygotowany przez firm� HEUTHES Sp. z o.o. - producenta systemu ISOF. Za�o�eniem programu jest nauka modelowania i zarz�dzania procesami biznesowymi przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu informatycznego klasy ERP.
Z do�wiadczenia wynika, �e przeci�tny absolwent uko�czywszy studia nie posiada dostatecznej wiedzy na temat system�w do zarz�dzania firm�, wykorzystywanych w dzia�alno�ci gospodarczej. Proponowany system ISOF sk�ada si� z wielu modu��w odpowiadaj�cych poszczeg�lnym p�aszczyznom dzia�alno�ci biznesowej, niezb�dnym do funkcjonowania ka�dej firmy (CRM, DMS, Sprzeda�, Magazyn, Rachunkowo��, Logistyka, Zam�wienia, CTI, itp.).
Ka�da Uczelnia przyst�puj�ca do programu otrzymuje zdalny dost�p do pe�nej funkcjonalno�ci systemu ISOF dla 25 jednocze�nie pracuj�cych student�w oraz szkolenia dla kadry naukowo-dydaktycznej w ramach programu. Dzi�ki technologii Client-Web-Serwer na stacji roboczej niezb�dna jest tylko przegl�darka internetowa. Serwery i administracj� prowadzi firma HEUTHES.
Uczelnie kt�re ju� korzystaj� z programu ISOF dla Uczelni:
Wi�cej informacji i zg�oszenia do programu na stronie:
http://www.isof.pl/uczelnia/.
W dniach 31.05 – 02.06.2006 we Wroc�awskiej Hali Ludowej odbywa� si� b�dzie mi�dzynarodowe, wielobran�owe forum FUTURALLIA 2006, na kt�rym obecni b�d� r�wnie� przedstawiciele firmy HEUTHES. Forum od lat jest jednym z g��wnych wydarze� biznesowych przeznaczonych dla ma�ych i �rednich przedsi�biorstw, kt�re poszukuj� zagranicznych partner�w handlowych. Firma HEUTHES ma przyjemno�� wzi�� udzia� w dyskusjach. Celem Forum FUTURALLIA jest umo�liwienie osobom zarz�dzaj�cym firmami rozwoju strategicznych kontakt�w handlowych i finansowych oraz podejmowanie wsp�pracy technologicznej. FUTURALLIA s� te� doskona�ym narz�dziem wymiany informacji o nowych rynkach i mi�dzynarodowych trendach w gospodarce.
Firma HEUTHES tradycyjnie w maju zorganizowa�a dla swoich klient�w i partner�w handlowych plenerowe spotkanie integracyjne. Tegoroczny, �smy piknik, odby� si� na terenie po�o�onym w kompleksie le�nym Drawskiego Parku Krajobrazowego nad malowniczym jeziorem Siecino. [wi�cej...]
Humory dopisywa�y i zabawa w opinii zaproszonych uda�a si� znakomicie. Przygotowywane na miejscu potrawy sk�adaj�ce si� na urozmaicone menu cieszy�y si� popularno�ci� w�r�d wszystkich uczestnik�w niezale�nie od wieku. Dzieci i doro�li pr�bowali swoich si� w ramach licznych zabaw i konkurs�w. G��wn� atrakcj� i tematem przewodnim "Tanecznego pikniku firmy HEUTHES" by�a nauka ta�c�w standardowych i latynoameryka�skich pod okiem profesjonalnych instruktor�w. Do p�nych godzin nocnych trwa�a zabawa na kt�rej szlifowano poznane wcze�niej kroki i figury taneczne.
Zapraszamy do obejrzenia najnowszego wydania (odc. 24) cyklicznego programu TVP3 Szczecin pt. „Powi�kszenie”. [wi�cej...]
