Centrum dowodzenia – raporty i zestawienia dla kadry kierowniczej firmy (CD-01)
Nabyte umiejętności
- Wyszukanie informacji o wielkości i wolumenie sprzedaży i zakupów, historii obsługi
serwisowej oraz stanie rozliczeń rachunkowych w firmie za zadany okres.
Plan szkolenia
- 1. Idea pracy w module Centrum Dowodzenia, zakres dostępnych raportów i
zestawień, integracja z innymi modułami systemu ISOF.
- 2. Raportowanie informacji o sprzedaży firmy: Zestawienie dokumentów sprzedaży,
Zestawienie należności, Analizy sprzedaży, Zestawienia ofert, raporty z Prognozy
sprzedaży.
- 3. Raportowanie informacji o zakupach firmy: Zestawienie dokumentów zakupu,
Zestawienie zobowiązań, raporty z Analiz zakupu.
- 4. Raportowanie informacji o gospodarce magazynowej firmy: Raporty stanów
magazynowych, Realizacja zamówień, Analiza zamówień do dostawców.
- 5. Raportowanie informacji o działalności serwisowej firmy: Raport zgłoszeń
serwisowych, Obsługa zgłoszeń, Kalkulacje.
- 6. Raportowanie informacji księgowych firmy: Przepływ gotówki (FK), Raporty własne
(FK), Aktualność danych (FK), Raporty kadrowo-płacowe, Operacje bankowe.
Plan ćwiczeń
- 1. Wyszukanie i wykonanie wybranych przez użytkownika raportów z zakresu
zestawień dostępnych w Centrum dowodzenia.
Szkolenia uzupełniające
- Sprzedaż - analizy, zestawienia i raporty.
- Zakupy - zestawienia, raporty i analizy.
- Magazyn – zestawienia i raporty.
- CRM Sprzedażowy – planowanie strategiczne i operacyjne, raporty.