CRM Sprzedażowy – planowanie strategiczne i operacyjne, raporty. (PROG-01)
Nabyte umiejętności.
- Nadawanie uprawnień użytkownikom do funkcji modułu, przygotowanie modułu do
bieżącej pracy.
- Sporządzenie planu strategicznego.
- Przygotowanie tablicy wyników
Plan szkolenia.
- 1. CRM Sprzedażowy – parametryzacja, uprawnienia do funkcji, zarządzanie modułem, integracja z innymi
modułami systemu ISOF.
- 1.1. Definicja ról pracowników, utworzenie przedstawicieli handlowych i grup handlowych
- 1.2. Definicja kampanii – nowa kampania, edycja kampanii, moduły uczestniczące w kampanii, osoby w
kampanii.
- 1.3. Definicja obiegu do obsługi projektu.
- 1.4. Parametry systemowe - projekt na dokumentach ISOF, koszty z projektu.
- 1.5. Uprawnienia do funkcji modułu: administrator modułu, użytkownik modułu, uprawnienia do
zakładania oraz obsługi projektu, uprawnienia do raportów.
- 2. Planowanie strategiczne - tworzenie planu strategicznego z podziałem na kampanie i pracowników.
- 3. Tablica wyników – tworzenie i obsługa tablic.
Plan ćwiczeń.
- 1. Utworzenie nowej roli, zdefiniowanie przedstawicieli handlowych, utworzenie nowej
kampanii.
- 2. Sporządzenie planu strategicznego na kolejny rok z podziałem na kampanie.
- 3. Utworzenie tablicy wyników dla jednego pracownika.
Materiały dydaktyczne
- Dokumentacja - Obsługa prognozowania sprzedaży w systemie ISOF.
Szkolenia uzupełniające
- Zarządzanie kartoteką kontrahentów.
- CRM Sprzedażowy – planowanie strategiczne i operacyjne, raporty.