Autorzy raz w miesi�cu bior� „pod lup�” wa�ny, tzw. „gor�cy temat”. Zakres tematyczny jest bardzo szeroki – polityka, gospodarka, sprawy spo�eczne. Zawsze szukaj� tematu, kt�ry budzi emocje, a nawet kontrowersje. G��wnym celem programu jest przybli�enie cz�sto zagmatwanych spraw w przyst�pny i obrazowy spos�b. Publicystyka gospodarcza, a zw�aszcza polityczna nieodmiennie kojarzy si� z nudn� dyskusj� w telewizyjnym studiu. Celem „Powi�kszenia” jest prze�amanie takiego stereotypu.
W bie��cym wydaniu kt�rego tematyk� by�y inwestycje, poziom rozwoju i mo�liwo�ci zbudowania „informatycznej doliny krzemowej” w regionie zachodniopomorskim poproszony o komentarz zosta� pan Wojciech Grzybek, Prezes Zarz�du HEUTHES Sp. z o.o.
Firma HEUTHES przeprowadzi�a testy mobilnej pracy z systemem ISOF (www.isof.pl) poprzez ��cza UMTS w sieci Plus GSM. Wykorzystano ofert� transmisji danych dla firm iPlus Biznes. Przy niskim abonamencie (od 49 PLN) zapewnia ona dost�p do Internetu w technologiach UMTS/EDGE/GPRS z pr�dko�ciami 384 Kb/s, por�wnywalnymi z dost�pem poprzez stacjonarn� Neostrad� TP. [wi�cej...]
Dzi�ki technologii Client-Web-Server® w kt�rej powsta� ISOF praca z systemem jest mo�liwa wsz�dzie tam gdzie dost�pna jest sie� GSM. Wystarczy laptop wyposa�ony w modem UMTS/EDGE/GPRS i aktywowana us�uga transmisji danych, aby poprzez przegl�dark� internetow� mie� mobilny dost�p do CRM, DMS, Zam�wie�, Sprzeda�y, Magazyn�w, Rachunkowo�ci i innych modu��w systemu ISOF. Szczeg�lnie przydatne mo�e by� korzystanie z ��cz UMTS/EDGE/GPRS dla mobilnych handlowc�w i kadry kierowniczej.
W najbli�szym czasie HEUTHES przetestuje r�wnie� us�ug� iPlus booster. iPlus booster to sta�y szerokopasmowy dost�p do Internetu wykorzystuj�cy wsp�prac� satelitarnej sieci transmisji ASTRA oraz technologii UMTS/EDGE/GPRS w sieci Plus GSM. Dane z sieci pobierane s� przez kana� satelitarny, zapewniaj�cy transmisj� do 2 Mb/s. Zapytania do sieci przesy�ane s� kana�em radiowym w ramach oferty iPlus.
W dniu 24 maja 2006 w Hotelu Kyriad Prestige w Warszawie odb�dzie si� konferencja CRM GigaCon 2006, w trakcie kt�rej firma HEUTHES zaprezentuje mo�liwo�ci systemu ISOF (12:20–12:50, S7).
Celem konferencji jest przedstawienie w obszarze sprzeda�y, marketingu i IT, specyficznego know-how oraz narz�dzi koniecznych do zaprojektowania firmowych proces�w, procedur i system�w zorientowanych na klienta. [wi�cej...]
Konferencja przeznaczona jest dla:
Podczas konferencji CRM GigaCon, uczestnicy b�d� wybiera�, spo�r�d prezentowanych przez firmy rozwi�za� – Najlepszy Produkt CRM.
Firma HEUTHES w nowej wersji 7.0 systemu ISOF wprowadzi�a now� funkcj� CRM Prognoza Sprzeda�y (Forecast). Wszystkie firmy mog� korzysta� z nowego modu�u bez ponoszenia op�at w okresie 10.5–30.6.2006. Promocja obejmuje dost�p dla 3 u�ytkownik�w. [wi�cej...]
Prognoza Sprzeda�y pozwala na prognozowanie, planowanie strategii oraz zarz�dzanie operacjami sprzeda�y. Now� funkcjonalno�� cechuj� rozbudowane mo�liwo�ci wielokryterialnego raportowania.
Prognoza Sprzeda�y jest �ci�le zintegrowane z modu�ami CRM, DMS, Zadania oraz z systemem Finansowo-Ksi�gowym i sk�ada si� z 3 cz�ci: planu strategicznego, planu operacyjnego, raport�w. Do efektywnej pracy z now� funkcjonalno�ci� niezb�dne jest posiadanie powy�szych modu��w.
