Obsługa sekretariatu
Funkcjonalność
ISOF obsługuje wiele funkcji wspomagających pracę biura.
Zarządzanie kontrahentami
Moduł zarządzania kontrahentami zawiera bazę danych o firmach, z którymi utrzymywane są kontakty gospodarcze. Zakres możliwych działań obejmuje wprowadzanie nowego kontrahenta do bazy danych, modyfikację i uzupełnianie danych, usuwanie oraz wyszukiwanie. Przejrzeć też można wszelkie dokumenty kontrahenta (Baza Marketingowa)
Funkcje telefoniczne
Jednym kliknięciem można nawiązać połączenie telefoniczne z kontrahentem o którym informacje w danej chwili są przeglądane. Jest to możliwe dzięki integracji z funkcjami automatyzującymi obsługę połączeń telefonicznych (CTI).
Zarządzanie kalendarzem zarządu
W oparciu o CRM Aktywności możliwe jest planowanie i organizowanie spotkań dla zarządu, kontrola realizacji spraw oraz gromadzenie ważnych informacji związanych z terminarzem zarządu, telefonami, wizytami, itp.
Zarządzanie zasobami
Dzięki wykorzystaniu CRM Aktywności, usprawniony zostaje przepływ informacji związanych z dostępem do zasobów firmowych (np. sal konferencyjnych, sprzętu), optymalne planowanie ich wykorzystania, kontrola rezerwacji w celu uniknięcia kolizji.
Zintegrowana skrzynka wiadomości
Moduł obsługuje dokumenty pocztowe w oparciu o DMS. Znajdują się tam funkcje umożliwiające prowadzenie zarówno rejestru korespondencji papierowej, jak również obsługę poczty elektronicznej, faksów, wiadomości głosowych.
Dokumenty, szablony i obiegi
DMS umożliwia gromadzenie, porządkowanie, wyszukiwanie i udostępnianie dokumentów firmy co stwarza elektroniczne archiwum. Możliwe jest skanowanie i obsługa dokumentów elektronicznych w obiegach, usprawniających ich przepływ pomiędzy pracownikami i działami. Pracę przyspiesza również możliwość korzystania z szeregu gotowych szablonów dokumentów, jak również możliwość definiowania formularzy i wysyłania ich w obieg.
Mailing
Moduł umożliwia przygotowanie i wykonanie mailingów elektronicznych, związanych przykładowo z informowaniem klientów o nowych akcjach promocyjnych, produktach i usługach. Podobnie można organizować powiadamianie współpracowników.
Nalepki adresowe i listy przewozowe
Wsparciem dla obsługi korespondencji papierowej jest funkcja do drukowania nalepek adresowych, wykorzystująca dane zawarte w kartotece kontrahentów. ISOF obsługuje wzory listów przewozowych Poczty Polskiej i firmy kurierskiej DHL.
Komunikacja pomiędzy pracownikami
Moduł umożliwia komunikowanie się pracowników-użytkowników ISOF. Dodatkowo, możliwość szybkiego sprawdzenia statusu dostępności pracownika pozwala na lepszą organizację wzajemnych kontaktów oraz sprawny przepływ informacji.
Obsługa delegacji
Moduł obsługi delegacji pozwala gromadzić, przetwarzać i udostępniać informacje o delegacjach pracowników. Umożliwia automatyczne wyliczanie kwot rozliczeń delegacji krajowych obejmujących diety, ryczałty za noclegi i innych należności związanych z krajowymi podróżami służbowymi. Zestaw funkcji pozwala nie tylko systematycznie rejestrować delegacje ale również sporządzać wszechstronne raporty i dekretować delegacje. Udostępnienie wersji rozbudowanej o obsługę delegacji zagranicznych przewidywane jest na przełomie III. i IV. kw. 2014 r.
Obsługa umów
ISOF zawiera zestaw funkcji przeznaczonych do zarządzania informacjami o umowach na wykonanie określonej pracy. Za ich pomocą można rejestrować nowe dokumenty tego typu, modyfikować ich treść, jak również wystawić dokument przelewu do modułu Kasa-Bank określonej kwoty stanowiącej zapłatę za wykonane prace. Zgromadzone dane pozwalają także przygotować szczegółowe zestawienia.
Rejestr urzędów
Funkcja prowadzenia rejestru urzędów udostępnia niezbędne informacje o urzędach z którymi współpracuje firma.
Rejestr samochodów, EkoPodatek
Możliwe jest utworzenie i prowadzenie rejestru samochodów służbowych zarejestrowanych w firmie. Dla każdego samochodu można rejestrować rachunki kosztów wykorzystania samochodu, wraz ze zużyciem paliwa. Dodatkowo można wykonać zestawienia dotyczące rozliczenia EkoPodatku.
Korzyści
- Zarządzanie kalendarzem spotkań i spraw dla zarządu w oparciu o moduł CRM Aktywności.
- Zarządzanie zasobami, optymalizacja ich wykorzystania, eliminowanie kolizji.
- Sprawna obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej w DMS.
- Usprawnienie organizacji obsługi dokumentów firmowych oraz przepływu dokumentów w firmie w oparciu o DMS.
- Obniżenie kosztów oraz ułatwienie komunikacji pomiędzy działami firmy, pracownikami oraz kontrahentami.
- Usprawnienie codziennych prac w sekretariacie poprzez zebranie wszystkich podstawowych funkcji obsługi sekretariatu w jednym module.
- Automatyzacja obsługi połączeń telefonicznych - nawiązywanie połączenia odbywa się przez jedno kliknięcie.
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›