FAQ Rozwiązanie potrzeb osób/działów firmy za pomocą ISOF-ERP

Rozwiązanie potrzeb osób/działów firmy za pomocą ISOF-ERP

Jestem przedsiębiorcą i współpracuję z wieloma klientami. Czy ISOF daje mi możliwość stworzenia bazy adresowej kontrahentów?

Tak, jego zaletą jest to, że można zapisać wiele danych klienta np.: telefony, e-maile, branżę, źródła pozyskania kontaktu, zgody na mailing etc.

Jestem właścicielem firmy z oddziałami. Czy posiadając system ISOF mogę szybko z jednego miejsca wysłać zgłoszenie z pytaniem do serwisu oprogramowania?

Tak, wystarczy skorzystać z modułu CRM-Poczta elektroniczna i wysłać wiadomość – opowiemy i pomożemy.

Posiadam firmę zatrudniającą 5 pracowników. Czy w systemie ISOF mogę naliczyć wynagrodzenia dla tych pracowników?

W module ISOF „Płace”, można prowadzić całą ewidencje kadrowo – płacową. Program umożliwia m.in. wydruki dokumentów kadrowych (umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu etc.), wysyłkę e-Deklaracji czy przesyłanie danych do programu „Płatnik”.

Szukamy systemu ERP, który kompleksowo wesprze pracę naszej firmy. W jakich branżach sprawdza się ISOF?

Nie ma ograniczeń zarówno profilu działalności jak i wielkości firmy. Od wielu lat wspieramy pracę firm w branżach: chemicznej, poligraficznej, przetwórczej, elektrotechnicznej w bankach oraz instytucjach finansowych.

Czy w systemie ISOF mogę zapisać umowę lub fakturę?

Tak, system ISOF posiada przestrzeń dyskową osadzoną w chmurze, pozwalającą klientowi zapisać dowolną liczbę dokumentów, które są mu potrzebne w codziennej pracy.

Chciałbym efektywnie zarządzać rotacją towarów. Jakie możliwości ma system ISOF?

Jedną z wielu funkcjonalności systemu jest analiza rotacji towarów, dzięki której można w optymalny sposób zaplanować zarówno zatowarowanie magazynu jak i rozmieszenie towarów.


Zobacz rozwiązanie potrzeb za pomocą funkcji systemu ISOF-ERP


Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›