Kr�tkie szkolenie dotycz�ce Prognozy Sprzeda�y znajd� Pa�stwo na platformie e-learningowej „Akademia ISOF” (wej�cie poprzez przycisk na pulpicie systemu ISOF) w ramach bezp�atnego kursu CRM Operacyjny – krok po kroku.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania si� z now� funkcj�!
Firma HEUTHES na pocz�tku maja wprowadzi now� wersj� 7.0 systemu ISOF (www.isof.pl), przeznaczonego do kompleksowej obs�ugi firm. Najwa�niejsze zmiany i nowo�ci obj�y modu�y CRM, DMS, wprowadzenie nowej funkcjonalno�ci Prognozowanie Sprzeda�y (ang. Forecast) oraz zmiany w systemie raportowania. [wi�cej...]
Wybrane zmiany w wersji 7.0 systemu ISOF przedstawiono poni�ej.
Prognozowanie Sprzeda�y:
CRM:
DMS:
Oferty, Zam�wienia od klient�w, Zam�wienia do dostawc�w:
Firma HEUTHES opracowa�a i wprowadzi�a do systemu ISOF (www.isof.pl) now� funkcj� Tablic� Wynik�w (ang. Dashboard), b�d�c� cz�ci� CRM/DMS. Dzi�ki nowej funkcji mo�liwe jest wygenerowanie w dokumencie DMS zestawu wykres�w powsta�ych w oparciu o dane raportowane przez poszczeg�lne modu�y systemu. [wi�cej...]
Nowa funkcja jest zintegrowana z DMS i mo�e korzysta� z dowolnych raport�w dost�pnych w systemie ISOF. Raporty i wykresy s� generowane przez ISOF w trybie off-line (np. w nocy) i zapisywane w DMS. U�ytkownik systemu korzystaj�c z wbudowanego w DMS intuicyjnego edytora HTML tworzy nowy dokument, wskazuj�c odno�niki do raport�w ISOF. Ka�demu pracownikowi zgodnie z jego poziomem uprawnie� dost�pu do danych mo�na przygotowa� indywidualny zestaw wy�wietlanych informacji.
Nowa funkcja zostanie udost�pniona u�ytkownikom systemu ISOF wraz z now� wersj� 7.0. Aby skorzysta� z nowej funkcji konieczne jest posiadanie modu�u DMS oraz modu�u, z kt�rego dane b�d� prezentowane dzi�ki Tablicy wynik�w.
Jako pierwsze do nowej funkcji zosta�y pod��czone raporty z modu��w: CRM, DMS, Fakturowanie, Faktury Zakupowe, Magazyn, Zadania, Delegacje, Statystyki WWW oraz Finanse-Ksi�gowo��. Sukcesywnie do��czane b�d� raporty kolejnych modu��w.
HEUTHES wdro�y� w systemie ISOF (www.isof.pl) nowy system certyfikacji kluczy. Dotychczasowe zewn�trzne metody generowania i udost�pniania certyfikat�w klientom zast�piono nowym modu�em w administracji ISOF. Nowy system pozwala na usprawnienie wdro�enia nowych klient�w, a dotychczasowym u�ytkownikom zapewnia zautomatyzowan� procedur� odnowienia certyfikat�w wykonywan� za po�rednictwem funkcji systemu. [wi�cej...]
