Portal serwisowy

Obsługa zgłoszeń serwisowych w firmie jest bardzo ważna – wpływa na wiarygodność i wizerunek firmy. Jednocześnie jest bardzo uciążliwa i kłopotliwa ponieważ zgłoszenia serwisowe wpływające do firmy z wielu źródeł wymagają najczęściej dość złożonej obsługi, planowania dostaw, pilnowania terminów oraz płatności.

Dlatego też dla systemu ISOF zbudowany został tzw. portal serwisowy. Są to wydzielone funkcje umożliwiające zgłoszenie naprawy oraz obserwowanie jej realizacji przy pomocy Internetu. Zgłoszenia trafiają automatycznie do bazy systemu ISOF co umożliwia ich natychmiastową obsługę. Zebranie informacji o zgłoszeniu serwisowym pozwala na sprawne planowanie ich realizacji, zamawianie części, pilnowanie sposobu realizacji. Z zebranych w ten sposób danych można tworzyć różnego rodzaju raporty obrazujące sposób obsługi klientów, koszty serwisu, itd. Dzięki powiązaniu informacji przechowywanych w CRM o sprzęcie posiadanym przez klienta z dokumentacją o tym sprzęcie zawartą w DMS można prześledzić historię napraw danego urządzenia jak również sprawdzić czy zgłoszenie będzie obsługiwane w ramach napraw gwarancyjnych.

Zgłoszenia napraw w portalu serwisowym.


Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›