ISOF BI - Business Intelligence
ISOF-ERP to również analityka biznesowa, która umożliwia analizę sytuacji przedsiębiorstwa w celu optymalizacji jego funkcjonowania. ISOF BI zapewnia kadrze zarządzającej dostęp do szczegółowych raportów biznesowych poprzez Centrum Dowodzenia, a pracownikom niższego szczebla do raportów w module CRM Analityczny. Najistotniejsze działania firmy można indywidualnie dopasować do swoich potrzeb w Tablicach Wyników.
Centrum Dowodzenia
Moduł przeznaczony dla menadżerów firmy, kierowników i kadry zarządzającej. Zebrano w nim wszystkie najważniejsze zestawienia i raporty większości modułów systemu ISOF. Umożliwia szybki i sprawny dostęp do wielu raportów i analiz, bez konieczności wchodzenia do modułów dziedzinowych.
Raporty z modułów systemu
- Sprzedaż
- nowi klienci,
- obroty grup handlowych,
- obroty przedstawicieli,
- obroty klientów przedstawicieli,
- obroty klientów,
- obroty jednostek organizacyjnych,
- grup towarowych,
- asortyment kupiony przez klienta,
- obroty towarami,
- obroty towarami dostawcy,
- obrót dla usług,
- obrót na fakturach,
- zamówione towary,
- prowizje handlowców,
- obroty wg. adresów dostaw,
- zestawienie dokumentów,
- zestawienie należności.
- Zakupy
- zakupy wg grup towarowych,
- zestawienie dokumentów,
- zestawienie zobowiązań,
- asortyment kupiony od dostawcy,
- zakupy wg dostawców.
- Magazyn
- raport stanów magazynowych.
- Oferty
- raport ofert.
- Zamówienia od klienta
- raport realizacji zamówień.
- Zamówienia do dostawców
- analizy zamówień do dostawców,
- analizy rotacji towarów.
- Kasa-Bank
- raport operacji bankowych.
- Kontrahenci
- zestawienie kontrahentów,
- zestawienie osób kontaktowych.
- Płace i Kadry
- raporty kadrowo-płacowe.
- Portfolio
- raport zapadalności projektów,
- raport OWS,
- raport bilans projektów,
- wykresy Gantt’a.
- CRM Serwisowy
- raport zgłoszeń serwisowych.
- F-K
- raporty własne F-K definiowane przez użytkownika,
- raport przyszłych przepływów pieniężnych,
- raport aktualności dokumentów,
- raport aktualności deklaracji,
- raport statystyk pracochłonności.
Szablony i raporty
Raporty w systemie mogą być:
- wykonywane przy wykorzystaniu wielu kryteriów ustawienia układu zapytań,
- zapisane do szablonów raportów do późniejszego, łatwego przywoływania,
- automatycznie generowane w trybie off-line i zapisywane zgodnie z ustalonym harmonogramem do DMS,
- wysyłane pocztą elektroniczną.
CRM Analityczny
Dane zgromadzone w systemie przedsiębiorstwa, pozwalają na:
- identyfikowanie preferencji i zachowań klientów,
- analizę tendencji kształtowania się sprzedaży w różnych okresach czasowych, grupach kontrahentów, towarów, czy dla poszczególnych pracowników,
- analizę najlepiej sprzedających się towarów,
- odpowiednie kształtowanie oferty, badanie dobrych i słabych elementów w celu zwiększenia zysków oraz minimalizacji kosztów.
Analizy Sprzedaży
Obejmuje działania handlowe i ukazuje je w różnych przekrojach m.in.:
- z dowolnego okresu czasu, dla dowolnych kontrahentów i ich grup, gromadzi i udostępnia dane o klientach, analizuje koszty i wyniki kampanii, zarówno w ramach utrzymania stałych klientów, jak i pozyskiwania nowych, analizuje proces pozyskania nowych klientów, przez poszczególnych przedstawicieli handlowych firmy, zestawia obroty grup handlowych, informujące o obrotach w danym okresie, zestawia obroty poszczególnych przedstawicieli handlowych, zestawia obroty klientów danego przedstawiciela handlowego, informuje o towarach i ich ilościach zakupionych przez klientów.
Analizy Zakupów
Umożliwia przygotowanie zestawień i wyszukiwanie danych wg różnych kryteriów:
- obrotów grup oraz przedstawicieli handlowych,
- obrotów towarami, obrotów dla usług,
- asortymentu kupionego przez klientów,
- zamówionych towarów,
- uzyskiwanych marż,
- prowizji handlowców.
Baza Marketingowa
Umożliwia przeglądanie bazy klientów oraz analizę skuteczności działań marketingowo-handlowych.
Pulpit menadżerski - Tablica Wyników
Mechanizm prezentacji wykresów i raportów generowanych w oparciu o dane gromadzone w poszczególnych modułach. Funkcja jest zintegrowana z DMS i może korzystać z dowolnych raportów dostępnych w ISOF-ERP.
Użytkownik może swobodnie:
- definiować liczbę wierszy i kolumn tworzących komórki na wykresy i raporty tabelaryczne,
- stosować funkcjonalność „drag and drop”, umożliwiającą łatwe przeniesienie elementów w konkretne miejsce raportu.
- edytować i ustalać harmonogram raportów offline. „Na żywo” można zobaczyć czy ustawienia w szablonie offline są prawidłowe, tym samym wzrasta łatwość operowania szablonami,
- scalać wiele raportów w ramach jednej Tablicy Wyników,
- generować Tablice dla poszczególnych pracowników w ramach zarządzania strategicznego Balanced Scorecard,
- tworzyć tzw. pulpity menadżerskie z potrzebnymi raportami,
- zapisać szablony z ustawieniami raportów offline. Takie szablony mogą być używane do wykonywania raportów w dowolnym czasie (np. w nocy),
- przygotować automatyczne, gotowe zestawy raportów dla kadry menadżerskiej, bez potrzeby czasochłonnego niekiedy oczekiwania na generowanie poszczególnych wyników.
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›