Wdro�enie w ISOF nowego systemu certyfikowania jest pierwszym krokiem do wprowadzenia w II kwartale 2006 r. innowacyjnej technologii Wirtualna Sprzeda�. Polega ona na tym, i� u�ytkownik w dowolnej chwili mo�e zmieni� (zwi�kszy� lub zmniejszy�) zakres wykorzystywanej funkcjonalno�ci systemu, a co za tym idzie elastycznie regulowa� wysoko�� op�at ponoszonych za jego u�ytkowanie. Odbywa si� to on-line, w czasie rzeczywistym, bez konieczno�ci podpisywania i wymiany papierowych wersji um�w czy aneks�w. Dzi�ki takiemu podej�ciu, w odr�nieniu od funkcjonuj�cych obecnie na rynku rozwi�za� klasy ERP, ISOF umo�liwia u�ytkownikowi p�ynne dopasowanie systemu do zmieniaj�cej si� sytuacji w firmie. Przyk�adowo, przedsi�biorstwa, kt�re na skutek specyfiki swojej dzia�alno�ci odczuwaj� efekt sezonowo�ci mog� rozszerzy� zakres u�ywanych funkcji, czy te� liczb� os�b korzystaj�cych z systemu, tylko na �ci�le okre�lony okres czasu (biura rachunkowe na prze�omie roku, biura podr�y w okresie letnim i zimowym, wi�kszo�� firm w letnim okresie urlopowym). Stworzenie Wirtualnej Sprzeda�y by�o mo�liwe dzi�ki stosowaniu autorskich technologii firmy HEUTHES: Client-Web-Server® i HDB.
Firma HEUTHES, opieraj�c si� na danych za rok 2005, opracowa�a przekrojowy raport popularno�ci us�ug SaaS w systemie ISOF. Prosimy zapozna� si� z tre�ci� raportu.
W ostatnich latach powsta�o w Polsce wiele ciekawych technologii informatycznych. Jedn� z nich jest opracowana w 1996 r. przez firm� HEUTHES technologia CLIENT-WEB-SERVER®. Umo�liwia ona szybk� budow� aplikacji przeznaczonych na dowolne platformy (od GSM, poprzez PC, do mainframe). Systemy powsta�e w tej technologii pracuj� poprzez standardowe przegl�darki internetowe, zapewniaj�c jednocze�nie wysoki poziom bezpiecze�stwa danych. [wi�cej...]
Do 1999 roku by�a ona wykorzystywana wy��cznie do produkcji rozwi�za� bankowych i w oparciu o ni� powsta�y:
W 2000 roku powsta� system ISOF (www.isof.pl). Rozwi�zanie klasy ERP przeznaczone dla firm, sk�adaj�ce si� z szeregu powi�zanych ze sob� modu��w obejmuj�cych zar�wno nowoczesne technologie: CRM, DMS, Komunikacj�, Zadania, jak i standardowe funkcje potrzebne w ka�dej firmie: Sprzeda�, Zakupy, Rachunkowo��, Magazyny, Zam�wienia, itp. ISOF uruchamiany w przegl�darce internetowej zapewnia integracj� firm o rozproszonej strukturze, posiadaj�cych kilka oddzia��w. Umo�liwia im prac� w czasie rzeczywistym, na centralnej bazie danych, tak�e w trybie outsourcingu.
Technologia CLIENT-WEB-SERVER® powsta�a w architekturze czterowarstwowej i zosta�a zrealizowana w postaci serwera aplikacyjnego HDB oraz j�zyka HDB s�u��cego do programowania aplikacji WWW. Prawo ochronne na znak towarowy CLIENT-WEB-SERVER® decyzj� Urz�du Patentowego RP nale�y do firmy HEUTHES od dnia 5.12.1996 roku.
Firma HEUTHES udost�pni�a na platformie elearningowej Akademia ISOF nowy, drugi kurs: „CRM Operacyjny – krok po kroku”. Kurs omawia nast�puj�ce zagadnienia: [wi�cej...]
Osoby kt�re uko�cz� kurs i poprawnie rozwi��� quizy otrzymaj� imienne Certyfikaty Akademii ISOF potwierdzaj�ce bardzo dobr� znajomo�� zagadnie� wyst�puj�cych w systemach CRM.
Kurs jest p�atny, a mo�liwo�� dost�pu do niego maj� u�ytkownicy systemu ISOF.
UWAGA PROMOCJA!
W ramach promocji osoby, kt�re po rozwi�zaniu quiz�w z pierwszego, bezp�atnego kursu – „Mo�liwo�ci nowoczesnych system�w ERP i CRM” uzyska�y imienny Certyfikat Akademii ISOF, otrzymuj� bezp�atny dost�p do nowego kursu.
