CRM serwisowy – zestawienia, analizy, raporty (SER-03)
Nabyte umiejętności.
- Filtrowanie zgłoszeń (standardowe i zaawansowane), tworzenie szablonów listy
zgłoszeń.
- Analiza listy zgłoszeń wg dostępnych kryteriów, w tym wg czasów reakcji i naprawy
(zgłoszenia przeterminowane i bliskie przeterminowania).
- Konfiguracja pól listy zgłoszeń.
Plan szkolenia.
- 1. Dostosowanie kolumn listy zgłoszeń do potrzeb użytkownika systemu.
- 2. Tworzenie szablonów i praca z szablonami.
- 3. Filtrowanie, sortowanie i przeglądanie zgłoszeń serwisowych w tym zgłoszeń
przeterminowanych i bliskich przeterminowaniu.
- 4. Przygotowanie i drukowanie zestawień zgłoszeń serwisowych, protokołów i innych
raportów.
Plan ćwiczeń.
- 1. Wykonanie zmian w konfiguracji kolumn modułu.
- 2. Zapisanie i użycie szablonów (szablon domyślny, szablony offline).
- 3. Rejestracja nowego zgłoszenia i wyszukanie go na liście z wykorzystaniem
filtrowania.
- 4. Uruchomienie raportów: Lista zgłoszeń, Wykres-stany, Wykres-kategorie, Wykresanaliza
stanów w okresach, Raport z robocizny, wydruk Zgłoszenia serwisowego,
wydruk pustego protokołu.
- 5. Sortowanie i filtrowanie raportów, analiza zgłoszeń przeterminowanych i bliskich
przeterminowaniu.
Szkolenia uzupełniające
- Obsługa zgłoszeń serwisowych.