Wst�p do obu kurs�w poprzez przycisk na pulpicie systemu ISOF lub adres http://www.isof.pl/eisof/.
Obecnie trwaj� intensywne prace nad uruchomieniem kolejnych kurs�w, w tym do system�w DMS i Finansowo-Ksi�gowego. U�ytkownik�w systemu ISOF zapraszamy do za�o�enia indywidualnego konta i zalogowania si�.
Akademia ISOF zostanie r�wnie� wkr�tce udost�pniona szko�om wy�szym uczestnicz�cym w programie ISOF dla Uczelni.
Uniwersytet Szczeci�ski jest kolejn� Uczelni� po Politechnice �l�skiej, Politechnice ��dzkiej oraz Wy�szej Szkole Biznesu z Gorzowa Wielkopolskiego, kt�ra przyst�puje do wsp�pracy z firm� HEUTHES w zakresie oprogramowania ISOF. G��wnym za�o�eniem programu „ISOF dla Uczelni” jest zdobywane przez student�w wiedzy w oparciu o najnowocze�niejsze systemy klasy ERP, CRM i DMS, jakie zapewnia zintegrowane oprogramowanie ISOF przy minimalnych kosztach dla Uczelni. [wi�cej...]
Ka�da Uczelnia przyst�puj�ca do programu otrzymuje zdalny dost�p do pe�nej funkcjonalno�ci systemu ISOF dla 25 jednocze�nie pracuj�cych student�w oraz szkolenia dla kadry naukowo-dydaktycznej w ramach programu. Dzi�ki technologii Client-Web-Serwer na stacji roboczej niezb�dna jest tylko przegl�darka internetowa. Serwery i administracj� prowadzi firma HEUTHES.
Je�eli s� Pa�stwo zainteresowani przyst�pieniem do programu „ISOF dla Uczelni”, zapraszamy na stron� po�wi�con� tej tematyce: http://www.isof.pl/uczelnia/.
Z dniem 1 lutego 2006 r. ulega zmianie siedziba firmy HEUTHES Sp. z o.o. [wi�cej...]
HEUTHES Sp. z o.o.
ul. Ko�ski Jar 8/30
02-785 Warszawa
HEUTHES Sp. z o.o.
Biuro Techniczno-Handlowe
ul. Metalowa 6
70-744 Szczecin
tel.: +48 91 460 89 74
fax: +48 91 460 89 74
GSM: +48 605 453 880
SIP: sipsip.heuthes.pl
e-mail: marketingheuthes.pl
HEUTHES Sp. z o.o.
ul. Ko�ski Jar 8/30
02-785 Warszawa
NIP: 852-040-54-92
W dniu 25 stycznia 2006 roku w Centrum Konferencyjnym FOCUS przy al. Armii Ludowej 26 w Warszawie odb�dzie si� organizowana przez Migut Media SA konferencja ,,Zyskowni i lojalni klienci – CRM sposobem na ich utrzymanie'', podczas kt�rej firma HEUTHES przedstawi prelekcj� ,,Zalety integracji modu��w CRM i DMS na przyk�adzie systemu ISOF w oparciu o praktyczne zastosowania'' (godz. 12:30–13:00). [wi�cej...]
Konferencja jest kierowana do:
Formularz zg�oszeniowy na konferencj�:
http://www.migutmedia.pl/crm_firma/formularz.htm
Serdecznie zapraszamy.
Wraz z now� wersj� 6.0 systemu ISOF zosta�a wdro�ona optymalizacja kompilatora HDB. Testy wydajno�ci przeprowadzone na nowych serwerach systemu ISOF (seria AMD Opteron 275) wykaza�y, i� ISOF jest w stanie przetwarza� obecnie 900 ��da� Klient�w na minut�. Oznacza to globalne przyspieszenie pracy ca�ego systemu o 20%.
Wdro�enie nowego rozwi�zania pomo�e sprosta� dynamicznemu wzrostowi u�ytkownik�w obserwowanemu w ostatnim czasie.
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |